| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 25 dub 2024, 09:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 zář 2013, 17:29 
Jo, jsem to já a jsem rád, že se ozýváš. Jen nechápu ten o kroužek, když náběh na tom mosazném ventilu je kuželovitý? kontakt mám 775 755 712 ,nebo jar.pospichal@seznam.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 zář 2013, 20:47 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Zdravím JP, koupil jsem tehdá ty gumový o-kroužky a asi i jeden použil, ted přesně nevím, už je to delší dobu. Měl jsem jeden zkušební nasazenej na tom ventilku a nechal jsem to asi půl roku ležet v benzínu a zdálo se to být ok, nerozpadl se, byl stalé pružný. Jinak odkud z Brodu jsi? Nemám od Tebe náhodou tu světle modrou 412 nebo si to pletu s někým jiným? SZ je pro kontakt ideální.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 zář 2013, 17:04 
Nojo, to jsem také našel, ale s tím o kroužkem mi to není jasné. Kdyby to četl Kauly, prosím, at se ozve, když to vyřešil, a jsme navíc skoro sousedé.ˇNemá na něj někdo kontakt? JP


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 srp 2012, 20:57 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
:? zajímavý když jsem začínal se 412 a měl jsem problémy s dopravou benzínu ( nakonec to byla hadice od nádrže ) tak jsem preventivně gumový kroužek z jehly sundal a chodí to výborně. Ale však to znáte...co kus to original...

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 črc 2012, 20:36 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Oj, pánové, děkuji za hojné tipy. Dal jsem na Lecca a zašel do onoho krámku s "gumovým" sortimentem. Na otázku jaké nejmenší kroužky tam mají paní odvětila, že to také ráda uvidí a jala se hledat :) Po chvilce přišla s ošatkou plastových pytlíčků a našli jsme spolu ty nejmenší. Perfektně na jehlu sednou a tak jsem jich 5ks zakoupil. Byl to docela boj je z toho pytlíku přemístit do ještě menšího pytlíčku, ale nakonec se zadařilo. Stálo mě to 10Kč. Těžko říct, jak ta guma dlouho odolá našemu lihobenzínu, ale se čtyřmi kousky v servis kabele mě to tak pálit nemusí :) Nu, uvidíme.
Každopádně dík moc za nasměrování :ok:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 črc 2012, 17:27 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Jak jsem včera slíbil, zde foto opravné sady jehly plováku. Tato sada je kompletní viz obrázek


Přílohy:
opsada.jpg
opsada.jpg [ 75.97 KiB | Zobrazeno 9678 krát ]
oprsada.jpg
oprsada.jpg [ 68.63 KiB | Zobrazeno 9678 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012, 14:32 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Lecco píše:
Mým laickým okem ten o-kroužek z GAZklubu vypadá úplně stejně, jako ten na mojí fotografii. Obrázek

Možná ty gumičky vyrábí ta samá firma co jsi zde uvedl. Ještě jedním řešením je si je objednat přes Jana Frka http://volha-servis.webgarden.cz/, kde je v balení s gumičkama i nová jehla. Zítra vyfotím a hodím zde foto

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012, 13:19 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2008, 22:57
Příspěvky: 236
Bydliště: Sudeten
Majitel Moskviče: ano
Mým laickým okem ten o-kroužek z GAZklubu vypadá úplně stejně, jako ten na mojí fotografii. Obrázek

_________________
1781 ccm, 95 kW, 168Nm, 970kg, 280W RMS, 8.0L/100km, co víc člověk chce :)
1478 ccm, 55 kW, 118Nm, 1060kg, 5W RMS, 11.0L/100km, sdelano v SSSR :P
1197 ccm, 88 kW, 190Nm, 1165kg, 140W RMS, 5.3L/100km, běžné ježdění 8-)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012, 11:53 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Originál těsnění plovákové jehly karburátoru je také k mání v e-shopu Gaz klubu, jedno balení stojí 15kč a jsou v něm dvě gumičky

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 črc 2012, 13:35 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Ach, ano, jehlový ventil je správné pojmenování. Měl jsem to na jazyku a ne a ne si vzpomenout. Máme tu v Jihlavě takovou malou speciálku na nejrůznější gumový věcičky, tak se tam zkusím optat. Ta guma tomu lihobenzínu dlouho neodolá, ale když jich budu mít v servis tašce pět, tak mě to nemusí dvakrát trápit, to je fakt. Dík Lecco za tip :ok:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 črc 2012, 08:29 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2008, 22:57
Příspěvky: 236
Bydliště: Sudeten
Majitel Moskviče: ano
U nás v Ústí jsem O-kroužky sehnal ve firmě Pikron. Pán mi tam dal na stůl úplně ty nejmenší, co měl a na jehlový ventil pasují bez problému. Tady je katalog. Koupil jsem jich rovnou pět. Už nevím, kolik za ně chtěl, ale bylo to kolem deseti korun.

Původní kroužek, co jsem měl na ventilu byl už spíš jenom taková cupanina a v okénku karburátoru bylo většinu času 3/4 až plno. Po výměně kroužku je hladinka kolem poloviny.

Kolik ten kroužek vydrží nevím. Ale při té ceně je to vlastně jedno. Podstatné je, že těsní, jak má. :)

Jo a mám karburátor K126H.


Přílohy:
20120701263.jpg
20120701263.jpg [ 33.5 KiB | Zobrazeno 9754 krát ]

_________________
1781 ccm, 95 kW, 168Nm, 970kg, 280W RMS, 8.0L/100km, co víc člověk chce :)
1478 ccm, 55 kW, 118Nm, 1060kg, 5W RMS, 11.0L/100km, sdelano v SSSR :P
1197 ccm, 88 kW, 190Nm, 1165kg, 140W RMS, 5.3L/100km, běžné ježdění 8-)
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 čer 2012, 21:42 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Ahoj, klasický černý gumový neni, spíš takovej průhlednej měkkej plast či co, změřit to snad ani nedokážu, může to mít tak 2-3 mm, strašně titěrná věc a přitom by dokázala zapálit auto,když selže!
No, ještě počkáme, třeba se ozvou s něčím ostatní, ale zatím dík za nabídku.
Kauly

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 čer 2012, 17:49 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1578
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Neznám, tak se ptám :) Ten kroužek je gumový ? Pokud ano, napiš míry. V Mostě je firma, která vyrábí jakýkoliv rozměr (což by bylo dražší a chtělo to víc zájemců), ale mají plno atypů i na skladě a to se dá koupit normálně, ač to nestojí 20haléřů :) Já asi před léty sháněl do vodovodní baterie Hansa - jsou tam mimo sedýlek vše atypy - měl jsem štěstí, koupil a drží dodnes - originály odešly cca po roce. :?
Jinak u Žigula je plovákový ventil také kov na kov (jakoby jehla) a nikdy potíž. Jen se mi jednou to celé záhadným způsobem vyšroubovalo :?:
PS: v úterý do Mostu jedu a budu mít čas.....!

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 čer 2012, 13:59 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Po nějakém čase opět zdravím. A hned dotaz - v pátek jsem při cestě z práce měl menší, neplánované technické okénko. Motor jsem normálně nahodil, chvilku běžel, pak se zakuckla a zdechl. Kapota šla nahoru atak nějak jsem už dopředu věděl, co uvidím-benzin hrnul z karburátoru vrchem ven... :( Jasně, že to bylo tím titěrným těsnícím kroužkem na ventilku plovákovky, kterej byl úplně rozežranej z tý řepky, co přidávaj do benzínu. Domů jsem těch dvacet kiláků dojel tak, že jsem přiohnul packu plováku, aby co najvíc škrtila přívod paliva a pak svižným tempem, aby to stihlo spalovat a neteklo to všedu možně kolem. Obávaný požár se naštěstí nekonal a já dojel až domu.
Naštěstí jsem jěště našel jednu karburátorovou sadu, ale co příště? Nevíte, kde by se daly sehnat ty titěrný těsnící kroužky? Otec mě povídal, že si tam kdysi prý upravil ventilek ze škodovky 120ky - ten je prý jen "kov na kov" bez kroužků a údajně to makalo spolehlivě. Závit stejný jako ve K126.
Předem dík za rady a informace.
Zdraví Kauly ;) :papa:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting