Pavel Slivenec píše:
Ahoj, akcelerační pumpičkou to nebude protože akcelerační pumpička u K126 jako i u jiných karburátorů je zejména na prudké sešlápnutí (přidání paliva). Důvod nefunkčnosti regulace bohatosti směsi je z 99% prohnuté nebo nějak zdeformované sedlo karburátoru (příruba která se montuje na sací potrubí). Může být prohnuté i sací potrubí taky jsem to viděl. Vždycky jsem tu přírubu hodil na frézu a srovnal, pak začal bezproblémově fungovat. Při nastavování směsi je poučka že šroub bohatosti se dotáhne nadoraz a pak povolí o 2,5 otáčky a šroub klapky se povolí tak aby se dotýkal dorazu, ale nehnul s klapkou a pak se dotáhne o 1,5 otáčky. Tím dostaneš základní nastavení. Hlavně před laděním karburátoru seřiď předstih!.
No a co takhle dát to na tmel,ten to utěsní i křivé,ni? Alespoň pro rychlou zkoušku abych vyloučil přisávání fal. vzduchu. Pokud by to bylo ok,mohl bych to nechat srovnat. Márty