| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 dub 2024, 00:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Extremne vysoký tlak oleja 1500
PříspěvekNapsal: 12 srp 2010, 09:03 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Díky za rady, ale toto je tak na 98% mechanického povodu,kontakty mám všade gut, teoreticky to može byt aj snímač ale by sa to nechovalo tak ako sa to chová, lebo oleja kus v motore je,ked pozriem cez nalievací otvor ale nie až tak vela ako ked je všetko OK, a ked to začína povolovat tak tlak klesá pomaly na povodnú hodnotu, ako keby tam niečo pretláčalo, lenže na karbony v tak čistom motore a dookola sa mi to nejak nevidi, dialo sa to aj ked tam bol mineral, teraz je tam polosyntetika BP 10W-40, zložením jeto aj podla vôni... zrejme zhodné s Castrolom TXT

A ešte som zabudol, zas je klud-uvidíme dokedy

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Extremne vysoký tlak oleja 1500
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010, 20:20 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Návštěvník píše:
Nejdříve je nutno zjisti zda opravdu ty tlaky tam jsou. Problém je v tom že je nutno vyrobit redukci mezi závity pro snimač tlaku a nějaký manometr ,to zvládne šikovný soustružník nebo rozebrat starý snimač a redukci vyrobit z něho.Pokud je to v pořádku ,musíme se zaměřit na elektroinstalaci
Je třeba proměřit ukostření mezi karoserií a hnacím agregátem.
Ideálně doporučuji vytvořit nové ukostření silnějším vodičem přímo z baterie. Odpadnou třeba další problémy, dobíjení ,špatné osvětlení pal. desky atd.Další problémy způsobuje špatný dotek kabelů a spojů uvnitř v ampermetru. Je třeba odpojit ampermetr a dotahnout matičky které drží celý ampermetr pohromadě ale s citem .Problém je že se musí demontovat deska.

Ta elektrika dělá opravdu zvláštní věci. Určitě bude dobrý to očistit, dát nové matičky a prostříknout pořádně kontaktolem nebo jiným přípravkem na kontakty. :papir:

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Extremne vysoký tlak oleja 1500
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010, 19:53 
Nejdříve je nutno zjisti zda opravdu ty tlaky tam jsou. Problém je v tom že je nutno vyrobit redukci mezi závity pro snimač tlaku a nějaký manometr ,to zvládne šikovný soustružník nebo rozebrat starý snimač a redukci vyrobit z něho.Pokud je to v pořádku ,musíme se zaměřit na elektroinstalaci
Je třeba proměřit ukostření mezi karoserií a hnacím agregátem.
Ideálně doporučuji vytvořit nové ukostření silnějším vodičem přímo z baterie. Odpadnou třeba další problémy, dobíjení ,špatné osvětlení pal. desky atd.Další problémy způsobuje špatný dotek kabelů a spojů uvnitř v ampermetru. Je třeba odpojit ampermetr a dotahnout matičky které drží celý ampermetr pohromadě ale s citem .Problém je že se musí demontovat deska.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Extremne vysoký tlak oleja 1500
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010, 09:59 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 20:34
Příspěvky: 742
Majitel Moskviče: ne
A zkoušel jsi vyměnit budík? Nebo ho třeba líp ukostřit? Kolikrát tyhle blbiny dělá elektrika. To je mocná čarodějka.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Extremne vysoký tlak oleja 1500
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010, 09:37 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Takže kolegovia, kedže počas 2-rokov som sa o tom bavil s mnohými automechanikmi ale nik mi nevedel poradit, že prečo sa to tak deje, ja si myslím, že je to konštrukčná závada motora. Motor mam z dnu čistý, takže karbony sotva, motor ide vtedy asi na sucho, kedže už má menenú kluku a po odkrútení viečka oleja sa takmer nič nedeje.počas roka 2008 sa to vyskytlo často, naposledy sa to zjavilo v 3/2009, a až do minulej nedele bol pokoj, no včera večer sa to zopakovalo a zdá sa mi , že teraz to tak rýchlo neodíde ako to odchádzalo predtým.
Pôvodne to malo takýto priebeh, motor musel pracovat aspon chvílu medzi 5000-6500 ot potom začal stúpat až uplne k pravemu dorazu(okolo12 bar) na volnobeh to býva okolo 5 bar, vtedy mi otvára regulačný ventil na čerpadle, po tom na malých otáčkach stačilo kus prejst alebo odstavit motor chvílu počkat a naštartovat, no po novom sa to objavilo aj na studený motor hned po naštartovaní a nechcel klesnút, ja si osobne myslím, že sa v zatvorenej polohe zasekuje poistný ventil ri olejovom filtry, len sa mi nechce verit, že by sa sústava dokázala tak natlakovat a aj to, že sa to povodne dialo len pri naštartovanom motore ak predpokladáme, že ventil otvára pri tlaku 1 bar, ale moj motor má na volnobeh nie menej ako 1,5 bar, takže mi to nedáva logiku

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 89 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting