Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

Problémy s cukáním u 408
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=6&t=2796
Stránka 1 z 1

Autor:  Klásek [ 08 říj 2013, 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408

Ha Klásek měl pravdu! Jsi pašák chlapče :lol:

Autor:  Jamaican [ 08 říj 2013, 19:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408

V prvé řadě bych Vám rád poděkoval za vaše rady ;) .

Problém byl zjevně způsoben bincem v karburátoru. Karburátor jsem vyčistil a profoukal. Následně jsem ještě vyměnil palivový filtr ,který byl za dobu provozu již velmi znečistěný usazeninami z nádrže. To zjevně způsobovalo i jeho špatnou průchodnost a rozpuštěný binec se společně benzínem dostával do karburátoru.

Dnes jsem podnikl testovací jízdu a výsledek předčil má očekávání. Na všechny kvalty jede bezchybně a s plynovým pedálem lze nyní zacházet jemně a auto krásně ihned reaguje. :auto:

Autor:  Peter- Slovensko [ 06 říj 2013, 18:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408

na začiatok sa chod na tom previest "za vlast a za rodinu" :D, ináč povedané toč to doblba, ak bude cukat na všetkých kvaltoch nestíha ti pumpa treba ju ináč podložiť, ale musí mimoriadne citelne trhat autom,až potom by som skúsil sviečky

Autor:  Slávek [ 06 říj 2013, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408

Dej tam nový svíčky.Tím začni.

Autor:  Klásek [ 06 říj 2013, 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy s cukáním u 408

Zkusil bych karbec. Neznamená, že tam máš nový díly, že se tam nedostal starej bordel. Vytáhnout trysky, profouknout. Tím bych asi začal.

Autor:  Jamaican [ 06 říj 2013, 09:10 ]
Předmět příspěvku:  Problémy s cukáním u 408

Zdravím ,už delší dobu pozoruji ,že auto při provozní teplotě a v otáčkách cuká. Například ,když musím podřadit na 3 a motor má vyšší otáčky ,tak citelně cuká . Když zařadím za 4 ,tak při nižších otáčkách bez potíží ,ale jakmile se rychlost pohybuje kolem 80 a otáčky se zvyšují ,tak opět začne pocukávat. Volnoběh drží krásně a pravidelně. Za studena se sytičem jede také bez cukání. Hladina se drží lehounce nad půlkou sklíčka.
Karburátor je po kompletní opravě a seskládán z nových dílů u pana Poláčka. V rozdělovači je nový palec a i víčko jsem dal nové . Nevím absolutně čím by to mohlo být.

Omlouvám se předem za neodborné popsání závady :!: .

Předem děkuji za rady ;)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/