| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 04 srp 2020, 10:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2020, 13:05 
Dík za informaci,
to aukro jsem nestihl , ale pokud by někdo měl něco podobnéhe na prodej tak bych to uvítal.
Zdravím Franta


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2020, 15:55 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 254
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Zdravím,
pumpy M408 a M412 stejné nejsou, jak je vidět z rozstřelu dílů z katalogů.
To, co se nabízelo jako repas M412, je podle mně pro M408.
Víc snad pomůžou přiložené obrázky.


Přílohy:
RepasPumpy.jpg
RepasPumpy.jpg [ 79.12 KiB | Zobrazeno 2029 krát ]
Pumpa 408_r.jpg
Pumpa 408_r.jpg [ 64.17 KiB | Zobrazeno 2029 krát ]
Pumpa 412_r.jpg
Pumpa 412_r.jpg [ 118.54 KiB | Zobrazeno 2029 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2020, 10:21 
Zdravím,
začala mi kapat voda kolem vrtule a než to začnu rozebírat tak si chci vše připravit připravit na opravu, ale nevím co tam je. Není to kritické asi malej vochtl za týden, ale mrzí to. Na aukru byla sada pro repas vodní pumpy M 412 myslíte že je to stejné jako u M 408? Je nějaká finta jak při demontáži nepoškodit těsnění?
Díky za radu Franta.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019, 17:17 
Zdravím pánové,
vzhledem k tomu, že to mám na sraz asi 50km tak bych si troufl na sobotu doskákat. Myslíte , že by se našel někdo kdo by se v kempu pokusil o nějaké seřízení motoru? Zapalování, předstih pokud je to reálné?
Franta


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018, 12:28 
No do motoru jsem ještě nešťoural, asi bych to měl nechat na odborníkovi.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018, 18:47 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 269
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
na tatove moskalu, byl to motor 408 byl ustiply kousek ventilu ve tvaru pismene V. presto to vrcelo jezdilo ale nic moc. je mi lito ale asi to budes muset rozebrat a uvidis co na tebe ten otor usil... mozna v dnestni doby bys tam mohl kouknout endoskopem, nebo po nastartovani nechat nejakou dobu bezet aby se to zaklepalo, ale vidiom to spis na rozborku sborku...

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018, 13:04 
Díky za info i když žádná radost. Je to možná tím že válce byly přirezlé a po nalití petroleje to trvalo asi 14 dní než šel motor protočit. S tou hlavou myslíš že jsou třeba podfouknuté ventily a stačilo by nějakou brusnou pastou vyleštit ventilová sedla?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018, 19:40 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2010, 19:06
Příspěvky: 269
Bydliště: Hukvaldy
Majitel Moskviče: ano
Typ: měl jsem 2138 zelená žába, teď mám T613 Milong, Konečně mám Moskala 2140, od Kláska Hráška, HURA, bude mu u me dobre.
chytra knizka pise:
Kompresni tlak ve valcich motoru nema byt nizsi nez 1MPa (10kp/cm2)
mezi jednotlivymi valci se nema lisit o vice nez 0,1MPa (1kp/cm2)
tj o 10 procent hodnoty kompresniho tlaku

myslim ze nesplnujes ani jedno, vidim to na vadnou hlavu.

jeste pisou striknout do valce trosku oleje 2-2,5dl a mereni opakovat.
pokud tlaky stoupnou jsou to kruhy.

strana 131 chytre knizky

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 18 úno 2018, 18:51 
Zdravím pánové,
měřil jsem si tlak ve válcícch na 408 a zleva do prava to bylo 8,8/ 8/ 9/7,4atm. Jak se Vám to jeví?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2016, 08:56 
Na náhradní převodovce jsem se podíval co je tam. Je to O kroužek 14-18 např. těsní vývod z vodovodní baterie.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2016, 09:53 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 24 srp 2008, 09:52
Příspěvky: 178
Děkuji za info - zkusím to. Láďa


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 19:06 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1054
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Mám takový fígl a u mé 407 to už 2 roky funguje vlastně neteče. Ze starého gufera jsem vyndal tu kovovou spirálu a zkrátil jsem ji na venkovní průměr té gumové manžety co je na výstupu řadící hřídele a když lehce ,,táhla,, navlékl jsem ji na tu gumovou manžetu a ona (ta spirála) stahuje tu gumu k hřídeli a zatím nic neteče.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 08:14 
jak to spravit, aby to neteklo?


Pepa píše:
Franta M408 píše:
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?


Ne není tam simering jen papírové těsnění a na hřídeli je taková spirála simering má pouze patnáctka, ale nejčastěji to teče kolem řadící hřídele z boku.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 30 bře 2016, 10:25 
Dík.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 29 bře 2016, 19:05 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1054
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Franta M408 píše:
Zdravím, dostala se mi do rukou palivová pumpa a je na ní ruské B 402, šla by použít do 408? Sklo sedí.



Jo to je ta správná pumpa


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 29 bře 2016, 12:03 
Zdravím, dostala se mi do rukou palivová pumpa a je na ní ruské B 402, šla by použít do 408? Sklo sedí.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 10 led 2016, 23:01 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1054
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Franta M408 píše:
Tou spirálou jsi myslel to vysoustružení do hřídele?



Jo jo


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 23 pro 2015, 14:22 
Tou spirálou jsi myslel to vysoustružení do hřídele?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 15 pro 2015, 17:10 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2482
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
OK, tak beru zpět, myslel jsem, že je to stejný s patnáctkou

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz M Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015, 22:04 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1054
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Franta M408 píše:
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?


Ne není tam simering jen papírové těsnění a na hřídeli je taková spirála simering má pouze patnáctka, ale nejčastěji to teče kolem řadící hřídele z boku.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015, 20:09 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2482
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Franta M408 píše:
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?

Ano, je tam gufero a pokud je poškozené tak propouští za jízdy olej do obalu spojky. Jak zde psal Petr, je důležité zjistit odkud to teče, takže celé utřít, dolét, jet se kousek projet a pak se podívat. Většinou to ale chčije z bočního krytu okolo zasouvací páky

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz M Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015, 19:06 
Ona asi celá převodovka nevytekla, viděl bych to asi na cca 0.5l ale stejně je to dost. Tam jak prochází hřídel z převodovky s drážkováním do spojky není žádný simering nebo těsnění?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015, 14:27 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008, 22:17
Příspěvky: 254
Majitel Moskviče: ano
Typ: 403, 408
Na straně spojky nemá olej kudy vytéct, když auto stojí.
Dřív než něco rozdělávat, je lepší zjistit kudy to teče, utřít a podívat se. Plochá těsnění pod víky sice můžou trochu propuštět, ale je to málo pravděpodobné, aby vytekla celá převodovka.
Sázel bych na těsnění kolem zasouvací páky řazení v bočním krytu. Kolem zasouvací tyče je ve víku O-kroužek.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015, 14:11 
Mezi převodovkou a spojkou je papírové těsnění, dá se i klidně vystříhat doma. Jarda


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015, 11:11 
Zdravím
odtrh jsem udělal a je to lepší,ale teď řeším horší problém,převodovku. Když jsem kontoloval olej tak nešla vytahnout měrka-celá komplet rezavá. Olej 0. Doplnil jsem a odjel domů-auto mám na chalupě-po týdnu pod autem louže čistého oleje aniž by se z autem jelo. Je to na straně spojky. Asi bude muset převodovka ven a nějak přetěsnit. Prosím o info jaká těsnění tam jsou a kde by se daly sehnat a co obnáší jejich výměna, jestli je při jejich výměně potřeba nějkej fígl nebo spešl přípravek. Pokud je někdo má tak rád koupím. Asi bude potřeba taky těsnění mezi převodovkou a skříní spojky?
Dík Franta


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 23 říj 2015, 12:00 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1054
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Nejdříve udělej odtrh na kladívkach 0,4-0,5 a pak ten předstih.
Pro kontrolu si označ rozdělovač jak ho máš teď a postupně otáčej do + nebo - a uvidíš kdy to pojede nejlíp


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 23 říj 2015, 07:52 
No právě předstih, na stupnici u karbecu jsem uprostřed na 0 pohnout s tím do plusu nebo mínusu?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 22 říj 2015, 20:29 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Něco jiného je tam natahat benzín rukou a od vačky. Zkus ještě omrknout předstih.

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 22 říj 2015, 15:20 
Hladina v karburátoru i jehla jsou asi vpořádku protože když po několika dnech stání čerpám ručně benzín tak se hladina ustálí cca v polovině okénka na karburátoru a pak se ani nehne i když čerpám dál. Filtr jsem čistil a dával tam nový olej a bohatost směsi jsem seřizoval a fungovalo to podle příručky. Tak nevím. Jezdit na naturál bez aditiv?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M 408
PříspěvekNapsal: 22 říj 2015, 07:38 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2008, 21:09
Příspěvky: 144
Bydliště: Velké Popovice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412
Podle mě je to přeplavený karburátor. Sundat horní víčko, zkontrolovat těsnost jehlového ventilu, zkontrolovat hladinu v plovákové komoře. V komorách se nesmí vyskytovat sražené kapičky benzínu. Bohatá směs může být způsobená i ucpaným vzduchovým filtrem. Po seřízení plováku bych zkontroloval také šroub bohatosti. Veškerá nastavení jsou v běžné uživatelské příručce, ale ty hodnoty asi nelze brát doslova, co kus, to originál :)

_________________
Москвич 412 »Ментос« (1971) Volvo 940 GL D24TIC (1991)


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting