| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 06:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009, 19:44 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2009, 13:50
Příspěvky: 237
Bydliště: Krompachy
Majitel Moskviče: ano
Aleš píše:
mo412 píše:
S tou forštou to neni zli nápad ale nemal si potom zapučene dvere :?: a s tím olejom tam by bodla nejaká gumička alebo niečo také :D na zatesnenie :idea:

Neměl, vše ok. Vybulil jsem to opatrně na dvě židle, na které jsem dal hrubé deky a opřel jsem to o hranu střechy ( toho žlábku na odtok vody ) a vždy v pohodě :ok: Jedinou nevýhodu to má tu, že nejméně tři zvedají auto a jeden musí štelovat židle tak, aby se neublížilo autu. A ta fošna už je jen jako bezpečnostní doplněk :mrgreen:

No tak tos timi sedačkamy by som si taky istí nebol lebo kto vie ake sustaré tie stoličky :D aby sa nezlamali lebo to by nebolo uplne super. No ved s tou forštou mi to bolo hned jasne ze to je iba na zachitenie .

_________________
Obrázek

Moskvich 2140 , Vaz 2101 , Uaz 469 ,Uaz 452, Ford Cougar ,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009, 19:26 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
mo412 píše:
S tou forštou to neni zli nápad ale nemal si potom zapučene dvere :?: a s tím olejom tam by bodla nejaká gumička alebo niečo také :D na zatesnenie :idea:

Neměl, vše ok. Vybulil jsem to opatrně na dvě židle, na které jsem dal hrubé deky a opřel jsem to o hranu střechy ( toho žlábku na odtok vody ) a vždy v pohodě :ok: Jedinou nevýhodu to má tu, že nejméně tři zvedají auto a jeden musí štelovat židle tak, aby se neublížilo autu. A ta fošna už je jen jako bezpečnostní doplněk :mrgreen:

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009, 19:16 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2009, 13:50
Příspěvky: 237
Bydliště: Krompachy
Majitel Moskviče: ano
S tou forštou to neni zli nápad ale nemal si potom zapučene dvere :?: a s tím olejom tam by bodla nejaká gumička alebo niečo také :D na zatesnenie :idea:

_________________
Obrázek

Moskvich 2140 , Vaz 2101 , Uaz 469 ,Uaz 452, Ford Cougar ,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 20:21 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2008, 22:57
Příspěvky: 236
Bydliště: Sudeten
Majitel Moskviče: ano
To mi něco připomnělo. Obrázek

Obrázek

_________________
1781 ccm, 95 kW, 168Nm, 970kg, 280W RMS, 8.0L/100km, co víc člověk chce :)
1478 ccm, 55 kW, 118Nm, 1060kg, 5W RMS, 11.0L/100km, sdelano v SSSR :P
1197 ccm, 88 kW, 190Nm, 1165kg, 140W RMS, 5.3L/100km, běžné ježdění 8-)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 18:59 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Ja sice kolebku nemám, používám jiné způsoby ( dvě židle a pořádnou fošnu - viz foto :mrgreen: ), ale mě zase při náklonu vytekl olej z převodky řízení nic víc naštěstí neteklo. Držím palce :ok:


Přílohy:
na boku.jpg
na boku.jpg [ 89.58 KiB | Zobrazeno 5898 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 14:00 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
u mě bubny přežili bez úhony .Akorát mě tehdy vytekl olej do brzd .

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 11:51 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 12 čer 2008, 21:39
Příspěvky: 373
Kdysi jsem se setkal s názorem, že kolébka může deformovat brzdové bubny.
Má s tímto někdo zkušenost?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 11:19 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Ještě něco , až sundáš auto z kolébky tak si zkontroluj jestli ti nevytekl benzín z karburátoru . Případně to vysuš .

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 11:15 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Já jsem naposledy měl auto na kolébce v roce 1990.Tehdy jsem to zdvihal na levou stranu . Z auta jsem vytáhnul baterii a přepadovou nádržku od chladiče a nádržku na ostřikovač .Doporučuji mít méně benzínu , protože pokud těsnění nefunguje tak jak má , tak ti může téct benzín okolo plováku a nebo sacího koše . Dále si zkontoluj jak ti těsní víčka od brzdové kapaliny na hlavním brzdovém válci a spojkovém válci . Utěsni si otvor kolem měrky na olej od motoru .U motoru 1500 máš navíc tu výhodu , že motor je uložený šikmo o 20 stupňů , takže nalévací otvor je pořád nahoře i kdyby jsi auto zdvihnul do pravého úhlu . Pokud máš hodně vody v chladiči , tak raději trochu odpusť . Já třeba chladič nemám naplněn až po vrch protože to je zbytečné , no a v tom případě když zdvihneš auto na levou stranu tak se voda sleje na levo (dolů) a plnící otvor máš vpravo (nahoře), takže tu je výhoda . Teď jedno upozornění ! Pokud jsou slabší gufera od poloos , tak se může stát , že ti vyteče olej do brzového obložení ! To se mi stalo a další práce navíc. Přinejhorším sundej obložení a zbytek umyješ benzínem .Samozdřejmé je mít v autě pořádek , ať potom neuklízíš z přeházené věci . Co se týče kolébky tak je důležité propojení obou kolébek aby se ti při zdvihání neprotočila kola ! Při zdvihání a i zpět dolů počítej z váhou vpředu , jinak 4 chlapy to zmáknou v pohodě .Pak všechno zprávně podložit a zajistit . Jinak doporučuji zdvihat pravou stranu . Tak ať se ti daří v díle .

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 úno 2009, 22:59 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3016
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
:megafon: Zdravím zkušenější Moskvičáře než jsem já sám. Protože jsem teď získal i kolíbku na Moskviče, chci si nechat poradit - jaké jsou podle vašich zkušeností nutné přípravné práce před otočením auta? Osobně jsem totiž byl u auta na kolíbce jen jednou, je to asi 20 let a ještě to auto (dědova Octavia) bylo "zhoupnuté" jen částečně, takže pokud si pamatuju, ani se nevypouštěl olej nebo benzín. Co ale u 412/2140? Do jakého náklonu by bylo možné auto dostat bez nějaké přípravy? A jak vůbec auto bezpečně "kolíbat" bez toho, že si u toho něco udělám sám, případně udělám něco autu? Dík za rady a tipy, věřím že nejsem sám, koho to zajímá.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting