| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 bře 2024, 23:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje
PříspěvekNapsal: 04 lis 2011, 20:16 
Pavel Slivenec píše:
Ahoj, akcelerační pumpičkou to nebude protože akcelerační pumpička u K126 jako i u jiných karburátorů je zejména na prudké sešlápnutí (přidání paliva). Důvod nefunkčnosti regulace bohatosti směsi je z 99% prohnuté nebo nějak zdeformované sedlo karburátoru (příruba která se montuje na sací potrubí). Může být prohnuté i sací potrubí taky jsem to viděl. Vždycky jsem tu přírubu hodil na frézu a srovnal, pak začal bezproblémově fungovat. Při nastavování směsi je poučka že šroub bohatosti se dotáhne nadoraz a pak povolí o 2,5 otáčky a šroub klapky se povolí tak aby se dotýkal dorazu, ale nehnul s klapkou a pak se dotáhne o 1,5 otáčky. Tím dostaneš základní nastavení. Hlavně před laděním karburátoru seřiď předstih!.

No a co takhle dát to na tmel,ten to utěsní i křivé,ni? Alespoň pro rychlou zkoušku abych vyloučil přisávání fal. vzduchu. Pokud by to bylo ok,mohl bych to nechat srovnat. Márty


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje
PříspěvekNapsal: 29 říj 2011, 22:03 
Offline
Moskvičář v zácviku
Moskvičář v zácviku

Registrován: 24 lis 2010, 00:59
Příspěvky: 8
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137,2140
Ahoj, akcelerační pumpičkou to nebude protože akcelerační pumpička u K126 jako i u jiných karburátorů je zejména na prudké sešlápnutí (přidání paliva). Důvod nefunkčnosti regulace bohatosti směsi je z 99% prohnuté nebo nějak zdeformované sedlo karburátoru (příruba která se montuje na sací potrubí). Může být prohnuté i sací potrubí taky jsem to viděl. Vždycky jsem tu přírubu hodil na frézu a srovnal, pak začal bezproblémově fungovat. Při nastavování směsi je poučka že šroub bohatosti se dotáhne nadoraz a pak povolí o 2,5 otáčky a šroub klapky se povolí tak aby se dotýkal dorazu, ale nehnul s klapkou a pak se dotáhne o 1,5 otáčky. Tím dostaneš základní nastavení. Hlavně před laděním karburátoru seřiď předstih!.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje
PříspěvekNapsal: 29 říj 2011, 21:49 
Peter- Slovensko píše:
to s tými otáčkami sposobuje zrejme akceleračná pumpičaka, bud je KO alebo je si to zle vyčistil

Právě že ac pumpice nefungovala,proto jsem ten karbec rozebral a celý vyčistil. Je to starý typ kde pístek má jen dvě drážky jako píst v motoru,bez jakékoliv manžety. Pístek byl zatuhlý-rozhýbáno a funguje dobře. Akorát to nestříká tak čistě jako z jehly (tenký hladký proud). Spíš takový hrubší neostrý paprsek,jakoby měla ta tryska příliš velký otvor a nedocílil se tak potřebný tlak. Srovnával jsem to s karbem 126H,ten právě stříká tenké dávky jako z jehly. Je to fakt poctivě vyfoukané,zkontrolované. Každopádně ale ac stříká.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408 :šroub bohatosti nereaguje
PříspěvekNapsal: 29 říj 2011, 20:20 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
to s tými otáčkami sposobuje zrejme akceleračná pumpičaka, bud je KO alebo je si to zle vyčistil

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: M 408 :šroub bohatosti nereaguje
PříspěvekNapsal: 29 říj 2011, 19:22 
Offline
Moskvičář v zácviku
Moskvičář v zácviku
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2008, 11:00
Příspěvky: 6
Majitel Moskviče: ano
Zdar,konečně jsem namontoval nový rozdělovač na moji 408 (r.69) který jsem sháněl dva roky. (mezi tím jsem zrekonstruoval dům) . Auto stálo cca 5 let,takže jsem nepředpokládal,že by motor naskočil.Proto jsem nalil benál přímo do sání. Motor napotřetí chytl. Další tři dny jsem rozebral do šroubku,vyčistil,přetěsnil a složil karbec (původní K126P). Motor pěkně chytá,ale nejde nijak seřídit. Šroub bohatosti téměř nereaguje. Šroub volnoběhu funguje normálně. Řídil jsem se radami z chytých knih,ale jestli povolím směsák o tři,nebo o půl je motoru jedno. Nejede špatně,ale v cca 1200-1500 otáčkách má jakoby díru, je to jen odhad. Prostě těsně nad nastaveným voloběhem při přidání plynu se chvilinku jakoby zakucká a zatřepe a pak jde normálně do otáček. Kde může být zakopán psík??? PS motor byl ohřátý,bez sytiče. Díky Márty -Oposum


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting