| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 25 dub 2024, 09:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 16 bře 2014, 13:08 
Na obou kolech jsou značky a ty stačí dát proti sobě. Ozubené kolo na klice je značeno na pátém zubu od klínku proti směru hodinových ručiček a rozvodové kolo je značeno mezi sedmým a osmým zubem od klínku po směru hodinových ručiček. Je tam znatelný výstupek.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 16 bře 2014, 08:09 
Offline
Moskvičář - nováček
Moskvičář - nováček

Registrován: 18 úno 2014, 10:31
Příspěvky: 3
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
poprosim vas o radu na motoru 407 sa mi rosipalo rozvodove koleso zajtra by som mal mat nove ale nevieme ako a podla coho nadstavit rozvody,viete mi poradit dakujem


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 10 srp 2010, 13:30 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
Petr408 píše:
Michal.AZLK píše:
janototh píše:
venca58 píše:
Já jsem měl zatím tři 408 v řadě Moskvičů a dva z nich mě to udělali též.V prvním případě nevím a to měl najeto sotva 50 000 km/majitel přede mnou si vedl evidenci ujetých km/ ale v druhém bych tipoval na ventilový rozvod,měl jsem na vahadle jednoho výfukového vyšroubovaný štelovací šroubek,tyčka byla mimo.Pertinaxová rozvodová kola jsou i na některých amerických autech jako ochraný prvek,že při poškození kola jsou chráněny ostatní části.

Rozvodove pertinexove kolo sa montovalo ani nie z obavy poskodenia _hlavne u M-1360 ccm / u inych typoch ano/ ale hlavne koli hluku a koli opotrebenu, tlmeniu narazov v rozvodoch...! zivotnost tychto kolies som aj ja zaregistrovel cca 60-80 tisic...km . ja som ich menil preventivne pri kazdej GO motora...!!! Ani spotrebe paliva ani dobremu nastaveniu motora neprospieva aj zvysena vola medzi zubami kolies/opotrebenie/ hrozi zastavenie motora v premavke pri otrhnuti zubov....ale nastastie velkemu spalovaciemu priestoru nehrozi stretnutie ventilov s piestami....!!!/ to sa stava pri presknuti rozvodoveho remena alebo pri presmiknuti volnej rozvodovej retaze napriklad u LADY ..../ . zdravi jano t.


Co se týká hlučnosti tak jsem si to taky tak tipoval. Co třeba to kolo udělat z ocele a nasadit na to obruč s ozubením z bronzu? Nebo nějakého podobného materiálu? Už jsem to viděl v mnoha převodovkách ( ne v autech !! )

Radši to nedělat. 408 je nevyzpytatelná. Otec to kolo také měnil a dokonce i na vojně u 407 nadřízenému :D .

TO ze, pouzili pertinax bola aj hlavne cenova politika , ak by sa to vyrabalo z drahych kovov , tym by sa to predrazilo a islo by o pekny kus kovu !!! S tym ocelovo- bronzovym kolesom sa da iba teoreticky uvazovat ide totiz o dva rozne druhy kovov ktore sa nemusia rovnako chovat za tepla a pri zatazi / touto myslienkou som sa aj ja v davnej minulosti zapodieval ale stale tam vyskakoval jeden problem....precizna praca frezara na delicke /presny sklon zubou a zosikmenie....!!! no nikdy som takeho odbornika nezohnal...i ked ja som si uz aj cely kus sam vysustruzil z duralu /hlinikova zliatina/ ale stale bol problem zo zubami a cena.....!!! nakoniec sa este dalo stale , sice horsie ale boli originalne pertinaxove....zdravi jano t.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 08 srp 2010, 18:37 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Michal.AZLK píše:
janototh píše:
venca58 píše:
Já jsem měl zatím tři 408 v řadě Moskvičů a dva z nich mě to udělali též.V prvním případě nevím a to měl najeto sotva 50 000 km/majitel přede mnou si vedl evidenci ujetých km/ ale v druhém bych tipoval na ventilový rozvod,měl jsem na vahadle jednoho výfukového vyšroubovaný štelovací šroubek,tyčka byla mimo.Pertinaxová rozvodová kola jsou i na některých amerických autech jako ochraný prvek,že při poškození kola jsou chráněny ostatní části.

Rozvodove pertinexove kolo sa montovalo ani nie z obavy poskodenia _hlavne u M-1360 ccm / u inych typoch ano/ ale hlavne koli hluku a koli opotrebenu, tlmeniu narazov v rozvodoch...! zivotnost tychto kolies som aj ja zaregistrovel cca 60-80 tisic...km . ja som ich menil preventivne pri kazdej GO motora...!!! Ani spotrebe paliva ani dobremu nastaveniu motora neprospieva aj zvysena vola medzi zubami kolies/opotrebenie/ hrozi zastavenie motora v premavke pri otrhnuti zubov....ale nastastie velkemu spalovaciemu priestoru nehrozi stretnutie ventilov s piestami....!!!/ to sa stava pri presknuti rozvodoveho remena alebo pri presmiknuti volnej rozvodovej retaze napriklad u LADY ..../ . zdravi jano t.


Co se týká hlučnosti tak jsem si to taky tak tipoval. Co třeba to kolo udělat z ocele a nasadit na to obruč s ozubením z bronzu? Nebo nějakého podobného materiálu? Už jsem to viděl v mnoha převodovkách ( ne v autech !! )

Radši to nedělat. 408 je nevyzpytatelná. Otec to kolo také měnil a dokonce i na vojně u 407 nadřízenému :D .

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 08 srp 2010, 18:10 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
janototh píše:
venca58 píše:
Já jsem měl zatím tři 408 v řadě Moskvičů a dva z nich mě to udělali též.V prvním případě nevím a to měl najeto sotva 50 000 km/majitel přede mnou si vedl evidenci ujetých km/ ale v druhém bych tipoval na ventilový rozvod,měl jsem na vahadle jednoho výfukového vyšroubovaný štelovací šroubek,tyčka byla mimo.Pertinaxová rozvodová kola jsou i na některých amerických autech jako ochraný prvek,že při poškození kola jsou chráněny ostatní části.

Rozvodove pertinexove kolo sa montovalo ani nie z obavy poskodenia _hlavne u M-1360 ccm / u inych typoch ano/ ale hlavne koli hluku a koli opotrebenu, tlmeniu narazov v rozvodoch...! zivotnost tychto kolies som aj ja zaregistrovel cca 60-80 tisic...km . ja som ich menil preventivne pri kazdej GO motora...!!! Ani spotrebe paliva ani dobremu nastaveniu motora neprospieva aj zvysena vola medzi zubami kolies/opotrebenie/ hrozi zastavenie motora v premavke pri otrhnuti zubov....ale nastastie velkemu spalovaciemu priestoru nehrozi stretnutie ventilov s piestami....!!!/ to sa stava pri presknuti rozvodoveho remena alebo pri presmiknuti volnej rozvodovej retaze napriklad u LADY ..../ . zdravi jano t.


Co se týká hlučnosti tak jsem si to taky tak tipoval. Co třeba to kolo udělat z ocele a nasadit na to obruč s ozubením z bronzu? Nebo nějakého podobného materiálu? Už jsem to viděl v mnoha převodovkách ( ne v autech !! )

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 08 srp 2010, 11:21 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 05 bře 2010, 10:21
Příspěvky: 33
venca58 píše:
Já jsem měl zatím tři 408 v řadě Moskvičů a dva z nich mě to udělali též.V prvním případě nevím a to měl najeto sotva 50 000 km/majitel přede mnou si vedl evidenci ujetých km/ ale v druhém bych tipoval na ventilový rozvod,měl jsem na vahadle jednoho výfukového vyšroubovaný štelovací šroubek,tyčka byla mimo.Pertinaxová rozvodová kola jsou i na některých amerických autech jako ochraný prvek,že při poškození kola jsou chráněny ostatní části.

Rozvodove pertinexove kolo sa montovalo ani nie z obavy poskodenia _hlavne u M-1360 ccm / u inych typoch ano/ ale hlavne koli hluku a koli opotrebenu, tlmeniu narazov v rozvodoch...! zivotnost tychto kolies som aj ja zaregistrovel cca 60-80 tisic...km . ja som ich menil preventivne pri kazdej GO motora...!!! Ani spotrebe paliva ani dobremu nastaveniu motora neprospieva aj zvysena vola medzi zubami kolies/opotrebenie/ hrozi zastavenie motora v premavke pri otrhnuti zubov....ale nastastie velkemu spalovaciemu priestoru nehrozi stretnutie ventilov s piestami....!!!/ to sa stava pri presknuti rozvodoveho remena alebo pri presmiknuti volnej rozvodovej retaze napriklad u LADY ..../ . zdravi jano t.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 09 čer 2009, 11:11 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 04 zář 2008, 18:06
Příspěvky: 55
když sme u těch rozvodů,mám nový pertinaxový kolo na 408 zabalený z mototech,kdo má zájem dejte vědět raději bych vyměnil za spojk.ložisko nový brnkněte na 724547143 nebo písněte
Roman


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2009, 19:44 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 14 úno 2009, 12:07
Příspěvky: 206
Já jsem měl zatím tři 408 v řadě Moskvičů a dva z nich mě to udělali též.V prvním případě nevím a to měl najeto sotva 50 000 km/majitel přede mnou si vedl evidenci ujetých km/ ale v druhém bych tipoval na ventilový rozvod,měl jsem na vahadle jednoho výfukového vyšroubovaný štelovací šroubek,tyčka byla mimo.Pertinaxová rozvodová kola jsou i na některých amerických autech jako ochraný prvek,že při poškození kola jsou chráněny ostatní části.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: rozvodové kolo 408
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2009, 19:22 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Ahoj, pořád přemýšlím nad tím co se stalo mému zelenáči. Má už najeto 90 000 km, mohlo to být únavou materiálu, nebo se to děje většinou příčinou něčeho jiného? Podotýkám, že po opravě před Járovou garáží jede zase normálně, nebo se mi to aspoň zdá podle mého laického pohledu.
A druhá věc s klukama jsme se dohadovali, proč je uděláno z pertinaxu. Má to nějaký důvod?
Díky za odpovědi.

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting