| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 21 kvě 2024, 05:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 24 črc 2009, 18:57 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Aleš píše:
Michal.AZLK píše:
A hlavně někdo tady doporučoval červenou brzdovku. Nevim v čem je lepší??

S tou červenou brzdovkou nemám vlastní zkušenosti, ale prý ta červená není tolik agresivní jako ta žlutá. Nerozežírá hadice ani gumičky ve válečcích. Má ale nízký bod varu, takže není vhodná do auta na závodění, ale pro naše účely, kdy s autem vyjedeme jednou za čas za slunečného počasí ven, tak je úplně dostačující

To je pravda, ale nesnese se právě s těmito ostatními. To by musel vyměnit všechno, kde je guma. Protože se nikdy brzdová soustava nevypláchne tak dokonale.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 24 črc 2009, 18:09 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2604
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Michal.AZLK píše:
A hlavně někdo tady doporučoval červenou brzdovku. Nevim v čem je lepší??

S tou červenou brzdovkou nemám vlastní zkušenosti, ale prý ta červená není tolik agresivní jako ta žlutá. Nerozežírá hadice ani gumičky ve válečcích. Má ale nízký bod varu, takže není vhodná do auta na závodění, ale pro naše účely, kdy s autem vyjedeme jednou za čas za slunečného počasí ven, tak je úplně dostačující

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 24 črc 2009, 14:58 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Michal.AZLK píše:
;) nu tedy dobrá jsem trochu klidnější. Moje auto ( Vladimir ) 4 roky technickou nemá. Akorát nevim jak se dají seřídit ty brzdy?? To mě taky za čas čeká. A hlavně někdo tady doporučoval červenou brzdovku. Nevim v čem je lepší??

Ne, na brzdovku se vykašli :!: :!: , jakmile jí vyměníš zlikviduje to všechny hadice a gumičky. Dej tam novou, ale tu samou co tam byla. Když namícháš zelenou se zelenou nebo zelenou se žlutou, nemělo by se nic stát. Když ale smícháš červenou s jakoukoliv jinou, ucpe to nebo rozleptá hadice. V našem byla původní ruská, pak Syntol HD a teď DOT 4. Ten Syntol jsme myslím s tím DOT 4 namíchali. DOT 4 je v hodně různých nádobách, doma jí máme v bílé malé láhvi.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 20:25 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
;) nu tedy dobrá jsem trochu klidnější. Moje auto ( Vladimir ) 4 roky technickou nemá. Akorát nevim jak se dají seřídit ty brzdy?? To mě taky za čas čeká. A hlavně někdo tady doporučoval červenou brzdovku. Nevim v čem je lepší??

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 13:41 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1143
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
No já jsem v 92 roce vyletěl na brzdy, právě kvůli guferu v poloose. Prostě to zamastilo obložení a bylo zaděláno. Jinak Moskviče jsou úplně v pohodě na STK. Jestli můžu poradit, tak je dobré právě u Moskviče mít dobrou baterku, protože se mi stalo, že mi relé neseplo na dálková světla. Měl jsem na mále, tak jsem nastartoval a dálkové seply.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 13:34 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Ja vim, že Moskviče se souměrností brzd nemají problémy, ale neni nějak čas se na to podívat, a hlavně nám vzadu teče olej přes levý simerink :cry: . Proto to hlavně tahne k jedný straně.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 13:33 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1143
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Co se týká emisí, tak z 2140 úplně v pohodě. Asi je tam i velká rezerva, protože každé 2 roky jim spadnou držky až na zem. Jiní to tam trápí a tůrujou a já odjíždím úplně vysmátý :D .

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 22 črc 2009, 23:19 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 07 čer 2009, 22:39
Příspěvky: 415
Bydliště: kousek od Zlína
Majitel Moskviče: ne
Typ: býval 2140 "AZAK"
Luboš píše:
V roce 1972 byly zpětně pro všechna starší auta od počátku automobismu určeny jednotné maximální limity - 6% CO (nebo 4,5%? - teď nevím) a 2000 HCC, pro novější auta jsou pak neustále zpřísňovány až do dnešních dnů. Pokud pálí všechny válce, tak nebývá problém se do těchto hodnot s poválečnými auty vejít. Nesouměrnost brzd na jedné nápravě může být až 30%, což se snad dá trefit i na Moskviči...

Jak trefit do 30%.Můj Azáček to zmákl do 5%.To se taky divili.Vůle vůbec-nová náprava komplet.

_________________
Na každou svini se vaří voda.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 22 črc 2009, 20:50 
Offline
Moskvičář II. stupně
Moskvičář II. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2009, 20:30
Příspěvky: 96
Bydliště: Náchod, ČR
Majitel Moskviče: ano
V roce 1972 byly zpětně pro všechna starší auta od počátku automobismu určeny jednotné maximální limity - 6% CO (nebo 4,5%? - teď nevím) a 2000 HCC, pro novější auta jsou pak neustále zpřísňovány až do dnešních dnů. Pokud pálí všechny válce, tak nebývá problém se do těchto hodnot s poválečnými auty vejít. Nesouměrnost brzd na jedné nápravě může být až 30%, což se snad dá trefit i na Moskviči...

_________________
Москвич 410H, 1960
Москвич 412, 1972
Москвич 412, 1973


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 22 črc 2009, 16:11 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Můj táta si dříve dělal emise sám protože na to měl osvědčení a průkaz. Emise se vždy počítají podle předpisů z let kdy bylo auto vyrobeno. Takže pro 408 platí emise okolo roku 1967.
Naše 408 už nebyla 20 let na STK :lol: :lol: :lol: . S 2140 problém není, no problém byl trochu s brzdami, kvůli tomu, že nám táhne k jedné straně. Na STK se ale hodně divily jak máme pevné nápravy a skoro žádné vůle. Emise odpovídají tehdejším předpisům, dkonce máme docela velkou rezervu povoleného množství nebezpečných látek.

Ale když byl v televizi jednou slavnostně Spartak a prošel na STK, tak musí i 408. Pokud ne tak je to diskriminace automobilů z SSSR :angry: :angry: .

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 22 črc 2009, 13:05 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
;) zajímavé téma. Tak jsem tak přemýšlel jak to dneska na STK chodí když tam někdo přijede třeba s Moskvičem 408. Jak vyzkouší správnou funkčnost brzd když auto posilovač nemá a ani regulátor tlaku ( jestli nekecám ) a pak emise když motory 408 jsou už dnes málo k vidění :)
Mám dojem, že by to mohl být oříšek, ale třeba ne...
Jaké máte zkušenosti na STK?

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 19:08 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2604
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
KOPR píše:
Udělat technickou se starym motorem a pak tam lusknout patnactku škoda vlákna :mrgreen:

Pak bude mít havárku ( ne třeba svou vinou ) příjde se na to a bude mít průser jak mraky.
Kamerový systém je nepodstatná věc, ale risk technika, který tím ohrozí v dnešní skur*** době své místo a tučnou pokutu pro celou stanici STK - toho technika bych chtěl vidět.
A tobě by se chtělo přehazovat motory co dva roky jen tak na chvíli? není lepší sehnat papíry na 412 a udělat z toho legalně 412 ;)

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 18:38 
Offline
Зависимый москвичник
Зависимый москвичник
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 18:32
Příspěvky: 1546
Bydliště: UNHOŠŤ,FRÝDEK-MÍSTEK
Majitel Moskviče: ne
Udělat technickou se starym motorem a pak tam lusknout patnactku škoda vlákna :mrgreen:

_________________
LADA 2106 1.7 5q 1986
MERCEDES BENZ 220E 1993
FORD ESCORT IV 1.6 1990
SIMSON S51 ENDURO

http://fotoalba.cz/Kopr21061

ICQ: 191499863

noga.r@seznam.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 18:29 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
jackal píše:
Záleží na tom jak si to dovedeš zařídit. Pokud chceš tak jde všechno a někdo ví i jak.

To je pravda :lol: . Ve skutečnosti auto na STK a emise nemusí vůbec (i když je kamerový systém :P ) Vím jak to chodí. :lol: :lol: O tom by mohla být debata tak na 20 stránek fóra :lol: :lol: .

Já to zjišťoval spíše teoreticky jestli by to šlo.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 18:25 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 21:01
Příspěvky: 201
Záleží na tom jak si to dovedeš zařídit. Pokud chceš tak jde všechno a někdo ví i jak.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 18:17 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2604
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Musí ti sedět typ motoru dle velkého TP, jinak jsi v pr...

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 18:10 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Aleš píše:
jackal píše:
Tak to je nějaká blbina. Nech si udělat výmaz čísla motoru a pak si dělej co chceš.

Jsou dvě důležité věci: číslo motoru a typ motoru. Číslo si může klidně nechat vymazat, ale nic tím nevyřeší. Musí mu sedět typ motoru dle velkého TP. A pokud v něm má napsáno typ 408 a on tam bude mít 412 tak ho na STK stejně vyhodí


Tak k nečemu takovému jsme došli :? . Je to složitý se v tom vyznat :cry: :cry: .

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 17:54 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2008, 22:57
Příspěvky: 236
Bydliště: Sudeten
Majitel Moskviče: ano
Číslo motoru se už neeviduje, já sem byl na evidenčce a ačkoliv sem měl v TP číslo motoru zapsáno, tak mi ho zrušili.

_________________
1781 ccm, 95 kW, 168Nm, 970kg, 280W RMS, 8.0L/100km, co víc člověk chce :)
1478 ccm, 55 kW, 118Nm, 1060kg, 5W RMS, 11.0L/100km, sdelano v SSSR :P
1197 ccm, 88 kW, 190Nm, 1165kg, 140W RMS, 5.3L/100km, běžné ježdění 8-)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 16:44 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2604
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
jackal píše:
Tak to je nějaká blbina. Nech si udělat výmaz čísla motoru a pak si dělej co chceš.

Jsou dvě důležité věci: číslo motoru a typ motoru. Číslo si může klidně nechat vymazat, ale nic tím nevyřeší. Musí mu sedět typ motoru dle velkého TP. A pokud v něm má napsáno typ 408 a on tam bude mít 412 tak ho na STK stejně vyhodí

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 16:25 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 21:01
Příspěvky: 201
Tak to je nějaká blbina. Nech si udělat výmaz čísla motoru a pak si dělej co chceš.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Přestavba 408
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009, 12:33 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Dnes jsem byl na evidenci vozidel zaptat se jestli by se moch dát motor 412 do Moskviče 408.
Jak jsem zjistil tak je to nemožné. Už neplatí tehdejší předpisy, podle kterých se dala jiná převodovka spolu s motorem a přidal se posilovač brzd a auto prošlo bez problémů. Dnes už to nelze. Auto by muselo ke kolika komisím a ještě by byl potřeba souhlas zastoupení výrobce, což je velký problém :lol: :lol: . A to ještě se podle dnešních předpisů nesmí přepsat číslo motoru v TP. :strelec:

No je to jenom informace, ale alespoň víme na čem jsme. :)

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting