| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 18:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015, 21:04 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 287
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Když to funguje na pohon motorem, tak to je dobře. Otázka je, jestli to bude stačit při větší zátěži motoru.
Ono totiž ruční čerpání nefunguje vždycky - pokud je zrovna vnitřní páčka čerpadla zatlačená vačkovým hřídelem, tak se ručně nic nenačerpá. Musí se otočit motorem, aby se páčka uvolnila.
Výkres membrány pošlu v SZ.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015, 17:34 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2014, 11:00
Příspěvky: 225
Bydliště: východní Čechy
Majitel Moskviče: ano
Typ: Bohouš
Hádejte, jak to dopadlo? ...

Ano, přesně tak. Membrána nemembránuje, resp. pumpa čerpá pouze na pohon motorem, ale ručně ani ťuk.
Z toho plyne poučení, že mladý voják nemá brát rady mazáků na lehkou váhu, pročež napíše doma stokrát: Pan Vařejka má vždycky pravdu a pochybovat o tom je cesta do slepé uličky.

Vedle toho by poníženě prosil, zda by opravdu nemohl využít páně Vařejkova výkresu neb se mu nechce přeměřovat a vytvářet již vytvořené.
Místopřísežně dále slibuje, že si nechá vyrobit blány odpovídající tloušťky.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 22:17 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 287
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
To zas není potřeba si sypat tolik popela na hlavu.
Já taky nejsem automechanik a už jsem toho hodně předělával.
Na tu 2 mm membránu bych moc nevěřil, pokud je to jedna vrstva.
U firmy Kalina jsem si to nechal vyseknout z 0,3 mm plátna, mám výkres, můžu poskytnout.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 20:53 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2014, 11:00
Příspěvky: 225
Bydliště: východní Čechy
Majitel Moskviče: ano
Typ: Bohouš
No jo, pán je trotl, pán zapomněl napsat, že se jedná o M407, tedy se pán omlouvá za nejasnost vyjádření. ;-)

A nejen to.
Pán si nechal vyrobit membránu podle té staré, tedy tlustou 2 mm a až potom ho napadlo podívat se do katalogu dílů, kde zjistil, že jsou tam 4 kousky.
Pán teď neví, co s tím. Jestli to pokoušet a nebo nechat vyrobit nové.

Ne nadarmo se říká, aby se švec držel svého kopyta.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 20:20 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 287
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Téma membrána do palivového čerpadla tady není poprvé, např:
viewtopic.php?f=6&t=3142
Palivových čerpadel je hodně typů, myslím, že tady bude řeč o M407.
Původní membrána je složená tak ze 4 vrstev.
Pro M407 bych doporučoval sílu membránového plátna 0,3 mm a 2 nebo 3 vrstvy. Bohužel už si nepamatuju, kolik jsem dával.
To vytvarování je "vytahaný" materiál, proto při montáži nové sestavy doporučuji mebránu dotáhnout do čerpadla tak, aby tam byla vůle v pohybu. Tím myslím dotáhnout šroubky při mírmě zatlačené mebráně.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 12:57 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2014, 11:00
Příspěvky: 225
Bydliště: východní Čechy
Majitel Moskviče: ano
Typ: Bohouš
0,2 mm?
Hmm, ta stará, kterou jsem z pumpy vytáhl ven, je tlustá 2 mm. To vytvarování jsem považoval za vytahaný materiál...


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 06:05 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 10 lis 2014, 19:56
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140
Ja ji delal z 0.2 až o.3 sily.ale je tam jiny problem.original je proliso vaná již za tepla kvuli prúhybum,nevim kolik vydrži
když bude z rovného materiálu.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Membrána palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 08 dub 2015, 20:34 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2014, 11:00
Příspěvky: 225
Bydliště: východní Čechy
Majitel Moskviče: ano
Typ: Bohouš
Nevíte někdo, prosím, jak tlustá má být membrána v benzínové pumpě?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting