| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 29 bře 2024, 06:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 18 bře 2012, 22:43 
Mám psáno diferenciál kuželový s dvěma satelity :auto: .
V létě automobilový olej EP v zimě automobilový olej Z :)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 18 bře 2012, 21:42 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Prodává se převodový olej PP 90-120H ,už jsem to tu jednou psal ,zítra dám odkaz teď do dílny už nejdu


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 18 bře 2012, 21:20 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 379
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Když už je řeč o olejích do diferáku,mělby to být olej hypoidní.PP 90H nebo jiný specifikace GL5.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 18 bře 2012, 20:17 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2591
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Michal.AZLK píše:
Pardon, pár slov ode mě...

Diferák - výměna oleje - nemám zkušenosti s PP 80 nebo PP 90. Průnik oleje k bubnům způsobí ztvrdnutí gumiček gufer poloos. V případě výměny olejové náplně by tedy asi bylo dobré vyměnit i gufera/těsnění.

Toť můj teoretickej názor...

Výkon motoru:

Mám 412ku. Bojoval jsem s výkonem motoru. Zkusil jsem snad 1000 věcí a povedlo se. Nebudu tady vyprávět svůj příběh, ale zkusím poradit.

Je třeba mít správně seřízeno/nastaveno/dobrý technický stav:

- Karburátor ( těsnost/stav/funkce )
- - hladinka
- - bohatost

- Rozdělovač
- - technický stav
- - odtrh
- - bez vůle namontován na motoru
- - pozor na vytahané pružiny odstředivých závaží v rozdělovači
- - důležitá věc je lehký chod celé destičky s kladívky přerušovače ( říkám to správně? )
na destičku působí táhlo, které je vyvedeno z membrány na, kterou působé podtlak od motoru. Tím dojde k natočení kontaktů přerušovače a ke změně předstihu.
- - průchodnost měděné trubičky podtlaku od karburátoru k rozdělovači.

Je li správně všechno seřízeno, nastaveno a vše v kondici tak by neměl být problém s provozem vozidla. Předstih jsem si nastavil základně podle stroboskopu. Ovšem zjistil jsem, že to výkonově není ono a, že při detailnějším nastavení rozdělovače může auto jezdit o dost lépe!
Je s tím spousta práce, ale přesné naladění a vypiplání přinese spokojenost řidiče :)
Toť mé zkušenosti s Moskvičem 412. Zkoušel jsem to ladnou jízdou a taky ostrou jízdou :oops: když jsem to měl perfektně seřízené tak mi Moskal při rychlém rozjezdu hrábnul i na trojku :ok: rychlost cca 85km/h. Ale tim bych se nechlubil protože to je na facku.

S motorem 408 je třeba zacházet určitě opatrněji už jen kvůli systému rozvodů a podobně. Myslím si, že správné nastavení motoru zle krásně poznat ladnou jízdou třeba na druhý rychlostní stupeň a mírným přišlápnutím plynu. Motor by měl ostřeji zareagovat. Něco jakoby zadunět a vyrazit. Pokud je předstih moc dopředu nebo dozadu pozná se to tak, že odezva na sešlápnutí plynu trvá déle nebo je auto "mrtvé"...

Toť má získaná zkušenost, snad se mnou někdo bude třeba souhlasit nebo řekne jiný nápad či poznatek.

Jen si myslím, že když už je to Moskvič 408/I tak bych to tak nechal být ;)

Pod tohle bych se mohl podepsat - plný souhlas. To samé platí i o té 408. Když je vše dobře seřízené tak taky nejede špatně

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 18 bře 2012, 20:07 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
Pardon, pár slov ode mě...

Diferák - výměna oleje - nemám zkušenosti s PP 80 nebo PP 90. Průnik oleje k bubnům způsobí ztvrdnutí gumiček gufer poloos. V případě výměny olejové náplně by tedy asi bylo dobré vyměnit i gufera/těsnění.

Toť můj teoretickej názor...

Výkon motoru:

Mám 412ku. Bojoval jsem s výkonem motoru. Zkusil jsem snad 1000 věcí a povedlo se. Nebudu tady vyprávět svůj příběh, ale zkusím poradit.

Je třeba mít správně seřízeno/nastaveno/dobrý technický stav:

- Karburátor ( těsnost/stav/funkce )
- - hladinka
- - bohatost

- Rozdělovač
- - technický stav
- - odtrh
- - bez vůle namontován na motoru
- - pozor na vytahané pružiny odstředivých závaží v rozdělovači
- - důležitá věc je lehký chod celé destičky s kladívky přerušovače ( říkám to správně? )
na destičku působí táhlo, které je vyvedeno z membrány na, kterou působé podtlak od motoru. Tím dojde k natočení kontaktů přerušovače a ke změně předstihu.
- - průchodnost měděné trubičky podtlaku od karburátoru k rozdělovači.

Je li správně všechno seřízeno, nastaveno a vše v kondici tak by neměl být problém s provozem vozidla. Předstih jsem si nastavil základně podle stroboskopu. Ovšem zjistil jsem, že to výkonově není ono a, že při detailnějším nastavení rozdělovače může auto jezdit o dost lépe!
Je s tím spousta práce, ale přesné naladění a vypiplání přinese spokojenost řidiče :)
Toť mé zkušenosti s Moskvičem 412. Zkoušel jsem to ladnou jízdou a taky ostrou jízdou :oops: když jsem to měl perfektně seřízené tak mi Moskal při rychlém rozjezdu hrábnul i na trojku :ok: rychlost cca 85km/h. Ale tim bych se nechlubil protože to je na facku.

S motorem 408 je třeba zacházet určitě opatrněji už jen kvůli systému rozvodů a podobně. Myslím si, že správné nastavení motoru zle krásně poznat ladnou jízdou třeba na druhý rychlostní stupeň a mírným přišlápnutím plynu. Motor by měl ostřeji zareagovat. Něco jakoby zadunět a vyrazit. Pokud je předstih moc dopředu nebo dozadu pozná se to tak, že odezva na sešlápnutí plynu trvá déle nebo je auto "mrtvé"...

Toť má získaná zkušenost, snad se mnou někdo bude třeba souhlasit nebo řekne jiný nápad či poznatek.

Jen si myslím, že když už je to Moskvič 408/I tak bych to tak nechal být ;)

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 18 bře 2012, 11:09 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2591
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Jirka píše:
Což bude asi tím, že 2138 a 408 mají stejný motor :)

Nejsem si plně jistý, ale čerpadla 408 jsou si lehce odlišné od čerpadel 2138

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 21:38 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3012
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Návštěvník píše:
Ve svém moskviči mám benzínové čerpadlo z Moskviče 2138 a jsem sním maximálně spokojen.
Což bude asi tím, že 2138 a 408 mají stejný motor :)

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 21:31 
Ve svém moskviči mám benzínové čerpadlo z Moskviče 2138 a jsem sním maximálně spokojen.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 21:02 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
Aleš píše:
408 je auto převážně na plavnou pohodovou jízdu, prostě žádný závoďák. Pokud ji nehoníš a jezdíš s rozumem, dosáhneš i pěkné spotřeby. Patnáctka je už jiný kafe, výkon má dostačující, bohužel podvozek ji limituje k využití jejího potenciálu. Opět zde platí to stejné, že při klidné jízdě je spotřeba paliva více než dobrá :auto:

uz seto probralo,jede to celkem pekne :) jen dnes odesla ac pumpa a musel sem nalivat benzin do karbecu abych dojel dom :(
nevite nekdo o nejake nebo o opravne sade??dase pouzit z neceho jinyho?

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 20:20 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2591
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
408 je auto převážně na plavnou pohodovou jízdu, prostě žádný závoďák. Pokud ji nehoníš a jezdíš s rozumem, dosáhneš i pěkné spotřeby. Patnáctka je už jiný kafe, výkon má dostačující, bohužel podvozek ji limituje k využití jejího potenciálu. Opět zde platí to stejné, že při klidné jízdě je spotřeba paliva více než dobrá :auto:

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 20:18 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Peter- Slovensko píše:
Kolega Bawor :) , kedže ty si v moskvič uplny začiatočník tak teda asi takto, 408 ti fakt nikdy riadne nepojde a ked ju začneš prehánat može sa aj rozsypat, má americké geny :cry: ale trochu aj zvuk :) , v prevodovke je dobre mať namiešanú vazelinu A 00+ daky prevodový olej, hlavne nie len olej!!!, tým ju vačšina majitelov odpálila a potom na moskal nadávala, čo sa týka výmeny za 412 idealne je použiť celý komplet motor, spojka, prevodovka, kardan ale udajne by sa mala dat použit aj prevodovka 408 ale ten zvyšok musí byt 412+ regulačné relé 412 a kus upravit elektriku pod kapotou, no a zadná náprava, tam je dobre mat čistu vazelinu A00, alebo originál, hlavne nech je to husté

V zadní nápravě je nejlépe mít originál ruský olej. Je pravda, že při nalití PP90 nebo PP80 se hodně zvýší hluk rozvodovky a olej začne téct do bubnů. Raději nechat původní náplň, když trochu schází tak dolít PP90.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 20:00 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Kolega Bawor :) , kedže ty si v moskvič uplny začiatočník tak teda asi takto, 408 ti fakt nikdy riadne nepojde a ked ju začneš prehánat može sa aj rozsypat, má americké geny :cry: ale trochu aj zvuk :) , v prevodovke je dobre mať namiešanú vazelinu A 00+ daky prevodový olej, hlavne nie len olej!!!, tým ju vačšina majitelov odpálila a potom na moskal nadávala, čo sa týka výmeny za 412 idealne je použiť celý komplet motor, spojka, prevodovka, kardan ale udajne by sa mala dat použit aj prevodovka 408 ale ten zvyšok musí byt 412+ regulačné relé 412 a kus upravit elektriku pod kapotou, no a zadná náprava, tam je dobre mat čistu vazelinu A00, alebo originál, hlavne nech je to husté

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 19:15 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
kluci,nutne shanim ac pumpu.. typ se sklinkou,funkcni..nebo nejaky typy kde sehnat popr.druhovyrobu,nebo opravnou sadu,nebo zda nepasuje z jinyho moskala?? :roll:

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 19:00 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
Petr408 píše:
BMW píše:
:D :D aha,tak to jsi me moc nepotesil :D treba budou jeste nejaky pozitivnejsi nazory :D kazdopadne dikec,asi se stim budu muset smirit
jo a aby to trochu jelo tak tomu musim dost nakladat a su zvedavej na spotrebu..to bude 13+ :/

Existovaly i vyjímky s tím výkonem :) . Jak se to vždy píše, dobré je vyměnit olej v převodovce a motoru, vyčistit brzdy, vyčistit filtr a karburátor a víc jezdit. Změna k lepšímu by se měla určitě dostavit. Například když půl roku stojí 2140, tak je také línější, než když to auto každý týden jede.

diky za rady,brzdy jsem nedelal,zdase zeto malinenko pribrzduje..do prevodovky davas jakej olej?a kolik?ten vzduchac musim taky udelat..jakse vubec cisti to olejovy rouno?? :D

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012, 10:19 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
BMW píše:
:D :D aha,tak to jsi me moc nepotesil :D treba budou jeste nejaky pozitivnejsi nazory :D kazdopadne dikec,asi se stim budu muset smirit
jo a aby to trochu jelo tak tomu musim dost nakladat a su zvedavej na spotrebu..to bude 13+ :/

Existovaly i vyjímky s tím výkonem :) . Jak se to vždy píše, dobré je vyměnit olej v převodovce a motoru, vyčistit brzdy, vyčistit filtr a karburátor a víc jezdit. Změna k lepšímu by se měla určitě dostavit. Například když půl roku stojí 2140, tak je také línější, než když to auto každý týden jede.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 22:07 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
Jirka píše:
1500 jede určitě líp :) ... osobně prověřeno.

pekne to letiiii :) asi tam bude nakej rozdil :D

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 22:03 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
No super :D

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 21:58 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2011, 05:58
Příspěvky: 668
Bydliště: Děčín
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412
1500 je výkonem úplně někde jinde, to se absolutně nedá srovnat.

_________________
Moskvič 412, Peugeot 308, Peugeot 406, Lada 2107, Hyundai Atos, Jawa 555


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 21:55 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3012
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
1500 jede určitě líp :) ... osobně prověřeno.


Přílohy:
150.jpg
150.jpg [ 48.99 KiB | Zobrazeno 13767 krát ]

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 21:49 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
dase vymenit motor 408 za 412??na 408 prevodovku? :D jen jestli to jede aspon trochu lip ta 15tka :D

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 21:44 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
:D :D aha,tak to jsi me moc nepotesil :D treba budou jeste nejaky pozitivnejsi nazory :D kazdopadne dikec,asi se stim budu muset smirit
jo a aby to trochu jelo tak tomu musim dost nakladat a su zvedavej na spotrebu..to bude 13+ :/

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 21:38 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3012
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
:) nevím co ti řeknou milovníci čtyřistaosmiček, ale moje zkušenosti s tímhle motorem jsou ÚPLNĚ stejné. Koupil jsem před lety 2138 u Blanska a v kopci nad Březovou nad Svitavou mne předjížděla Tatra s pískem :) :). I proto se ta moje třináctka jmenovala Lenochod, a mimo jiné i proto jsem zakotvil u motoru 1500 ccm...

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 408/I jizda..
PříspěvekNapsal: 16 bře 2012, 21:20 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 03 bře 2011, 22:43
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408/I
cau,cau..tak dnes sem poprve vyjel s moskvičem VB..vsechno ok,jen semi zda zeto nejak nejede :D teda aspon oproti 1000mb jeto takovy utahany..nevim jestli jeto normal :D nemam scim srovnat..a asi mi tady ktomu ani nikdo nic nerekne,cooo?? :D
po plynu jde pekne,jen jeto na takovy,no tezkopadny...mirnej kopecek a 3ka to moc nebere atd..
olej vymenenej,jeste na vzduchovej filtr musim mrknout,novy svicky..

_________________
Moskvich 408/I rv.1974-VB
Škoda 1000MB rv.1967-VB
Wartburg 311 rv.1959 Deluxe
Jawa 350/354 rv.1959
Jawetta
BMW E36 328i ///M
ex:Wartburg 311 standard rv.1957
Wartburg 311 Deluxe rv.1961
Wartburg 311 Deluxe rv.1962
Wartburg 311 standard rv.1961
Jawa 250 panel..
jawa 250 pérák..


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting