| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 bře 2024, 23:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 bře 2011, 21:33 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Peter,dík za náhled na věc. Já si jen tak uvažuju nahlas a jsem rád, že se podělíš o zkušenosti a názor. Co se týče auta - jakési studené sání tam mám. Tu flexi hadici sání mám nataženou namísto do držáku až mezi samotné čelo a chladič a už jen to je znát. Jednou jsem jí takhle na začátku zimy nechal nasazenou na sběrači od výfuku a málem nedojel domu - motoru ten horkej vzduch evidentně vadil a v tahu zvonil, jak kdybych jel na technickej benzín :)
S tím výfukem máme totožnej náhled. Holá trubka až dozadu a tam výfuk ve stylu motorkovýho, tzn. trubka ztočená ze "struhadla" obalená vatou, případně doplněná o jednu děrovanou příčku pro zachování alespoň nějakého zpětného tlaku. No a na škodu by nebylo "parohy" a trubku až k tlumiči obalit "termo"páskou....

Vím,že to není zrovna adekvátní přirovnání, ale čerpám ze zkušeností při ladění motoru na mém Harley. Tam otevření airboxu, osazení KN filtrem, o číslo větší volnoběžnou tryskou a patřičně otevřenými výfuky dělalo s výkonem a kroutákem zázraky. No a samozřejmě objem. Po přestavbě z 883 kubíků na 1200 jede jak z praku :) Ale to odbočuju.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 bře 2011, 11:08 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Vysokoprietokový filter nemusí byt vysokoprietokový, záleží kolko motor dokáže nasat cez seriový, ináč povedané ak klapky nepustia viac je to zbytočné, ja som sa asi takých 50km vozil raz bez filtra aby si to aj zvyklo, potom som ho nasadil spad a necítil som rozdiel, čo sa týka natriskovania mal som chvilu na prvej komore 128 z druhej a na druhej 135 čo sa týka správania, auto stratilo karburačnú dieru išlo aj vo vysokých otáčkach no problém bola spotreba zatial čo na krátke zostala prakticky rovnaká na dlhé vzdialenosti išla hore o viac než liter, ja by som ti tam doporučil karbec z ARA ako má momentálne Peto Ungrád, povodne ho mal Vašo Černý a vraj to fungovalo najlepšie ale to nech ti povie radšej Peto ako sa to správa, potom by som uvažoval o filtry ale radšej studené sanie ako otvorený, doladit zapalovanie a spravit výfuk, ja by som to spravil tak, že popod celé auto natiahol rurku fí 45 mm(ako v serii) a dozadu dal rezonátor(predný tlmič) a navaril nejakú koncovku na volnobech pradie "forte" no v otáčkach bude vrieskat ako závodák a bude tahat lepšie v širšom spektre otáčok ako keby tam bola len rúra

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: K&N vzduchový filtr a přetryskování
PříspěvekNapsal: 03 bře 2011, 22:09 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Pánové, máte někdo zkušenosti s K&N vzduchovým filtrem? Dále pak jaké jsou možnosti co se týče přetryskování standartního 2140 karburátoru pro potřeby vysokoprůtokových vzduchových filtrů? Existuje nějaká sada alternativních trysek? Dík za tip. Zdraví Kauly

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting