Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

rozdelovac, podtlak
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=6&t=2648
Stránka 1 z 1

Autor:  Peter- Slovensko [ 09 čer 2013, 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

keď tak čítam, že to pošklbáva, odstredivý regulátor si zrejme došteľoval???....ďalej ho môže spôsobovať, že ten motor si už proste zvykol, že nemá riadny predzápal a teraz keď zrazú má tak sa mu vidí, že má veľa, ak ten motor vyslovene nešklbe, cítiš, že chce zastať , keď ideš na nižšie otáčky ustálene tak by som to neriešil, ak mu uberieš a bude mať už ozaj málo zistíš to tak, že začnú klepať ventily na 4-ke od zhruba 3500 vyššie, neklepú aj teraz???, ono ich klepot nemusí spôsobovať len to, že sú voľné, za určitých okolností to môže spôsobovať aj extra veľký predzápal, to som mal keď sme dotrepali moskviča, lebo chodil na plyn a asi nešiel tak bu riadne zodvihli.Ten motor je dost citlivý na nastavenie ako každý baworák, aj keď rus ho aspoň kus oklamal.
čo sa týka tej vôle tak len tak na okraj :lol: keď by si ich dal 0,00 tak by ti ten motor išiel na nizke a vysoké otáčky ako šialený ale v strede totál mŕtvola :lol:

Autor:  king613 [ 08 čer 2013, 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

jenze jsem nenasel merky. tak musim pohledat lip

Autor:  Aleš [ 08 čer 2013, 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

Většina knížek píše 0,15 mm, i já jak jsem skládal teď svůj motor dával jsem 0,15 a v pohodě

Autor:  king613 [ 08 čer 2013, 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

tak ted babo rad. serizovat na teplem motoru to nebudu, to bych se popalil a to kaslu. moje pricurka pravi...
vule ventilu za studena 0,15
tak a co ted?

Autor:  Aleš [ 08 čer 2013, 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

Kniha se jmenuje Údržba, opravy a seřizování automobilů Moskvič

Ještě mě to nedalo a nahlédl jsem do Dílenské příručky pro Moskvič 2140 a tam je napsáno: Vůle mezi koncovkami a dříky ventilů musí být u sacího a výfukového ventilu 0,15 mm. Při práci motoru a dosažení spodní hranice teploty normálního tepelného režimu / teplota chladící kapaliny v plášti hlavy válců je 80C / upraví se tato vůle na normální hodnotu 0,2 mm.

Autor:  king613 [ 08 čer 2013, 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

co to mas za chytrou knigu?

Autor:  Aleš [ 08 čer 2013, 18:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

Chytrá kniha pravý 0,15 :P

Autor:  king613 [ 08 čer 2013, 17:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

me odbornik na motory rikal 0,2 tak nevim :o)

Autor:  Aleš [ 08 čer 2013, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdelovac, podtlak

Sací i výfukový je 0,15 mm

Autor:  king613 [ 08 čer 2013, 17:37 ]
Předmět příspěvku:  rozdelovac, podtlak

tak jsem rozebral na repasi rozdelovac a zjistil ze od novoty na tom nefungovala podtlakova regulace, myslel jsem si, ze je praskla memrana a tak jsem to ze zvedavosti rozebral a mel jsem stesti, stacilo to jen narovnat a znova slozit a uz to facha...
auto je agilnejsi ale porad to poskubkava, zitra se vrhnu asi na karbec, vycistime seridime a hotovo.
mimochodem na ventilech ma byt pry vule 0,2 na studenem motoru saci i vyfukovy?
motor 2140 aby zas nenastal nejaky informacni sum.
tomek

Přílohy:
IMG_3582.JPG
IMG_3582.JPG [ 73 KiB | Zobrazeno 6225 krát ]
IMG_3583.JPG
IMG_3583.JPG [ 85.85 KiB | Zobrazeno 6225 krát ]

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/