| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 19 dub 2024, 12:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 dub 2014, 11:38 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Tak vyřešeno, byla prasklá membrána posilovače. Je to vidět na druhé fotce. Při odbrzdění se to moc nedalo poznat, ale při zabrzdění se podtlak dostával i do prostoru za membránou a snižoval účinek posilovače.


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 96.32 KiB | Zobrazeno 3114 krát ]
2.jpg
2.jpg [ 93.86 KiB | Zobrazeno 3114 krát ]

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 dub 2014, 21:53 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Ještě pěkná stránka s popisem funkce, i s necvičenou ruštinou se dá pěkně pochopit...
http://own.in.ua/view/item/1149

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 dub 2014, 21:17 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3015
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Před jarní jízdou jsme na mé 412 řešili přední brzdy, táhlo to nechutně doleva. Postupně se skoro všechno vyměnilo a dosáhli jsme stavu "táhne to jen trošku a to jen při prudším brzdění". V tomhle stavu jsme i dojeli včera do Vinoře. Cestou zpět se to zničeho nic umoudřilo, brzdí to úplně krásně souměrně, žádné tahání nikam. ALE. Ale zároveň se brzdy (podle prvního dojmu) začaly chovat jako když nefunguje posilovač. Prostě jsem na to musel víc šlapat. Dneska jsem se věnoval zkouškám a analýze jestli to tak je, nebo se mi to jen zdá. A výsledek je jaksi nepřesvědčivý. Posilovač jako takový chodí, pokud za jízdy během brzdění vypnu motor, po chvilce cítím že to brzdí méně a stejně tak při opětovném nastartování cítím zlepšení. Ale zdá se mi ten rozdíl mezi neposíleným a posíleným brzděním malý. Prověřil jsem přívod podtlaku - nikde nic nepřisává. Stejně tak nebude špatná membrána posilovače, při podtlaku od válce na druhé straně podtlak není, čili membrána nepropouští. Ventilek na přepouštění co je na válci se mi zdá také v pořádku, stejně tak ta membrána pod ním.

A teď otázka: je možné že by se například přidírala tyčka posilovače směrem do válce? A nebo mám příčinu částečného ztuhnutí brzd hledat přímo v kolech? To se mi nějak nezdá, až na sílu na pedál to brzdí lépe než dříve.
Navenek se posilovač chová správně, podtlak má a opačnou stranu odvětrává při brždění přesně tak jak má, viz obrázek:
Příloha:
412a.jpg
412a.jpg [ 99.74 KiB | Zobrazeno 3165 krát ]

1 - odbrzděno, podtlak je v celém posilovač
2 - lehce se brzdí, posilovač stále celý v podtlaku
3 - zabrzděno, za membránu se vpustí atmosférický tlak a podtlak přitáhne tyčku do válce
4 - odbrzdění, podtlak se opět vyrovnává.

Nemáte náhodou někdo nápad, co zkoumat dál? Pro inspiraci katalogový obrázek pracovního válce s posilovačem.
Příloha:
412.jpg
412.jpg [ 168.8 KiB | Zobrazeno 3165 krát ]


http://www.autoopt.ru/auto/catalog/car/ ... h-412/154/

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting