Nejméně Moskvičů co se k nám dovezlo byli dodávky, které jsem ale na vlastní oči nikdy neviděl( a to mě vyrobili v roce 1971
) a na druhém místě jsou 426 v počtu 1000 kusů. Takže dneska jich bude opravdu málo. Co se týká předku, tak předělat kapotu, přední čelo, oba blatníky, úchyty pro kapotu. Dále vše potřebné sehnat, aby to byla 426. Také jsem si jistý že na tom bude daleko více práce. Pokud budeš opravdu poctivý, tak to poznáš sám. Všechno se ale dá nějak opravit. Jsou to ale prachy, čas, práce, nervy a vše možné. Určitě bych smlouval o ceně, například 25 000, a třeba bude kompromis mezi 25 a 33. Já ale auto koupit neumím, takže v životě platím jako magor, ale jsou lidé, kteří koupí i za méně a také vzácné kousky. Pokud to ale nemá papíry, tak je to průser. Já osobně nevím jak se dá přihlásit auto na veteránské, když k tomu nejsou žádné papíry, myslím tím třeba i prošlé. Ono, srovnání fakt není, protože těch aut už také není. Nejdříve zjistí jak je to vůbec s těma papírama a co udělat abys mohl jezdit, Potom budeš řešit opravy. Cenu si netroufám určit a je ode mě jen jako příklad. Třeba to bude super auto ale třeba také úplná vražda. Třeba se potkáme na sraze a třeba mi poděkuješ
, ale třeba na mě vezmeš i palici
. Tady je fakt těžké radit.