Takže kolegovia, kedže počas 2-rokov som sa o tom bavil s mnohými automechanikmi ale nik mi nevedel poradit, že prečo sa to tak deje, ja si myslím, že je to konštrukčná závada motora. Motor mam z dnu čistý, takže karbony sotva, motor ide vtedy asi na sucho, kedže už má menenú kluku a po odkrútení viečka oleja sa takmer nič nedeje.počas roka 2008 sa to vyskytlo často, naposledy sa to zjavilo v 3/2009, a až do minulej nedele bol pokoj, no včera večer sa to zopakovalo a zdá sa mi , že teraz to tak rýchlo neodíde ako to odchádzalo predtým. Pôvodne to malo takýto priebeh, motor musel pracovat aspon chvílu medzi 5000-6500 ot potom začal stúpat až uplne k pravemu dorazu(okolo12 bar) na volnobeh to býva okolo 5 bar, vtedy mi otvára regulačný ventil na čerpadle, po tom na malých otáčkach stačilo kus prejst alebo odstavit motor chvílu počkat a naštartovat, no po novom sa to objavilo aj na studený motor hned po naštartovaní a nechcel klesnút, ja si osobne myslím, že sa v zatvorenej polohe zasekuje poistný ventil ri olejovom filtry, len sa mi nechce verit, že by sa sústava dokázala tak natlakovat a aj to, že sa to povodne dialo len pri naštartovanom motore ak predpokladáme, že ventil otvára pri tlaku 1 bar, ale moj motor má na volnobeh nie menej ako 1,5 bar, takže mi to nedáva logiku
_________________ Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976), Moskvich 2140
|