| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 21 črc 2018, 05:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 črc 2016, 21:02 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1243
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Osobne si myslím, že u vas su aj tak priatelskejší ako u nas, celkovo už len, že zapíšešte zmenu farby bez originality a zopar iných detailov sa mi u vas pači viac jak tu u nas, toto u nas už robia par rokov takto

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 črc 2016, 18:53 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Tak já mám náhodou číslo karosérie v pořádku,vyfocené technikem na STK a dokonce na stejném místě jako Petr.
Víc Vám k tomu nepovím jsem čtvrtý majitel viz. otp :papir:


Ale ta spz Su ....... je super :D


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 čer 2016, 21:24 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 239
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Našel jsem ve své archivu dokumentů dobrou relikvii. Je to "malý techničák" vydaný k nově zakoupené M403. To jsem kdysi získal s koupí M403 na náhradní díly.
Jak je vidět, v této době bylo v kurzu zapisovat do TP číslo podvozku jako výrobní číslo auta.


Přílohy:
mt01.jpg
mt01.jpg [ 98.1 KiB | Zobrazeno 1995 krát ]
mt02.jpg
mt02.jpg [ 95.76 KiB | Zobrazeno 1995 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 čer 2016, 17:46 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2014, 11:00
Příspěvky: 223
Bydliště: východní Čechy
Majitel Moskviče: ano
Typ: Bohouš
No to ti, Petře, pěkně děkuju! Pepa Hořák mě asi přizabije... :D


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 čer 2016, 20:14 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 239
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Od letošního roku vstoupila v platnost nová pravidla při provádění pravidelné technické prohlídky. Jednou z možných komplikací pro majitele starších aut je povinost technika dělat fotodokumentaci výrobních čísel automobilu. Musí mimo jiné nafotit výrobní štítek a vyražené VIN na karoserii. A zde začínají problémy, technik totiž potřebuje pořídit všechny požadované fotografie a pokud je nemá, může vás vyprovodit z kontroly se závažnou závadou: chybějící VIN.
Proto se chci podělit o některé zkušenosti z STK s mojí M403 a poskytnou informace majitelům M403 a M407, kde předpokládám stejné parametry, o umístění výrobních čísel.
Technici na STK většinou nemají absolutně tušení, kde vyražená čísla na karoserii jsou a co znamenají.
Výrobní štítek obsahuje tato výrobní čísla:
- číslo motoru
- číslo šasi
- číslo karoserie
Pro znalé konstrukce karoserie M403/407 to zní trochu nelogicky mít pro samonosnou karoserii dvě čísla - číslo šasi a číslo karoserie. Je to tak, v zemi neomezených možností, kde se tato auta vyráběla, to možné je.
Do velkého technického průkazu se mělo (podle mně zatím ne úředně ověřených informací) jako výrobní číslo zapisovat číslo uvedené na výrobním štítku jako číslo šasi. Číslo vyražené na štítku jako číslo karoserie se ve velkém technickém průkazu potom vůbec nevyskytuje. Toto ovšem nemusí být pravidlo, někdy to úředník mohl zapsat přesně naopak.
KDE TEDY HLEDAT VYRAŽENÁ ČÍSLA ŠASI A KAROSERIE:
- číslo šasi (podvozku) je vyraženo vpravo na příčníku karoserie, umístěném pod předními sedadly (stejné umístění vyraženého čísla by mělo být u M400 i M408)
- číslo karoserie je vyraženo na přední části karoserie pod kapotu na příčce před chladičem
Praktické poznámky:
- číslo karoserie je dobře viditelné a dá se lehce nafotit
- číslo šasi (podvozku) je prakticky nečitelné, v mém případě nefotitelné
Doufám, že tyto informace pomohou uchazečům k úspěšné TP, nejsou však žádným návodem, jak pomoci administrativě.....tak aby na základě neznalosti nedopadli tak, že mají druhý pokus do měsíce za 300,-.


Přílohy:
stitek403.jpg
stitek403.jpg [ 81.88 KiB | Zobrazeno 2028 krát ]
c_sasi.jpg
c_sasi.jpg [ 82.77 KiB | Zobrazeno 2028 krát ]
C_karoserie.jpg
C_karoserie.jpg [ 77.46 KiB | Zobrazeno 2028 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting