Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Pepa píše: Ažžž tak daleko, vždyť je to kousek, když vše dobře dopadne jedeme z Košic do Prahy a Miloš až do Lokte a to je kus cesty ale máme dobré auta, tak se nebojíme ničeho No u mě je problém právě ve spolehlivosti. Pokaždé, když se někde vyberu jet dál, tak se té mé dvanáctce něco nelíbí - nejspíš má z něčeho strach . Proto musím po malých krůčkách, aby si holka zvykla i na delší vzdálenosti
[quote="Pepa"]Ažžž tak daleko, vždyť je to kousek, když vše dobře dopadne jedeme z Košic do Prahy a Miloš až do Lokte a to je kus cesty ale máme dobré auta, tak se nebojíme ničeho[/quote] No u mě je problém právě ve spolehlivosti. Pokaždé, když se někde vyberu jet dál, tak se té mé dvanáctce něco nelíbí - nejspíš má z něčeho strach :mrgreen: . Proto musím po malých krůčkách, aby si holka zvykla i na delší vzdálenosti :auto:
|
|
|
|
Napsal: 12 dub 2012, 18:09 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Aleš píše: Pepa píše: Tak takový vynález mám na své 412 již 20let na STK nikdy nic neříkali neb nevědí k čemu onen šroubek slouží a opravdu se hodil i prvnímu majiteli a i mě asi dvakrát. To co vytvořil Aleš je moc humpolácké ale to nevadí ničemu.Samo, že oprava je to nejlepší to je jasná věc.Ale Aleši, kam tak daleko pojedeš, že se tak připravuješ? Jarní jízda?Asi. Dáváme s kolegou ( co má Volhu ) posilovače na zinkování, no a právě před ním jsem se nechal inspirovat od Volhařů a nechal si tam dodělat právě ten výpušťák. Na fotce to opravdu vypadá dost jezeďácky, ale po nazinkování a namontování zpět do auta se to ztratí. Jinak člověk nikdy neví, kde se s autem jednou ocitne a to platí u mě dvojnásob , prostě pomalu, ale jistě. Tento rok to bude možnááá i k vám do čech - sraz v Náchodě Ažžž tak daleko, vždyť je to kousek, když vše dobře dopadne jedeme z Košic do Prahy a Miloš až do Lokte a to je kus cesty ale máme dobré auta, tak se nebojíme ničeho
[quote="Aleš"][quote="Pepa"]Tak takový vynález mám na své 412 již 20let na STK nikdy nic neříkali neb nevědí k čemu onen šroubek slouží a opravdu se hodil i prvnímu majiteli a i mě asi dvakrát. To co vytvořil Aleš je moc humpolácké ale to nevadí ničemu.Samo, že oprava je to nejlepší to je jasná věc.Ale Aleši, kam tak daleko pojedeš, že se tak připravuješ? Jarní jízda?Asi. :lol:[/quote] Dáváme s kolegou ( co má Volhu ) posilovače na zinkování, no a právě před ním jsem se nechal inspirovat od Volhařů a nechal si tam dodělat právě ten výpušťák. Na fotce to opravdu vypadá dost jezeďácky, ale po nazinkování a namontování zpět do auta se to ztratí. Jinak člověk nikdy neví, kde se s autem jednou ocitne a to platí u mě dvojnásob :mrgreen: , prostě pomalu, ale jistě. Tento rok to bude možnááá i k vám do čech - sraz v Náchodě :mrgreen:[/quote]
Ažžž tak daleko, vždyť je to kousek, když vše dobře dopadne jedeme z Košic do Prahy a Miloš až do Lokte a to je kus cesty ale máme dobré auta, tak se nebojíme ničeho
|
|
|
|
Napsal: 11 dub 2012, 19:59 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
KOPR píše: Mohl by si pustit nějaké foto od Máry (volha) Momentálně nic nemám. Říkal jsi, že se zastavíš, tak jestli přijedeš, tak jí uvidíš naživo
[quote="KOPR"]Mohl by si pustit nějaké foto od Máry ;) :fotic: :auto: (volha)[/quote] Momentálně nic nemám. Říkal jsi, že se zastavíš, tak jestli přijedeš, tak jí uvidíš naživo ;)
|
|
|
|
Napsal: 11 dub 2012, 18:20 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Mohl by si pustit nějaké foto od Máry (volha)
Mohl by si pustit nějaké foto od Máry ;) :fotic: :auto: (volha)
|
|
|
|
Napsal: 11 dub 2012, 17:44 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Pepa píše: Tak takový vynález mám na své 412 již 20let na STK nikdy nic neříkali neb nevědí k čemu onen šroubek slouží a opravdu se hodil i prvnímu majiteli a i mě asi dvakrát. To co vytvořil Aleš je moc humpolácké ale to nevadí ničemu.Samo, že oprava je to nejlepší to je jasná věc.Ale Aleši, kam tak daleko pojedeš, že se tak připravuješ? Jarní jízda?Asi. Dáváme s kolegou ( co má Volhu ) posilovače na zinkování, no a právě před ním jsem se nechal inspirovat od Volhařů a nechal si tam dodělat právě ten výpušťák. Na fotce to opravdu vypadá dost jezeďácky, ale po nazinkování a namontování zpět do auta se to ztratí. Jinak člověk nikdy neví, kde se s autem jednou ocitne a to platí u mě dvojnásob , prostě pomalu, ale jistě. Tento rok to bude možnááá i k vám do čech - sraz v Náchodě
[quote="Pepa"]Tak takový vynález mám na své 412 již 20let na STK nikdy nic neříkali neb nevědí k čemu onen šroubek slouží a opravdu se hodil i prvnímu majiteli a i mě asi dvakrát. To co vytvořil Aleš je moc humpolácké ale to nevadí ničemu.Samo, že oprava je to nejlepší to je jasná věc.Ale Aleši, kam tak daleko pojedeš, že se tak připravuješ? Jarní jízda?Asi. :lol:[/quote] Dáváme s kolegou ( co má Volhu ) posilovače na zinkování, no a právě před ním jsem se nechal inspirovat od Volhařů a nechal si tam dodělat právě ten výpušťák. Na fotce to opravdu vypadá dost jezeďácky, ale po nazinkování a namontování zpět do auta se to ztratí. Jinak člověk nikdy neví, kde se s autem jednou ocitne a to platí u mě dvojnásob :mrgreen: , prostě pomalu, ale jistě. Tento rok to bude možnááá i k vám do čech - sraz v Náchodě :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 11 dub 2012, 17:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Tak takový vynález mám na své 412 již 20let na STK nikdy nic neříkali neb nevědí k čemu onen šroubek slouží a opravdu se hodil i prvnímu majiteli a i mě asi dvakrát. To co vytvořil Aleš je moc humpolácké ale to nevadí ničemu.Samo, že oprava je to nejlepší to je jasná věc.Ale Aleši, kam tak daleko pojedeš, že se tak připravuješ? Jarní jízda?Asi.
Tak takový vynález mám na své 412 již 20let na STK nikdy nic neříkali neb nevědí k čemu onen šroubek slouží a opravdu se hodil i prvnímu majiteli a i mě asi dvakrát. To co vytvořil Aleš je moc humpolácké ale to nevadí ničemu.Samo, že oprava je to nejlepší to je jasná věc.Ale Aleši, kam tak daleko pojedeš, že se tak připravuješ? Jarní jízda?Asi. :lol:
|
|
|
|
Napsal: 10 dub 2012, 22:09 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Nevím pánové, jestli jste můj příspěvek četli dobře, případně jsem se možná já jen špatně vyjádřil, čímž se omlouvám. V mé 412 jsou gumyčky vyměněné a posilovač v pohodě šlape. Vyměnit gumyčky a složit posilovač je opravdu otázka chvilky což také souhlasím, ale co když gumyčka v posilovači odejde, když jste zrovna někde daleko od domova. Toto řešení tam bude jen jako pojistka, kdyby náhodou se za jízdy ztratila všechna brzdovka do posilovače, abych jí mohl vypouštět a dojet v pohodě domů. Jirka tady píše, že měl co dělat, aby dojel k panu Švaňkovi, přitom Pardubice jsou od něj kousek. Nevím co by říkal, kdyby mu to odešlo na sraze na moravě a musel tak jet domů do čech - to by byl teprve adrenalin.
