| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 20 dub 2024, 14:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Moskvich 2140 drobné úpravy
PříspěvekNapsal: 05 čer 2013, 12:45 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2009, 12:39
Příspěvky: 89
Bydliště: SR, Bratislava
Majitel Moskviče: ano
Typ: 21412 a 21412 a ... (?)
Ak je v poriadku rele a alternator, tak to bude instalacia. Tie kontakty by som urcite skontroloval podla schemy vsetky.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Moskvich 2140 drobné úpravy
PříspěvekNapsal: 05 čer 2013, 11:52 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně

Registrován: 20 zář 2012, 16:15
Příspěvky: 67
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvich 2140
ahoj, máme problém s naším alternátorem a chtěl bych se zeptat na možnou příčinu..

úplně původně se zdálo, že vůbec nedobíjí, protože se za jízdy vybíjela baterka... tak jsme ho nechali proměřit, tam nám řekli, že je v pořádku (akorát má křivou řemenici). Tak jsem u Pepy nechal zkontrolovat i relátko, taky v pořádku. Tak jsme vyměnili baterii, takhle fungovali asi měsíc a v pohodě, až jednoho dne byla baterka zase vybitá. To se nám stalo na závodech. Tak jsme to roztlačili a nechali motor běžet celý den - baterka se dobila. A nedávno to zas chcíplo, že je slabá baterie, tak jsem zkoušečkou zjistil, že to dobíjí hrozně málo. Dokonce několikrát jsem to vyzkoušel - dva dny za sebou, vždycky ráno na sytič, kdy první den to plně dobíjelo a druhý den zase ne a když byl motor zahřátý a na volnoběh, kdy to nedobíjí skoro vůbec nebo vůbec. Může to být tou řemenicí? Nebo mám hledat problém jinde? Jirka se nabízel, že má k dispozici altík, ale nechci ho zbytečně měnit, pokud to není příčina tohoto problému. Napadá mě max. někde něco špatně ukostřený/špatný kontakt, nebo stará kabeláž.. fakt nevím Obrázek Děkuju za rady!


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Moskvich 2140 drobné úpravy
PříspěvekNapsal: 29 bře 2013, 18:35 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Přesně tak, alternátoru se nic nestane. Já s tím nemám problém, mám dvě dálková + dvě mlhová. A stejně s tím člověk nesvítí pořád.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Moskvich 2140 drobné úpravy
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013, 21:52 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Dvě H3 navíc nejsou žádný problém, vždyť i mlhovky mají běžně halogenky a alternátory opravdu nehoří. S tím bych si vůbec nedělal hlavu.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Moskvich 2140 drobné úpravy
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013, 17:38 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně

Registrován: 20 zář 2012, 16:15
Příspěvky: 67
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvich 2140
Ahoj,

abych nezamořil celé fórum mými dotazy, budu se je snažit koncentrovat do tohoto jediného tématu :) A rovnou začnu:

Chceme zapojit dva přídavné světlomety s H3-kami, jenomže mi jeden pán nasadil do hlavy brouka tím, že to prý alternátor nemůže utáhnout a vyhoří. Mně to nedá se nezeptat, i kdyby to bylo na altík moc práce, tak akorát to vyždímá baterii, nebo ne? Původně jsme tam chtěli mít rovnou 4 světlomety, nakonec jsme se ale rozhodli pro 2.

Děkuji za radu


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting