| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 29 bře 2024, 03:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 18:04 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
Návštěvník píše:
Teda, pánové, vy jste se pěkně rozjeli, netušil jsem, že toto téma vzbudí takový zájem nejen laické, ale i odborné (JanoT) části naší rodiny. Já to spíš myslel minimalisticky - přední blatníky, hlavně kvůli těm hnijícím "kapsám" nad světly, prahy, popřípadě výfuk. Celá kastle by byla pěkná věc, ale to by šlo tak u auta s hodně slušným "spodkem", což se o mém Ivánkovi rozhodně říct nedá.Takže asi takhle. Ale každopádně dík za hlubší seznámení s problematikou. A jakže je to teda s tím výfukem? Vydrží na tom ten zinek :) ?
Jinak, veškeré pískování si dělám sám, takže příprava povrchu není problém.

Na vyfuky a ine teple casti motora , sa zinok nedava lebo po case zhori..../opadne/ najlepsie je to pohlinikovat...hlinik vydrzi aj nad 1200 st.C, Postup je taky isty ako pri zinkovani.../po odstraneni hrdze,masnoty,nateru-opieskovanim/zlikvyduje sa aj medzikrystalicka hrdza/ sa nanasa metalickou pistolou / acetylenovy horak do ktoreho sa posuva drôt/drat/ z makkeho kovu : bud zinkovy, mosadzny alebo hlinikovy...tento sa taví na horaku a roztopeny sa nanasa na opieskovany plech ako striekanie farbou- len pozor na teplotu..! Pieskovanie je potrebne prevadzat len v suchom pocasi ...a nanasanie- metalizovanie je potrebne urobit co najskor po opieskovani, najneskor do 4 hodin, lebo potomto case uz moze nastupit medzikrystalicka korozia.....!!! Samozrejme drobne spoje a casti, ktore podliehaju najcastejsie korozii je potrebne pozinkovat aj bez pozinkovania celeho dielu/napr.rohy blatnikov/...nenarusi to hladky povrch lakovania ako cely blatnik sa moze tepelne pozkrucat-poprehybat/mne sa to stalo...preto to narocne gitovanie a lakovanie/ na vozidlo, ktore chodi na vystavy a je perfektne nalakovane sa zinkovanie NEHODI...lebo uz nikdy sa nedosiahne krasneho hladkeho povrchu...!!! To sa hodi pre toho, co jazdi s vozidlom denne a nema garaz...!!! /To bol moj pripad, preto moj Moskvic vydrzal pekny 37 rokov/.....zdravi jano toth


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 03 lis 2010, 10:14 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 24 zář 2010, 09:03
Příspěvky: 323
Bydliště: Beroun
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/1, 412
Vyzkouším disky a uvidím, co to udělá, pokud nebude lepší jiná povrchová úprava... :?:

Jinak téma je to určitě zajímavý...

_________________
M408/1 (1974), M412 (1973)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 20:45 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Omlouvám se, předešlou reakci jsem odeslal nepřihlášen.... :cerv:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 20:43 
Teda, pánové, vy jste se pěkně rozjeli, netušil jsem, že toto téma vzbudí takový zájem nejen laické, ale i odborné (JanoT) části naší rodiny. Já to spíš myslel minimalisticky - přední blatníky, hlavně kvůli těm hnijícím "kapsám" nad světly, prahy, popřípadě výfuk. Celá kastle by byla pěkná věc, ale to by šlo tak u auta s hodně slušným "spodkem", což se o mém Ivánkovi rozhodně říct nedá.Takže asi takhle. Ale každopádně dík za hlubší seznámení s problematikou. A jakže je to teda s tím výfukem? Vydrží na tom ten zinek :) ?
Jinak, veškeré pískování si dělám sám, takže příprava povrchu není problém.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 19:52 
Zdravim, Vas moskviciari....Tema pozinkovanie karoserie ma napadla v roku 1981. Tiez som mal vecne problemy s koroziou/hlavne tou pod farbou-lakom/ Zinkovanie galvanicky som zavrhol hned, lebo u nas v podniku sa takto zinkovalo....boli by problemy z odmastnenim karoserie/original sa to namacalo do kyseliny a potom do horuceho zinku.../neviem si predstavit ani tu teplotu ktoru by musela uniest plecharina na kasni,,,urcite by sa nieco poskrucalo...! V tej dobe sa zacinal u nas stavat pristavny most cez dunaj a ja som mal /este dom cca 500 m od stavby/ , nakolko cely most bol vyrobeny zo zeleznych nostnikov a musel byt vystaveny strasnym poveternostnym podmienkam na desiatky rokov, /prva GO mosta bola stanovena o 40 rokov-myslelo sa opatne zinkovanie a nater...!!! hrubka zinku bola od 60-70 mikronov/ Raz som sa tam vybral na technicku spionaz a nova technologia /vtedy este u nas v plienkach../ma uplne nadchla a bol som velmi prekvapeny celou technologiou zinkovania../ vtedy to prevadzali majstri z ostravskych zeleziarni a za flaskovy kolok ma zasvetili do tajou ich prace...V tom case tam chodili za nimi motoristi s malymi plechmi na pozinkovanie/predne susplechy, disky kolies, SPZ-ky/vtedy boli zo zelezneho plechu/atd. Nakolko som vtedy uvazoval nad GO karoserie, rozhodol som sa na pozinkovanie celej karoserie/okrem stredu strechy/ Dal som si pozinkovat stelet zvonka i zvnutra /okna, sedadla-calunenie museli von, nadrz, vyfuk/bol pohlinikovany...kvoli vysokej teplote/ vsetky blatniky, nove podbehy,disky, nova nadrz/stara sa prederavila pocas pieskovania/SPZ-ky atd. Ak si toto niekdo chce vyskusat, musi pocitat s neustalym problemom s kremicitym pieskom, ktory sa pri pieskovani pouziva...ten sa dostal vsade...!!To nehovorim o problematickom gitovani plechov/tenkych, ktore sa neopatrnym klakom tryskajuceho piesku alebo kolmostou trysky na plech a teplom poprehyba...tu pomoze iba kvalitny autolakovnicky git/najlepsi sa predsa ukazal drahy Rakusak, ten sa dobre brusil a aj na zinku dobre drzal a nepraskal...!!! Pri bruseni trebalo davat pozor aby sa tenka vrstva zinku / mne naniesli na karoseriu 150-170 mikronov/ nezbrusila...Vybornu pracu vykonalo aj druhe ziarove nanesenie hliniku na spoje a casti plechov, ktore sa spolu spajali skrutkami../blatniky-predny susplech,/ tam pri spojeni roznych druhov plechov prebieha elektrochemicka reakcia a dochadza tu nadmernej korozii spojenych dielov, spojoveho materialu.../Tuto technologiu pouzili aj na moste, tam kde sa davali platne na skrutkovanie mostnych dielov dokopy sa stycne plochy po zinkovani, este hlinikovali...! Krycie pliesky co zakryvali otvory v novej benz.nadrzi a boli pozinkovane som mal vystavene bez nateru na balkone cca 30 rokov, dokonca som ich niekolkokrat poskriabal az do plechu aby som pozoroval ich odolnost voci korozii, ale ziadnu koroziu sa mi nepodarilo zistit, iba vzorky viac vybledli do bielej farby/po zinkovani bola farba plechu bledo modra az ocelova/ Takze tato aplikacia a ochrana proti poveternostnej ako aj medzikrystalickej korozii je zatial najucinejsia...napr. SPZ som po pozinkovani nafarbil chlorkaucukovou farbou a nemusel som ju farbit do ich vymeny v r.2005....Na pozinkovanu vrstvu treba dat zakladnu farbu s obsahom zinku alebo miniovu zakl.farbu...dobe je s nastrekom alebo farbenim pockat cca tyzden aby zinok trochu chytil patinu ale aby sa nezaspinil-nezaolejoval.....................Tak, kto sa da touto cestou urobi dobre ale sa aj narobi, no inak to ani nejde...!! zdravi Jano Toth


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 18:11 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2591
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Slávek píše:
Já bych to asi nedělal.Na pozinkování je třeba aby byl plech vybroušen do kovového lesku.To dokážeš u nových dílů.Jak toho chceš docílit na 30 až 50 let starém autě?Jak se chceš dostat do dutin?Myslím,že nejlepší bude pečlivě ošetřovat lak a dutiny pravidelně,spíš často prostříkávat resistinem,nebo podobnými přípravky. :auto:

Věř tomu, že to jde ( kromě těch dutin ). Dělal jsem to na své 412 hned dvakrát a vše ručně. Začneš na podzim a na jaře máš komlet auto lesklé, jen holý plech. Brousil jsem to smirkovým papírem tak dlouho, dokud se plech nesvítil.

Jinak plně souhlasím s tvým názorem, že nejlepší bude pečlivě ošetřovat lak a dutiny pravidelně,spíš často prostříkávat resistinem,nebo podobnými přípravky, protože co je mastné to nezrezaví :ok:

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 14:19 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
No práve dutiny sú problém, ale šlo by to spravi, ale zas treba vykúpat kasnu, idealne zrejme v tej kyseline, len to treba sakra vediet aby pustilo len bordel, farby.... a kasnu príliš nezožralo- to je však otázka penazí.
A či sa najde "blázon" čo by to celé rozobral tak kliknite sem http://www.azlk.de/ podstránka neuaubau a je tam komplet rozobratý, napríklad aj ja už v interieri okrem kúrenia, káblovačky, tapacíroch na dverách, vodič. sedačky a zopár detailov už nič nemám ani palubku a čalúnenie stropu, aj ked je pravda, že ja viac ako polovicu vecí naspat dávat ani nebudem ale to je iná téma a zrejme ju čoskoro opat otvorím

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 12:51 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 24 zář 2010, 09:03
Příspěvky: 323
Bydliště: Beroun
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/1, 412
Slávek píše:
Tak jo,ukaž mi toho nadšence který odstrojí komplet kastli,aby byla připravená na opískování,odvezl ji opískovat a pak do galvanizovny.A ještě jsem neviděl,že by šlo opískovat dutiny.Ale nemusím znát všechno.


Sám bych to nedělal a pokud to někdo chce udělat, bránit mu nebudu. Nejsem specialista na úpravy povrchů kovů 8-)

_________________
M408/1 (1974), M412 (1973)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 12:43 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 379
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Tak jo,ukaž mi toho nadšence který odstrojí komplet kastli,aby byla připravená na opískování,odvezl ji opískovat a pak do galvanizovny.A ještě jsem neviděl,že by šlo opískovat dutiny.Ale nemusím znát všechno.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 12:33 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 24 zář 2010, 09:03
Příspěvky: 323
Bydliště: Beroun
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/1, 412
Slávek píše:
Já bych to asi nedělal.Na pozinkování je třeba aby byl plech vybroušen do kovového lesku.To dokážeš u nových dílů.Jak toho chceš docílit na 30 až 50 let starém autě?Jak se chceš dostat do dutin?Myslím,že nejlepší bude pečlivě ošetřovat lak a dutiny pravidelně,spíš často prostříkávat resistinem,nebo podobnými přípravky. :auto:



Opískováním dosáhneš kovového lesku, pískování odstraní všechen rez, to je výhoda, pak můžeš pokovovávat, snad se pískováním dostaneš i do dutin :?:

_________________
M408/1 (1974), M412 (1973)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 12:19 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 379
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Já bych to asi nedělal.Na pozinkování je třeba aby byl plech vybroušen do kovového lesku.To dokážeš u nových dílů.Jak toho chceš docílit na 30 až 50 let starém autě?Jak se chceš dostat do dutin?Myslím,že nejlepší bude pečlivě ošetřovat lak a dutiny pravidelně,spíš často prostříkávat resistinem,nebo podobnými přípravky. :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 11:17 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Michal píše:
Peter, docela by mě zajímalo, kde by dokázali pozinkovat celou kastli a jakou technologií. Předpokládám že galvanicky asi těžko, to tak možná v nějaké automobilce :?:



Neviem síce či by sa im tam zmestila celá ale vo Vlkanovej pri BB by to zrejme zvládli, Pamatám si, že ked som tam bol dat zinkovat matice tak vyberali takú rozmernejšiu konštrukciu aj ked je pravda, že bola kratšia ako moskvič.
Ono možno aj inde ako v automobilke, pametam si, že u nas v Železiarnach Podbrezová sme mali moriaren, kde by sa vtrepala celá kasna z moskviča, len tam bola kyselina sírová a tá by ho srôr rozožrala a podobnú vanu majú aj v tej Vlkanovej.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 09:50 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 12 čer 2008, 21:39
Příspěvky: 373
Peter, docela by mě zajímalo, kde by dokázali pozinkovat celou kastli a jakou technologií. Předpokládám že galvanicky asi těžko, to tak možná v nějaké automobilce :?:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010, 19:26 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Takže ja asi takto, ja by som to celé rozobral, vyvaril a dal pozinkovat celú kasnu aj ked viem, že to nebude lacné, ale mal by som istotu, že budem mat navždy pokoj.
Vieš ja zastávam taký nazor, načo mám mat krásny lak a zdravú plecharinu, ked nosníky mám zhnité a prekryté vrstvou nejekého bodýčka, ja som tiež zvažoval, či ho nerozoberiem celý a nedám pozinkovat a mat navždy pokoj, ale kedže ja s ním neplánujem chodit len na výlety ale aj závodit tak som si to rozmyslel, kasnu má zdravú skoro ako nový ale pri občasných "lizancoch", sa mi tá ochrana určite poškodí takže som si to rozmyslel

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010, 08:43 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 24 zář 2010, 09:03
Příspěvky: 323
Bydliště: Beroun
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/1, 412
Michal.AZLK píše:
Kauly píše:
Zdravím pánové. Už delší chvilku si pohrávám s myšlenkou nechat si některé nové díly plechařiny, často zasažené žravou korozí (přední blatníky,prahy,výfuk?), pozinkovat než je budu osazovat při budoucí renovaci. Máte s tím někdo zkušennost, co si o tom myslíte, případně na jaké trable si s tím hodlám zadělat (aplikace barev, vaření prahů atd.)? Dík za názory. Zdraví Kauly



Mám známého, i většina ostatních ho zná - je to Michal Poláček z Rokycan, který má 2137 většinu dílů pozinkovaných.
Používá to jako běžný auto, má to za sebou 3 zimy a vypadá jako nový. Je teda pravda, že je po generálce. Fotky dodám.


Chystám se nechat opískovat a možná pozinkovat disky, tak uvidím, co to udělá.

http://www.metalizace.cz/ ještě jsem tam nebyl, ani nevolal, nejsem odborník, kdyžtak se zkus alespoň poradit.

_________________
M408/1 (1974), M412 (1973)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010, 00:44 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
Kauly píše:
Zdravím pánové. Už delší chvilku si pohrávám s myšlenkou nechat si některé nové díly plechařiny, často zasažené žravou korozí (přední blatníky,prahy,výfuk?), pozinkovat než je budu osazovat při budoucí renovaci. Máte s tím někdo zkušennost, co si o tom myslíte, případně na jaké trable si s tím hodlám zadělat (aplikace barev, vaření prahů atd.)? Dík za názory. Zdraví Kauly



Mám známého, i většina ostatních ho zná - je to Michal Poláček z Rokycan, který má 2137 většinu dílů pozinkovaných.
Používá to jako běžný auto, má to za sebou 3 zimy a vypadá jako nový. Je teda pravda, že je po generálce. Fotky dodám.

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Pozinkování plechařiny
PříspěvekNapsal: 31 říj 2010, 22:56 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Zdravím pánové. Už delší chvilku si pohrávám s myšlenkou nechat si některé nové díly plechařiny, často zasažené žravou korozí (přední blatníky,prahy,výfuk?), pozinkovat než je budu osazovat při budoucí renovaci. Máte s tím někdo zkušennost, co si o tom myslíte, případně na jaké trable si s tím hodlám zadělat (aplikace barev, vaření prahů atd.)? Dík za názory. Zdraví Kauly

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting