Startovat se nemusí,páč nemá posilovač. GO brzd jsem dělal vloni v létě,tak už bych fakt nedal ruku do ohně za stejnou barvu obloža.Ale na 99% je stejná. Musím s tím zajet na Brzdové válce a nechat to změřit. Možnosti jsou dvě.Buď je rozdílný brzdný účinek v procentech,nebo je stejný,akorát to pravé kolo nabíhá později.To je třeba zjistit abych se hnul z místa. Problém je v tom,že jsem chtěl seřídit motor,ať to jede,(3.roky stál v garáži),pořádně to probrzdit,ať si vše sedne,ale k tomu už nedošlo,protože jsem vyměnil kontakty přerušovače za opálené a pak už jsem se stím vůbec nedomluvil. Už to ani neškytlo. Příčina-totálně vyběhaná hřídelka v rozdělovači. Vůle tak 1mm a pak to chěj seřídit na desetiny,že. No a ten rozdělovač právě sháním od léta a stále nic.Dva už mi utekli před nosem.Už jem docela zoufalý.
Márty
Pepa píše:
Moje 412 také táhla k jedné straně a musím souhlasit stím, že obložení musí být stejné barvy, pak důkladně odvzdušnit brzdy nejlépe s nastartovaným motorem a bubny odmastit sprejem na kotouče. Tak jsem to udělal a od té doby mám pokoj. S autem hodně jezdí manželka a tak musí vše fungovat na jedničku.