Nebylo to myšleno tak, že komu saje posilovač brzdovku si má udělat výpušťák, to opravdu ne. Celé to bylo myšleno jen jako jištění na delších cestách
Nevím pánové, jestli jste můj příspěvek četli dobře, případně jsem se možná já jen špatně vyjádřil, čímž se omlouvám. V mé 412 jsou gumyčky vyměněné a posilovač v pohodě šlape. Vyměnit gumyčky a složit posilovač je opravdu otázka chvilky což také souhlasím, ale co když gumyčka v posilovači odejde, když jste zrovna někde daleko od domova. Toto řešení tam bude jen jako pojistka, kdyby náhodou se za jízdy ztratila všechna brzdovka do posilovače, abych jí mohl vypouštět a dojet v pohodě domů. [b]Jirka[/b] tady píše, že měl co dělat, aby dojel k panu Švaňkovi, přitom Pardubice jsou od něj kousek. Nevím co by říkal, kdyby mu to odešlo na sraze na moravě a musel tak jet domů do čech - to by byl teprve adrenalin.
[b]Nebylo to myšleno tak, že komu saje posilovač brzdovku si má udělat výpušťák, to opravdu ne. Celé to bylo myšleno jen jako jištění na delších cestách[/b]
|
|
|
|
Napsal: 10 dub 2012, 17:03 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Promiň Aleši, ale tady se musím přidat k názoru ostatních kolegů. "Upouštění" brzdovky z chlastajícího posilovače ho neopraví a navíc, když už do něho ta brzdovka teče, tak jde jeho účinnost do háje. Další věc je následné nasávání naakumulované brzdovky v posilovači do motoru, což také není dvakrát košér atd. Gumičky jsem loni sehnal poměrně lehce u pana Švaňka, třeba je už ted´situace jiná, to nevím, a byly za pár kaček. Samotnej posilovač máš venku z auta, no řekněme, za 2 minuty, rozhozenej na stole za za dalších 15 a komplet složenej s novýma gumkama může bejt zpět v autě pohodlně do hodiny (vlastní nedávná zkušenost). Odvzdušnit a máš to v cajku. Ten vypouštěcí šroub je, podle mě, šlápnutí vedle.
Promiň Aleši, ale tady se musím přidat k názoru ostatních kolegů. "Upouštění" brzdovky z chlastajícího posilovače ho neopraví a navíc, když už do něho ta brzdovka teče, tak jde jeho účinnost do háje. Další věc je následné nasávání naakumulované brzdovky v posilovači do motoru, což také není dvakrát košér atd. Gumičky jsem loni sehnal poměrně lehce u pana Švaňka, třeba je už ted´situace jiná, to nevím, a byly za pár kaček. Samotnej posilovač máš venku z auta, no řekněme, za 2 minuty, rozhozenej na stole za za dalších 15 a komplet složenej s novýma gumkama může bejt zpět v autě pohodlně do hodiny (vlastní nedávná zkušenost). Odvzdušnit a máš to v cajku. Ten vypouštěcí šroub je, podle mě, šlápnutí vedle.
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2012, 21:29 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
No, u STK bych problém neviděl, ani u pevnosti tělesa posilovače ... ovšem řešit problém vypouštěním brzdovky z posilovače místo sehnání gumičky je ale fakt chujovina. Mně u 412 taky jednou zmizela za jízdy prostě všechna kapalina najednou ... a cesta za panem Švaňkem byla pak pěkný adrenalin s kontrolou hladiny v nádobce každých deset kilometrů.
No, u STK bych problém neviděl, ani u pevnosti tělesa posilovače ... ovšem řešit problém vypouštěním brzdovky z posilovače místo sehnání gumičky je ale fakt chujovina. Mně u 412 taky jednou zmizela za jízdy prostě všechna kapalina najednou ... a cesta za panem Švaňkem byla pak pěkný adrenalin s kontrolou hladiny v nádobce každých deset kilometrů.
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2012, 19:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
king613 píše: No to zas byla ..icovina. proc? 1. kdyz posilovac zacne zrat brzdovku, bude chtit rozebrat a vymenit vadne tesneni. 2. jedna se o tlakovou nadobu, ktera se nefukuje a zase splaskava, privarenim matky i kdyz mosazi dojde v miste svaru k prasklinam a posilovac prestane v nejnevhodnejsi chvili brzdit. 3. neodborny zasah na brzdach bude asi velky problem na STK 4. fakt ten vyrobce neni blbec. i kdyz je to rus.
takze vzhuru do "zlepsovaku".
tomek
ps. neber to jako utok na tvou osobu, ale jako radu, jak se nezabit....
pps. proc se neridis svymi hesla co mas v podpisu? Kdybys ten posilovač znal, tak budeš vědět že stoji za hov.. i kdyby byl úplně nový. Velice podobný posilovač je i na Volze a Volhaři mají s ním stejné problémy. 1: Nové gumičky do něj sehnat je docela problém. 2. Nevidím důvod, proč by to mělo uletět, případně prasknout. Zase takový tlak tam není. 3. Vypouštěcí šroub není vůbec vidět, takže si toho nikdo nevšimne ani na STK, případně i kdyby si všimli, tak ti mladí ví kulový, jestli to bylo origo nebo je to dodělávka. 4. Výrobce možná nebyl blbec, ale sám po pár letech zjistil, jak je tento posilovač průserový a do nových typů ( 2140 ) už nasadil mnohem lepší - modernější
[quote="king613"]No to zas byla ..icovina. proc? 1. kdyz posilovac zacne zrat brzdovku, bude chtit rozebrat a vymenit vadne tesneni. 2. jedna se o tlakovou nadobu, ktera se nefukuje a zase splaskava, privarenim matky i kdyz mosazi dojde v miste svaru k prasklinam a posilovac prestane v nejnevhodnejsi chvili brzdit. 3. neodborny zasah na brzdach bude asi velky problem na STK 4. fakt ten vyrobce neni blbec. i kdyz je to rus.
takze vzhuru do "zlepsovaku".
tomek
ps. neber to jako utok na tvou osobu, ale jako radu, jak se nezabit....
pps. proc se neridis svymi hesla co mas v podpisu?[/quote] Kdybys ten posilovač znal, tak budeš vědět že stoji za hov.. i kdyby byl úplně nový. Velice podobný posilovač je i na Volze a Volhaři mají s ním stejné problémy. 1: Nové gumičky do něj sehnat je docela problém. 2. Nevidím důvod, proč by to mělo uletět, případně prasknout. Zase takový tlak tam není. 3. Vypouštěcí šroub není vůbec vidět, takže si toho nikdo nevšimne ani na STK, případně i kdyby si všimli, tak ti mladí ví kulový, jestli to bylo origo nebo je to dodělávka. 4. Výrobce možná nebyl blbec, ale sám po pár letech zjistil, jak je tento posilovač průserový a do nových typů ( 2140 ) už nasadil mnohem lepší - modernější
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2012, 19:33 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
No to zas byla ..icovina. proc? 1. kdyz posilovac zacne zrat brzdovku, bude chtit rozebrat a vymenit vadne tesneni. 2. jedna se o tlakovou nadobu, ktera se nefukuje a zase splaskava, privarenim matky i kdyz mosazi dojde v miste svaru k prasklinam a posilovac prestane v nejnevhodnejsi chvili brzdit. 3. neodborny zasah na brzdach bude asi velky problem na STK 4. fakt ten vyrobce neni blbec. i kdyz je to rus.
takze vzhuru do "zlepsovaku".
tomek
ps. neber to jako utok na tvou osobu, ale jako radu, jak se nezabit....
pps. proc se neridis svymi hesla co mas v podpisu?
No to zas byla ..icovina. proc? 1. kdyz posilovac zacne zrat brzdovku, bude chtit rozebrat a vymenit vadne tesneni. 2. jedna se o tlakovou nadobu, ktera se nefukuje a zase splaskava, privarenim matky i kdyz mosazi dojde v miste svaru k prasklinam a posilovac prestane v nejnevhodnejsi chvili brzdit. 3. neodborny zasah na brzdach bude asi velky problem na STK 4. fakt ten vyrobce neni blbec. i kdyz je to rus.
takze vzhuru do "zlepsovaku".
tomek
ps. neber to jako utok na tvou osobu, ale jako radu, jak se nezabit....
pps. proc se neridis svymi hesla co mas v podpisu?
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2012, 19:19 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
KOPR píše: Je to sice pěkné, ale ta věc se jmenuje brzdový posilovač Máš recht, nějak jsem to popletl, už to opravuji
[quote="KOPR"]Je to sice pěkné, ;) ale ta věc se jmenuje brzdový posilovač[/quote] Máš recht, nějak jsem to popletl, už to opravuji :mrgreen:
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2012, 19:14 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Je to sice pěkné, ale ta věc se jmenuje brzdový posilovač
Je to sice pěkné, ;) ale ta věc se jmenuje brzdový posilovač
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2012, 19:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Lehce oživuje toto téma. Brzdový posilovač je již rok opravený a šlape jak hodinky, ale i tak jsem se rozhodl pojistit jedním menším zlepšovákem. Jistě nejsem první co na toto řešení přišel, ale fungovat to bude tak proč toho nevyužít. V hrnci v nejnižším místě se vyvrtal otvor, na který se připájela matice, do které je zašroubován šroub s měděným těsněním. No a v budoucnu, když začne hrnec opět chlastat brzdovku tak jen povolím šroub a odpustím hladinu - taky řešení
Přílohy: |
bválec1.jpg [ 61.54 KiB | Zobrazeno 11909 krát ]
|
bválec2.jpg [ 73.57 KiB | Zobrazeno 11909 krát ]
|
Lehce oživuje toto téma. Brzdový posilovač je již rok opravený a šlape jak hodinky, ale i tak jsem se rozhodl pojistit jedním menším zlepšovákem. Jistě nejsem první co na toto řešení přišel, ale fungovat to bude tak proč toho nevyužít. V hrnci v nejnižším místě se vyvrtal otvor, na který se připájela matice, do které je zašroubován šroub s měděným těsněním. No a v budoucnu, když začne hrnec opět chlastat brzdovku tak jen povolím šroub a odpustím hladinu - taky řešení ;)
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2012, 19:02 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Kamil -Slovensko píše: ja mam taky posilovač ale neviem č funguje ,mne ho netreba donesiem ho na zraz mam aj lp-blatnik. Pokud je na 412 tak ho dovez sebou. Na sraze se na něj podíváme a pokud bude ok tak bych ho od tebe koupil
[quote="Kamil -Slovensko"]ja mam taky posilovač ale neviem č funguje ,mne ho netreba donesiem ho na zraz mam aj lp-blatnik.[/quote] Pokud je na 412 tak ho dovez sebou. Na sraze se na něj podíváme a pokud bude ok tak bych ho od tebe koupil
|
|
|
|
Napsal: 14 úno 2011, 19:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
ja mam taky posilovač ale neviem č funguje ,mne ho netreba donesiem ho na zraz mam aj lp-blatnik.
ja mam taky posilovač ale neviem č funguje ,mne ho netreba donesiem ho na zraz mam aj lp-blatnik.
|
|
|
|
Napsal: 14 úno 2011, 12:27 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Ok, tak nedá se nic dělat. Budu si muset sehnat druhý posilovač i s brzdovým válcem
Ok, tak nedá se nic dělat. Budu si muset sehnat druhý posilovač i s brzdovým válcem :cry:
|
|
|
|
Napsal: 27 led 2011, 21:41 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Pokud nemáš všechny díly nové,tak se do toho raději nepouštěj.Na nastavení posilovače je potřeba seřizovací stolice.
Pokud nemáš všechny díly nové,tak se do toho raději nepouštěj.Na nastavení posilovače je potřeba seřizovací stolice.
|
|
|
|
Napsal: 27 led 2011, 21:35 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Jirka píše: Ha, jsem vůl. Dílenskou příručku mám jen pro 2140. Ale sáhl jsem do rusko-jazyčného archívu a našel jsem řez posilovačem na 412. Tady je malý náhled, pro porovnání i posilovač 2140. A tady: http://www.moskvich.cz/posilovac máš ty obrázky větší. V pohodě, našel jsem katalog náhradních dílů, kde je řez tím posilovačem taky. Našel jsem tam dvě gumičky, ale nevím která by to mohla z nich být. Proto čekám na jakoukoliv radu někoho, kdo již ho měl někdy rozdělaný
[quote="Jirka"]Ha, jsem vůl. Dílenskou příručku mám jen pro 2140. Ale sáhl jsem do rusko-jazyčného archívu a našel jsem řez posilovačem na 412. Tady je malý náhled, pro porovnání i posilovač 2140. A tady: http://www.moskvich.cz/posilovac máš ty obrázky větší.[/quote] V pohodě, našel jsem katalog náhradních dílů, kde je řez tím posilovačem taky. Našel jsem tam dvě gumičky, ale nevím která by to mohla z nich být. Proto čekám na jakoukoliv radu někoho, kdo již ho měl někdy rozdělaný
|
|
|
|
Napsal: 17 led 2011, 20:28 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Ha, jsem vůl. Dílenskou příručku mám jen pro 2140. Ale sáhl jsem do rusko-jazyčného archívu a našel jsem řez posilovačem na 412. Tady je malý náhled, pro porovnání i posilovač 2140. A tady: http://www.moskvich.cz/posilovac máš ty obrázky větší.
Přílohy: |
412-posilovac-mala.jpg [ 38.72 KiB | Zobrazeno 12689 krát ]
|
2140-posilovac-mala.jpg [ 25.62 KiB | Zobrazeno 12689 krát ]
|
Ha, jsem vůl. Dílenskou příručku mám jen pro 2140. Ale sáhl jsem do rusko-jazyčného archívu a našel jsem řez posilovačem na 412. Tady je malý náhled, pro porovnání i posilovač 2140. A tady: http://www.moskvich.cz/posilovac máš ty obrázky větší.
|
|
|
|
Napsal: 17 led 2011, 00:21 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
Jirka píše: No vida Aleši, dostal jses k tomu, čemu já jsem se nakonec vyhnul výměnou celého posilovače. Ale popis rozborky posilovače je v dílenské příručce pro 412 (té velké A4). Nemám ji teď u sebe, ale jestli ji máš, tak se tam koukni. Vím že je to tam popsaný, protože jsem se na tu rozborku chystal než jsem posilovač měnil. A ještě něco - proč to chceš dál rozebírat? Vada byla ve válci, ne? Nebo je něco s posilovačem? Jirka Vada je brzdovém válci, ale ten je napevno spojen právě těmi třemi šrouby s posilovačem ( viz foto ). A právě jsem se chtěl zeptat, na co si dát bacha, po demontáži těchto tří šroubů, aby se mi to náhodou nějak nerozskočilo, abych to dal ještě do kupy. Dílenskou příručku k 412 nemám
[quote="Jirka"]No vida Aleši, dostal jses k tomu, čemu já jsem se nakonec vyhnul výměnou celého posilovače. Ale popis rozborky posilovače je v dílenské příručce pro 412 (té velké A4). Nemám ji teď u sebe, ale jestli ji máš, tak se tam koukni. Vím že je to tam popsaný, protože jsem se na tu rozborku chystal než jsem posilovač měnil. A ještě něco - proč to chceš dál rozebírat? Vada byla ve válci, ne? Nebo je něco s posilovačem? Jirka[/quote] Vada je brzdovém válci, ale ten je napevno spojen právě těmi třemi šrouby s posilovačem ( viz foto ). A právě jsem se chtěl zeptat, na co si dát bacha, po demontáži těchto tří šroubů, aby se mi to náhodou nějak nerozskočilo, abych to dal ještě do kupy. Dílenskou příručku k 412 nemám
|
|
|
|
Napsal: 16 led 2011, 12:18 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdový válec |
|
|
No vida Aleši, dostal jses k tomu, čemu já jsem se nakonec vyhnul výměnou celého posilovače. Ale popis rozborky posilovače je v dílenské příručce pro 412 (té velké A4). Nemám ji teď u sebe, ale jestli ji máš, tak se tam koukni. Vím že je to tam popsaný, protože jsem se na tu rozborku chystal než jsem posilovač měnil. A ještě něco - proč to chceš dál rozebírat? Vada byla ve válci, ne? Nebo je něco s posilovačem? Jirka
No vida Aleši, dostal jses k tomu, čemu já jsem se nakonec vyhnul výměnou celého posilovače. Ale popis rozborky posilovače je v dílenské příručce pro 412 (té velké A4). Nemám ji teď u sebe, ale jestli ji máš, tak se tam koukni. Vím že je to tam popsaný, protože jsem se na tu rozborku chystal než jsem posilovač měnil. A ještě něco - proč to chceš dál rozebírat? Vada byla ve válci, ne? Nebo je něco s posilovačem? Jirka
|
|
|
|
Napsal: 16 led 2011, 10:23 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
brzdový válec |
|
|
Jelikož jsem měl spotřebu brzdové kapaliny větší než-li spotřebu benzínu, tak jsem se dnes pustil do opravy toho svého brzdového válce. Doměnka je, že brzdovka nejspíše teče do posilovače, tak jsem ho vyoperoval z auta ven. Posléze jsem ho jak už to tak bývá na klíně rozšrouboval abych zjistil, jestli je plný brzdovky nebo ne. Po zavlažení celého klínu až po boty jsem si tím byl již plně jistý.
Tím se dostávám k otázkám: když povolím ještě ty tři šroubky uvnitř posilovače - na co si dát bacha ( ještě jsem to nikdy nerozdělával a nerad bych něco pokur...). A když už to rozdělám, co mě čeká dál. Předem děkuji za každou radu
Přílohy: |
posilovač.jpg [ 77.82 KiB | Zobrazeno 12745 krát ]
|
Jelikož jsem měl spotřebu brzdové kapaliny větší než-li spotřebu benzínu, tak jsem se dnes pustil do opravy toho svého brzdového válce. Doměnka je, že brzdovka nejspíše teče do posilovače, tak jsem ho vyoperoval z auta ven. Posléze jsem ho jak už to tak bývá na klíně rozšrouboval abych zjistil, jestli je plný brzdovky nebo ne. Po zavlažení celého klínu až po boty jsem si tím byl již plně jistý.
Tím se dostávám k otázkám: když povolím ještě ty tři šroubky uvnitř posilovače - na co si dát bacha ( ještě jsem to nikdy nerozdělával a nerad bych něco pokur...). A když už to rozdělám, co mě čeká dál. Předem děkuji za každou radu
|
|
|
|
Napsal: 15 led 2011, 20:16 |
|
|
|
|