| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 28 bře 2024, 23:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Reportaz od Kinga613
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2016, 16:54 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Tomku, krásná reportáž je potřeba ostatním ukázat, že i přes obrovské problémy moskvič jede(voda, snih,poláci,kamiony jeden,druhý,třetí) nic ho nezastaví je to skvělé auto, které dokáže jet i se špatnou benzínovou pumpou(tohle by tatra nedokázala a ani pan Švoňek by Ti nepomohl byl bys prostě v prdeli) jen tak dál a nevzdávej se moskvič je prostě nesmrtelný přeji Ti hodně šťastných kilometrů a někdy zase nashledanou :papa:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Reportaz od Kinga613
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2016, 08:04 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 301
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
reportaz z cesty HRASKA do Znojma.
Vse zacalo v patek 27.5.2016 kdy jsem s velice dobrym kamosem Vojtou osedlali MOC.KVICE a vyrazili smer Znojmo.
Rozhodnuti bylo jet po dalnici. Cesta probihala vcelku v poklidu (pres hluk motoru pri 100km/h dle GPS, tachometrovych 120) se opravdu moc komunikovat nedalo.
Slunicko svitilo az k Vyskovu, kde se tezke olovene mraky rozhodly vysypat vsechnu vodu najednou na dalnici nekde pobliz Vyskova.
Sterace jsem opravoval tesne pred vyjezdem, pri manipulaci s radiem jsem vytahnul konektor ze spinace, byl jsem tedy v klidu.
Klid me prechazel ve chvili, kdy se nas v te polizanici rozhodly predjet kamiony. Prvni, druhy, treti, ctvrty.... Pripadal jsem si jak na rozbourenem mori, kdyz vas predjizdi motorovy clun.
Nam do moc-kvice zadna tekutina nepronikla a cesta probihala v pohode az za Brnicko, kde nas predjizdely dodavky plne polskych motorkaru s motorkama na privesnem voziku.
Prvni dodavka, druha dodavka, polaci vychlamani a prstem vstycenym vzhuru ohodnotili mou karu.
Dupnul jsem na plyn a predjel jsem je s tim, ze Vojtech vstycil palce dva a ujeli jsme jim.
Vojtech ma ve Znojme maminku a tak po te, co jsme usedli za stul, jsem vypustil z huby: to je super, tady se nic nehoupe...
Rano v sobotu smer autokemp Vyr, tady jsem se seznamil s paru lidma. Standa superchlap, mozkovna, chodici encyklopedie, dal mi par rad, spacham hned jak bude cas.
Baky a Kodlik snad poznali, ze nejsem arogantni prasatko. Predal jsem hromadu srotu z lady pro valdu a nalozil puvodniho majitele klaska s pritulkyni a vyrazil do znojma.
A tady vse zacalo.
Uz v patek pri prijezdu do Znojma jsem si vsiml, ze klesa tlak oleje dle budiku MASLO. Rikal jsem si fajn, pak jsem vytahoval rozumy z Petera a pana Svanka a dosel jsem k tomu, ze je asi vadne cidlo na tlak oleje.
Prosli jsme podzemi, muzeum starych verku a vratil jsem se k Hraskovi.
Debatovali jsme co by asi mohlo byt spatneho, protoze ten kousek z autokempu uz tlak oleje stezi vylezl v otackach k cislu 2 a na volnobeh klesal az k 0.
Nastartoval jsem abych se dle rady petera podival do motoru, jestli maze.
Otevrel jsem viko na dolevani oleje a zavanul na me pach benzinu... Okamzite bylo jasno, palivova pumpa.
250km od domova, pumpa v riti...
Tady se musim opet zminit o panu Svankovi, ktery nevahal a okamzite mi nabidl jinou pumpu, PEKAR. Zaplatil jsem, moc podekoval ze vzal i Klaska zpet do kempu.
Pumpa byla behem 10 minut na aute, starou jsem pro jistotu rozebral a foto prikladam.
Prespali jsme u Vojtovych rodicu a v nedeli rano vyrazili s obavami smer Ostrava.
Po asi 50km se tlak oleje ktery byl kolem 2 zacal zvedat a hned bylo veseleji.
Takze kdyz vam pri jizde ingotem zacne klesat tlak oleje, mate jasno....
Cesta az domu probihala v podstate "normalne" az na to, ze kolem Lipnika zacalo neco zespoda v mistech radici paky cvrlikat, pokud jsem jel vice nez tachometrovych 100 km/h.
Malinko jsme tedy zpomalili a dojeli az domu.
Na zaver bych moc rad podekoval organizatorum, pobihajicim ve vestach a tedy snadno identifikovatelnych, vsem co prijeli a obvzlaste moc dekuji panu Svankovi, Peterovi a ostatnim co se podileli na oprave Hraska.
Priste moskvicem max 100 km, zbytek jedine Tatrou 613 :o)))
Pekny den Tomek

fotky zde:
http://www.stramberk17.cz/vyr/
a zde:
https://goo.gl/photos/VtWTyQipEPajP5PF9

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting