| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 21 črc 2018, 04:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018, 18:50 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2015, 18:52
Příspěvky: 209
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 403,Moskvič 408,Moskvič 426, šlapací Moskvič, Iž 2125
Jak 4Kč já beru 10

_________________
Když to moc chceš, tak to koupíš.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018, 18:18 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Kauly píše:
Pepa píše:
Mám krabičku s tryskama,vzdusnikama i emulznima trubicema, rád Ti to půjčím co se Ti hodí bude Tvoje , přikládám to k tomu ložisku

Ježíš, Pepo, to nezaplatím!! Asi si vezmu tejden volno a protihodnotou Ti budu v dílně zametat, podávat klíče a topit :)


Mňo zametání je PRÁCE a ta se platí a někde jsem tady četl 4kč od kilometru, 400kč na hodinu Havl.Brod je daleko :angry: víš co ja Ti to dám všechno a ještě Ti přidám 3 stovky a jsme si kvit :lol:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018, 12:50 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 675
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Pepa píše:
Mám krabičku s tryskama,vzdusnikama i emulznima trubicema, rád Ti to půjčím co se Ti hodí bude Tvoje , přikládám to k tomu ložisku

Ježíš, Pepo, to nezaplatím!! Asi si vezmu tejden volno a protihodnotou Ti budu v dílně zametat, podávat klíče a topit :)

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018, 11:45 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
Mám krabičku s tryskama,vzdusnikama i emulznima trubicema, rád Ti to půjčím co se Ti hodí bude Tvoje , přikládám to k tomu ložisku


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018, 22:59 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1300
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Ano, samotné trysky i vzdušníky se sehnat dají, popřípadě jsou celé opravné sady, ale pro Tebe spíš lepší sólovky. Kouk jsrm na E-shop v Otrokovicích a tam nemají ani kus :cry:

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012
Obrázek
Obrázek


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018, 22:07 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 675
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Pepa píše:
A můžeš zkusit taky toto hl trysku vypočítáš : průměr velkého difuzoru krát pět = průměr hl trysky
Vzdušník: průměr hl trysky + šedesát= průměr vzdušníku

To jsem našel na netu


př. 150tryska + 60 = 210 bude vzdušník je to orientační nastavení


Já mám na svém Webru 1.komora 132hl trysku 170 vzdušník. 2.komora 147hl trysku 180vzdušník, když jsem to udělal podle vzorce, tak to bylo chudý a pořád ,,zvonily,, ventily dal jsem menší vzdušníky a jak to jede víš nejlíp sám ale hlavně to lépe tahá kopce
Tak hodně zdaru při skládání

Však Pepíku, tobě to jede jak dráha,to já dobře vím :auto: Si připravuju karbec do kombíka, tak jen tak kolem toho dumám.Dvanacka mě chodí celkem obstojně, ale těžko říct, moc jinejch jsem neřídil a těžko říct,co by řekl někdo jinej,kdyby za ní sedl. Ladič profík by asi nějakou práci našel. Já to tak nějak garážnicky mutlám,aby mě to odvezlo,kam potřebuju a zase zpátky.. Ladič samouk.

Valdo,samo,že i Tobě dík za odezvu. Daj se někde sehnat samostatný trysky a vzdušníky v ruznejch velikostech pro případný experimentování?

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018, 21:51 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 675
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
king613 píše:
kukni sem:
viewtopic.php?f=6&t=3486&p=30964&hilit=karburator#p30964
na poslednim obrazku mas mou maluvku....
snad bude stacit. tomek

Dík za pomoc. Přesně tak nějak to na jednom tom karbci je, takže to bude asi cajk.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018, 16:26 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1008
Bydliště: Vinoř
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412
A můžeš zkusit taky toto hl trysku vypočítáš : průměr velkého difuzoru krát pět = průměr hl trysky
Vzdušník: průměr hl trysky + šedesát= průměr vzdušníku

To jsem našel na netu


př. 150tryska + 60 = 210 bude vzdušník je to orientační nastavení


Já mám na svém Webru 1.komora 132hl trysku 170 vzdušník. 2.komora 147hl trysku 180vzdušník, když jsem to udělal podle vzorce, tak to bylo chudý a pořád ,,zvonily,, ventily dal jsem menší vzdušníky a jak to jede víš nejlíp sám ale hlavně to lépe tahá kopce
Tak hodně zdaru při skládání


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018, 21:57 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 263
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
a jako posledni spam jsem ted nasel todle:

http://tardie.cz/serizeni-karburatoru-na-vozech-vaz/

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018, 21:52 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 263
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
a todle jsem nasel v rusku a souhlasi s myma:

Есть данные... ДААЗ 2101-1107010-11 - модификация для мотора М-412

такой был с завода установлен на моем Москвиче и данные совпадали с этой таблицей

......................... камера ............................................. I............II
Диаметр смесительной камеры, мм.........................32...... 32
Диаметр узкой части большого диффузора, мм.......23.......23
Диаметр узкой части диффузора, мм.......................10,5....10,5
маркировка диффузора............................................. 4,5...... 4,5
Диаметр главного топливного жиклера, мм..............1,20....1,28
Диаметр главного воздушного жиклера, мм ..............1,4.......1,9
Диаметр топливного жиклера ХХ, мм.........................0,6
Диаметр воздушного жиклера ХХ, мм........................1,9
Диаметр жиклера ускорительного насоса, мм..........0,5
производительность уск насоса за 10 полных ходов, см.куб 9,5
зазор между поплавком и плоскостью крышки поплавковой камеры, мм 6,5 + 0,25
Диаметр топливного жиклера эконостата, мм1,5
Диаметр воздушного жиклера эконостата, мм 0,9
Диаметр эмульсионного жиклера эконостата, мм 1,7
Диаметр демпфирующего жиклера пускового устройства, мм 0,7
величина открытия дроссельной заслонки пускового устройства, мм 1,2 - 1,3
величина открытия воздушной заслонки после запуска, мм 7,5 - 8,0
0

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018, 21:44 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 263
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
kukni sem:
viewtopic.php?f=6&t=3486&p=30964&hilit=karburator#p30964
na poslednim obrazku mas mou maluvku....
snad bude stacit. tomek

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018, 21:23 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1300
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Kauly pro Tebou uvedený karb na motory VAZ 1500cm :
průměr hlavní trysky I komory = 1,35, II komory = 1,40, od roku 1977 = 1,30/1,40, od roku 1980 = 1,12/1,50
průměr hlavního vzdušníku I komory = 1,7, II komory = 1,9, od roku 1979 oba 1,5
průměr paliv.trysky běhu naprázdno I komory = 0,50, II komory = 0,80, od roku 1977 = 0,45/0,60, od roku 1980 = 0,50/0,60
Průměr vzdušníku běhu naprázdno I komory = 1,7, II komory = 0,7

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012
Obrázek
Obrázek


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: natryskování karburátoru
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018, 19:29 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 675
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
zdravím přátelé, mám tu další dotaz technického rázu. Jaké je standardní natryskování 2140kovýho karburátoru? Nevím, kolik různých druhů se z výroby osazovalo,jde mš především o typ 2101-1107010-03, který jsem našel ve všech svých kombících. Mám doma celkem 3 tyto karbce (jeden jezdím ve 412ce), bohužel ani v jednom nejsou moc čitelné hodnoty na tryskách ani na vzdušnících, nebo zcela chybí. V literatuře, co mám doma, jsem bohužel na podobná moudra nikde nenarazil. Debatoval jsem toto téma s Vašátorem a dozvěděl se,
že karburátory tohoto označení byly osazovány do Lad 1200 a 1300 a pro 1500 byly v podstatě totožné, jen s jiným pajšlem. Předpokládám, že by na tryskování pro Ladu 1500 mohlo být dosti podobné, co pro "velkýho" Moskviče.
Nechci s tím nijak laborovat, jen by mě zajímalo, jaké ty hodnoty mají být právě pro porovnání s tryskami pro Žigulíky.
Předem dík moc za případné informace.
Z Vysočiny zdraví Kauly :papa:

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting