| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 25 dub 2024, 14:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tlak oleje 408
PříspěvekNapsal: 12 říj 2010, 12:56 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2010, 14:55
Příspěvky: 90
Bydliště:
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/1
Tak dneska sem to projel trochu déle ve vyších otáčkách a tlakoměr mi začal ukazovat 3-4.Tak mám radost :mrgreen:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tlak oleje 408
PříspěvekNapsal: 25 zář 2010, 19:14 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Tie bubiky ukazujú kus podla nalady ale nezabudaj, že dlho stal, je to moskvič a tam je naladová elektrika, teraz v podstate sprav zas auto, dobre všetko poobzeraj a skús na nom začat jazdit, odýde na nom možno zopár vecí, hlavne príliš nerieš elektrikú tá ma na 20 r. nič nerobenia totálny šok a je prekvapivé, že ti funguje tak ako funguje, to auto sa teraz potrebuje rozhýbat aby si zistil čo všetko bude treba doladit a možno aj budík začne riadne ukazovat, je to ruské auto a tam ked dačo rupne tak zvyčajne stačí pobúchat a ide dalej, ja ti chcem len poradit aby si sa zbytočne nenarobil a neopravoval to čo ide a potom možno na moskvič zmenil názor a prezentoval ako poruchové auto(takých majitelov mala táto značka dost), ani mne sa moskal po tak dlhej dobe nejak nepozdával, čakal som, že sa ani nedokáže pokazit no hned po kúpe "ruplo" 5 vecí, časom som si zvykol niektoré veci nevšímat a napriek tomu mám auto v super stave- je to proste rus so všetkým čo k tomu patrí

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tlak oleje 408
PříspěvekNapsal: 25 zář 2010, 08:01 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2010, 14:55
Příspěvky: 90
Bydliště:
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/1
Zkusil sem tak napojit na policajta a na kostru měřák z jinýho moskala a ten mi ukazuje 3,5. Rozebral jsem budík, a zkoušel ukazatel tlaku rozhejbat,ale nějak se seká.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tlak oleje 408
PříspěvekNapsal: 23 zář 2010, 17:22 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Dá sa to aj u 1360 ale to ta asi nepoteším nepoznám ten motor dobre ale raz som ho obzeral a podla mna budeš musiet zložit vamu, lebo regulačný ventil by mal byt tam, hned pri čerpadle, neni to málo ale keby to mazalo 3-4 bolo by to lepšie

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Tlak oleje 408
PříspěvekNapsal: 23 zář 2010, 17:12 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2010, 14:55
Příspěvky: 90
Bydliště:
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/1
Vyměnil sem olej za M8AD. Předtím tam byl nějakej "starší" a máslo ukazatel mi ukazoval na volnoběh skoro nulu a při otáčkách skoro 2. Na nový olej mi to na volnoběh maže necelý dva a když přidám tak to přeleze přes dvojku a konec. Není mazání trošku málo?Jak zvýšit tlak? Prej u 412 to štelovat jde.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting