| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 bře 2024, 23:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: karburátor
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2011, 17:19 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Bude to dělat jehla. Možná se to srovná samo, když ho profoukneš nahoře nějakým čističem karburátoru a prošlápneš naprázdno plyn. Také mi nešel benzin do karburátoru, také u 408. Dělá to vždy po moc dlouhém stání. Když je auto v provozu, tak se to nestává.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: karburátor
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2011, 18:23 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
Návštěvník píše:
Prosím o radu, protože toho moc neumím: benzín mi vytáhne čerpadlo až do víka karburátoru, sítko jsem čistil, ale v okénku se benzín neobjevuje, tak nestartuje, čim by to bylo? A jak na to? Rozdělat karburátor se bojím. Je to M 408


Tak rozdělat karburátor se zas bát nemusíš. Je lepší mít pro jistotu po ruce nové těsnění mezi víko karburátoru a samotné tělo. Pravděpodobně se ti sekl plovák. To se mi u mé 2140 stalo taky. Povolíš asi 7 šroubů tušim, a opatrně oddělíš víko od karburátoru. Je třeba dát pozor na to, aby se silně nezavadilo o plovák karburátoru. Tim pádem by se mohla ohnout packa co je na plováku a tím by se změnila nastavená hladina benzínu.
Až to oddělíš tak zkus poťukat plovák, který tlačí na jehlový ventil nebo zkusit ťuknout do samotný jehly. Možná to povolí a pak to můžeš složit zpět.
Hlavně pozor! Nerozdělávat karburátor mezi klapkami a samotným tělem!! Já to udělal a sedlé těsnění jsem nahradil novým. Bohužel karburátory K 126 případně K 126H trpěly na ohnuté packy. Nebo jak bych to nazval - pokud byl karburátor silně dotažen tak se mohlo tělo karburátoru onout a když se dá mezi tělo karburátoru a klapky nové těsnění tak už si to nesedne jak má a saje to bokem vzduch. S tím teď válčim u své 2140. Nejdřív auto nešlo dobře na sytič a byl problém se startem a po dalším čistění ( mám problém s nádrží ) už auto nejde nastartovat vůbec.

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: karburátor
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2011, 17:58 
Prosím o radu, protože toho moc neumím: benzín mi vytáhne čerpadlo až do víka karburátoru, sítko jsem čistil, ale v okénku se benzín neobjevuje, tak nestartuje, čim by to bylo? A jak na to? Rozdělat karburátor se bojím. Je to M 408


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 27 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting