Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
http://forum.moskvich.cz/

natryskování karburátoru
http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=6&t=3930
Stránka 1 z 1

Autor:  bobi-h [ 15 úno 2018, 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

Jak 4Kč já beru 10

Autor:  Pepa [ 15 úno 2018, 18:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

Kauly píše:
Pepa píše:
Mám krabičku s tryskama,vzdusnikama i emulznima trubicema, rád Ti to půjčím co se Ti hodí bude Tvoje , přikládám to k tomu ložisku

Ježíš, Pepo, to nezaplatím!! Asi si vezmu tejden volno a protihodnotou Ti budu v dílně zametat, podávat klíče a topit :)


Mňo zametání je PRÁCE a ta se platí a někde jsem tady četl 4kč od kilometru, 400kč na hodinu Havl.Brod je daleko :angry: víš co ja Ti to dám všechno a ještě Ti přidám 3 stovky a jsme si kvit :lol:

Autor:  Kauly [ 15 úno 2018, 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

Pepa píše:
Mám krabičku s tryskama,vzdusnikama i emulznima trubicema, rád Ti to půjčím co se Ti hodí bude Tvoje , přikládám to k tomu ložisku

Ježíš, Pepo, to nezaplatím!! Asi si vezmu tejden volno a protihodnotou Ti budu v dílně zametat, podávat klíče a topit :)

Autor:  Pepa [ 15 úno 2018, 11:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

Mám krabičku s tryskama,vzdusnikama i emulznima trubicema, rád Ti to půjčím co se Ti hodí bude Tvoje , přikládám to k tomu ložisku

Autor:  valda1971 [ 14 úno 2018, 22:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

Ano, samotné trysky i vzdušníky se sehnat dají, popřípadě jsou celé opravné sady, ale pro Tebe spíš lepší sólovky. Kouk jsrm na E-shop v Otrokovicích a tam nemají ani kus :cry:

Autor:  Kauly [ 14 úno 2018, 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

Pepa píše:
A můžeš zkusit taky toto hl trysku vypočítáš : průměr velkého difuzoru krát pět = průměr hl trysky
Vzdušník: průměr hl trysky + šedesát= průměr vzdušníku

To jsem našel na netu


př. 150tryska + 60 = 210 bude vzdušník je to orientační nastavení


Já mám na svém Webru 1.komora 132hl trysku 170 vzdušník. 2.komora 147hl trysku 180vzdušník, když jsem to udělal podle vzorce, tak to bylo chudý a pořád ,,zvonily,, ventily dal jsem menší vzdušníky a jak to jede víš nejlíp sám ale hlavně to lépe tahá kopce
Tak hodně zdaru při skládání

Však Pepíku, tobě to jede jak dráha,to já dobře vím :auto: Si připravuju karbec do kombíka, tak jen tak kolem toho dumám.Dvanacka mě chodí celkem obstojně, ale těžko říct, moc jinejch jsem neřídil a těžko říct,co by řekl někdo jinej,kdyby za ní sedl. Ladič profík by asi nějakou práci našel. Já to tak nějak garážnicky mutlám,aby mě to odvezlo,kam potřebuju a zase zpátky.. Ladič samouk.

Valdo,samo,že i Tobě dík za odezvu. Daj se někde sehnat samostatný trysky a vzdušníky v ruznejch velikostech pro případný experimentování?

Autor:  Kauly [ 14 úno 2018, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

king613 píše:
kukni sem:
viewtopic.php?f=6&t=3486&p=30964&hilit=karburator#p30964
na poslednim obrazku mas mou maluvku....
snad bude stacit. tomek

Dík za pomoc. Přesně tak nějak to na jednom tom karbci je, takže to bude asi cajk.

Autor:  Pepa [ 14 úno 2018, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

A můžeš zkusit taky toto hl trysku vypočítáš : průměr velkého difuzoru krát pět = průměr hl trysky
Vzdušník: průměr hl trysky + šedesát= průměr vzdušníku

To jsem našel na netu


př. 150tryska + 60 = 210 bude vzdušník je to orientační nastavení


Já mám na svém Webru 1.komora 132hl trysku 170 vzdušník. 2.komora 147hl trysku 180vzdušník, když jsem to udělal podle vzorce, tak to bylo chudý a pořád ,,zvonily,, ventily dal jsem menší vzdušníky a jak to jede víš nejlíp sám ale hlavně to lépe tahá kopce
Tak hodně zdaru při skládání

Autor:  king613 [ 13 úno 2018, 21:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

a jako posledni spam jsem ted nasel todle:

http://tardie.cz/serizeni-karburatoru-na-vozech-vaz/

Autor:  king613 [ 13 úno 2018, 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

a todle jsem nasel v rusku a souhlasi s myma:

Есть данные... ДААЗ 2101-1107010-11 - модификация для мотора М-412

такой был с завода установлен на моем Москвиче и данные совпадали с этой таблицей

......................... камера ............................................. I............II
Диаметр смесительной камеры, мм.........................32...... 32
Диаметр узкой части большого диффузора, мм.......23.......23
Диаметр узкой части диффузора, мм.......................10,5....10,5
маркировка диффузора............................................. 4,5...... 4,5
Диаметр главного топливного жиклера, мм..............1,20....1,28
Диаметр главного воздушного жиклера, мм ..............1,4.......1,9
Диаметр топливного жиклера ХХ, мм.........................0,6
Диаметр воздушного жиклера ХХ, мм........................1,9
Диаметр жиклера ускорительного насоса, мм..........0,5
производительность уск насоса за 10 полных ходов, см.куб 9,5
зазор между поплавком и плоскостью крышки поплавковой камеры, мм 6,5 + 0,25
Диаметр топливного жиклера эконостата, мм1,5
Диаметр воздушного жиклера эконостата, мм 0,9
Диаметр эмульсионного жиклера эконостата, мм 1,7
Диаметр демпфирующего жиклера пускового устройства, мм 0,7
величина открытия дроссельной заслонки пускового устройства, мм 1,2 - 1,3
величина открытия воздушной заслонки после запуска, мм 7,5 - 8,0
0

Autor:  king613 [ 13 úno 2018, 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

kukni sem:
viewtopic.php?f=6&t=3486&p=30964&hilit=karburator#p30964
na poslednim obrazku mas mou maluvku....
snad bude stacit. tomek

Autor:  valda1971 [ 13 úno 2018, 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: natryskování karburátoru

Kauly pro Tebou uvedený karb na motory VAZ 1500cm :
průměr hlavní trysky I komory = 1,35, II komory = 1,40, od roku 1977 = 1,30/1,40, od roku 1980 = 1,12/1,50
průměr hlavního vzdušníku I komory = 1,7, II komory = 1,9, od roku 1979 oba 1,5
průměr paliv.trysky běhu naprázdno I komory = 0,50, II komory = 0,80, od roku 1977 = 0,45/0,60, od roku 1980 = 0,50/0,60
Průměr vzdušníku běhu naprázdno I komory = 1,7, II komory = 0,7

Autor:  Kauly [ 13 úno 2018, 19:29 ]
Předmět příspěvku:  natryskování karburátoru

zdravím přátelé, mám tu další dotaz technického rázu. Jaké je standardní natryskování 2140kovýho karburátoru? Nevím, kolik různých druhů se z výroby osazovalo,jde mš především o typ 2101-1107010-03, který jsem našel ve všech svých kombících. Mám doma celkem 3 tyto karbce (jeden jezdím ve 412ce), bohužel ani v jednom nejsou moc čitelné hodnoty na tryskách ani na vzdušnících, nebo zcela chybí. V literatuře, co mám doma, jsem bohužel na podobná moudra nikde nenarazil. Debatoval jsem toto téma s Vašátorem a dozvěděl se,
že karburátory tohoto označení byly osazovány do Lad 1200 a 1300 a pro 1500 byly v podstatě totožné, jen s jiným pajšlem. Předpokládám, že by na tryskování pro Ladu 1500 mohlo být dosti podobné, co pro "velkýho" Moskviče.
Nechci s tím nijak laborovat, jen by mě zajímalo, jaké ty hodnoty mají být právě pro porovnání s tryskami pro Žigulíky.
Předem dík moc za případné informace.
Z Vysočiny zdraví Kauly :papa:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/