Návštěvník píše:
Prosím o radu, protože toho moc neumím: benzín mi vytáhne čerpadlo až do víka karburátoru, sítko jsem čistil, ale v okénku se benzín neobjevuje, tak nestartuje, čim by to bylo? A jak na to? Rozdělat karburátor se bojím. Je to M 408
Tak rozdělat karburátor se zas bát nemusíš. Je lepší mít pro jistotu po ruce nové těsnění mezi víko karburátoru a samotné tělo. Pravděpodobně se ti sekl plovák. To se mi u mé 2140 stalo taky. Povolíš asi 7 šroubů tušim, a opatrně oddělíš víko od karburátoru. Je třeba dát pozor na to, aby se silně nezavadilo o plovák karburátoru. Tim pádem by se mohla ohnout packa co je na plováku a tím by se změnila nastavená hladina benzínu.
Až to oddělíš tak zkus poťukat plovák, který tlačí na jehlový ventil nebo zkusit ťuknout do samotný jehly. Možná to povolí a pak to můžeš složit zpět.
Hlavně pozor! Nerozdělávat karburátor mezi klapkami a samotným tělem!! Já to udělal a sedlé těsnění jsem nahradil novým. Bohužel karburátory K 126 případně K 126H trpěly na ohnuté packy. Nebo jak bych to nazval - pokud byl karburátor silně dotažen tak se mohlo tělo karburátoru onout a když se dá mezi tělo karburátoru a klapky nové těsnění tak už si to nesedne jak má a saje to bokem vzduch. S tím teď válčim u své 2140. Nejdřív auto nešlo dobře na sytič a byl problém se startem a po dalším čistění ( mám problém s nádrží ) už auto nejde nastartovat vůbec.