| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 19 čer 2021, 13:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
V jakém městě sídlil výrobce automobilů Moskvič? (latinkou):
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - LADA versus MOSKVIČ
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Po zkušenostech s Moskvičem 408/I a 407 musím konstatovat, že ve VAZu 2101 je podstatně lepší svezení i účinnost brzd.
Příspěvek Napsal: 22 dub 2017, 11:33
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Měl jsem v garáži 412 i žigula, ten měl to a ten zas tohle, ale co do spolehlivosti? 412 JASNĚ VEDLA. Žigul byl nevyspitatelný, ale úspornější. tod vše do žumpy.
Příspěvek Napsal: 03 kvě 2014, 20:42
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Petře, tos mne špatně pochopil. Já si vůbec nestěžuju - ač tady jsem to právě zmínil i s tou manželkou. Má tu práci ráda, umí ji, má na to školu a vyhovuje jí to a na shánění peněz jsem prostě v rodině já. Mimochodem i proto to teď píšu v práci :), ač je nedělní pozdní večer.
Osobně nemám probém s lidmi, co si umí vydělat o hodně víc peněz než třeba umím já. Ta poznámka o mojí ženě byla spíš povzdech nad tím, že zaměstnavatelé jsi jsou dobře vědomi, že ona (i její kolegyně) se svojí kvalifikací prostě těžko seženou jiné odpovídající místo za podstatně lepší peníze. Ale to je téma opravdu někam jinam.
Příspěvek Napsal: 29 lis 2009, 23:13
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Tak Jirko manželku vyměň ... Ne, to jsem opravdu nemyslel vážně, ale když už se tady nakouslo, že někdo brečí, že nemá peníze, tak mi tím obsah Tvého příspěvku též zavání. Každý svého štěstí strůjcem a kdo se třeba i změny oboru nebojí, na trhu práce vždy obstojí ... Mluvím ze své zkušenosti. Tak a teď si všichni třeba myslete, že jsem arogantní zbohatlík za vodou :papa:
Příspěvek Napsal: 29 lis 2009, 21:51
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
jackal píše:
Pepa nejspíš přesně nevystihnul obsah celého příspěvku.Jde o to krásný autíčko,ten zbytek je už věta vedlejší a nepřikládá se jí takoví význam.Ale jinak jsi se nám pěkně pochlubil jak jsi zdatný automechanik a co sypeš do auta bez brečení.


Jseš vedle jak ta jedle vystihnul jsem to přesně nejde mi o tvůj příspěvek ale mylím to všeobecně.
Auta dělám 25let a věř že se nepotřebuju ničím chlubit co moje auta potřebujou to vždy dostanou .
Kdo mě zná osobně ví ,že se tady nevytahuju a jsem ochoten dát i něco na víc, když je to potřeba
Příspěvek Napsal: 20 lis 2009, 20:39
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Jirko, zlatá slova!
Příspěvek Napsal: 20 lis 2009, 18:54
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Pepa nejspíš přesně nevystihnul obsah celého příspěvku.Jde o to krásný autíčko,ten zbytek je už věta vedlejší a nepřikládá se jí takoví význam.Ale jinak jsi se nám pěkně pochlubil jak jsi zdatný automechanik a co sypeš do auta bez brečení.
Příspěvek Napsal: 20 lis 2009, 16:43
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
souhlasím s Pepou a Jirkou
Příspěvek Napsal: 19 lis 2009, 12:42
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Máš pravdu Jirko, každý se musí snažit sám a zadarmo nic nezíská a když, tak to nebude stát za moc.
Já koupil Subaru, dva měsíce jezdil a najednou v motoru zarachtalo a tři měsíce jsem čekal na věci a 20tis. bylo v tahu a to nepočítám práci, páč jsem si to dělal sám, nikde jsem nebrečel to auto si tu opravu zasloužilo a dnes lítá jak zamlada.
Kluci přemýšlejte co píšete- mnoho zdaru přeje Pepa
Příspěvek Napsal: 19 lis 2009, 12:14
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Pepo to jsem rád že jsi to sem napsal takhle jasně od plic. Já sice taky nemám peněz nazbyt, ale těhle řečí a vůbec komentářů cen aut nabízených někde na prodej je tady až moc. Když na něco nemám, nebo se mi to zdá drahý, tak se buď budu snažit přesvědčit prodejce ať mi to prodá levněji, nebo si nechám holt zajít chuť.
Je úplně jasné, že ta naše auta asi nejsou v rodinných rozpočtech to nejdůležitější, nejeden z nás má malý dítě a někdo zase - jako třeba já manželku co dělá přes 20 let v chemickým výzkumáku za desítku čistýho. Přitom je to místo pro průmyslováka (průmyslovačku) a ona tu kvalifikaci má.
Příspěvek Napsal: 18 lis 2009, 21:17
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
jackal píše:
http://www.aukro.cz/item818224540_lada_1300_stav_jako_novy.html
Tak tohle je přesně to co potřebuju,bohužel nejsou korunky na takovéto přihazování.



Co pořád brečíte to je v každém druhém příspěvku že nemáte peníze jděte s těma kecama do pr....
Příspěvek Napsal: 18 lis 2009, 19:53
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Michal.AZLK píše:
coudy píše:
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf


:shock: :shock: :shock: :shock: Čaika - 118 000,- a Tatruše T613 - 284 000,- :shock: :shock: dost velkej nepoměr. Zrovna do Čaiky bych řekl, že bude o dost dražší než Tatrucha :auto:

Já taky :shock: . Zajímavý.
Příspěvek Napsal: 18 lis 2009, 19:20
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
coudy píše:
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf


:shock: :shock: :shock: :shock: Čaika - 118 000,- a Tatruše T613 - 284 000,- :shock: :shock: dost velkej nepoměr. Zrovna do Čaiky bych řekl, že bude o dost dražší než Tatrucha :auto:
Příspěvek Napsal: 18 lis 2009, 18:48
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Už to tu dával Jelen, ale splašil jsem to ve větším rozlišení mrkněte na ty ceny Moskvich=hodně muziky za málo peněz http://infografika.idnes.cz/auto/zpravo ... techna.pdf
Příspěvek Napsal: 17 lis 2009, 21:54
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Petr408 píše:
Dneska jsem viděl Ladu 2101, šedivou přestříkanou. SPZ nějak LB.. a na zadních sedadlech čtyři zimáky na favorita a 2 sedačky na Moskviče 2140(černé). Jenom mě napadlo kdyby jste náhodou znal toho člověka.

Tymto prispevkom si mi pripomenul Brezno z konca 90-tych r. a vratil na Zš, možno tie sedačky skončia na mieste ladackych- veru takto "tuningnutich" žíg a keby len žíg- kedysi po Brezne chodilo velmi vela.
Příspěvek Napsal: 17 lis 2009, 20:49
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Dneska jsem viděl Ladu 2101, šedivou přestříkanou. SPZ nějak LB.. a na zadních sedadlech čtyři zimáky na favorita a 2 sedačky na Moskviče 2140(černé). Jenom mě napadlo kdyby jste náhodou znal toho člověka.
Příspěvek Napsal: 17 lis 2009, 16:42
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Pěknej poklad, to se podle mě vyšplhá hodně vysoko. :shock: :ok:
Příspěvek Napsal: 17 lis 2009, 10:26
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Vypadá to že včera sjelo z výrobní linky :ok:
Příspěvek Napsal: 17 lis 2009, 00:33
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
http://www.aukro.cz/item818224540_lada_ ... _novy.html
Tak tohle je přesně to co potřebuju,bohužel nejsou korunky na takovéto přihazování.
Příspěvek Napsal: 16 lis 2009, 23:55
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Lecco píše:
7000rpm ? A neni to už přetáčení ? Řekl bych, že křivka max výkonu je položená o dost níž. :?

Ked tam boli ine trisky v karburatore tak sa ta vcelku dalo asi takto: 1. 6 800-7000, 2. 6500- 6600, 3. 5600, 4. pokial ta šlo tych 6500 a 170 km/h tachometrickych, so seriovými triskami to tak nejde ale na dlhé vzdialenosti vyjde nižšia spotreba, na kratke to bolo rovnake alebo nepatrne nižšie.Ten motor je postavený tak aby si ho točil, ale ruskou upravou je priškrtený, idealny by tam bol karbec s vačšími škrtiacimi klapkami a nie triskami v kombinacii s bezkontakt zapalovaním z aleka a pod.Ten motor ak nema aspon 5000 tak nejde, lenže jeho nastavenie je také, že po 6000 už netahá a musíš dat vyšší kvalt čím ale padneš vela pod 4000 a ten motor nejde, ked sa mi to dalo ako tak točit tak to išlo uplne inač hlavne pri točení po strop na 1-ku, ked som tam hodil dvojku tak som miestami čakal, že kedy sa idem rozlúčit z diferakom.Napr ten Černeho moskvič sa dočil do 7 na všetkých kvaltoch- dalej ta už nepustí časovanie- proste ta odstaví ako obmedzovač- tiež som zažil.
Příspěvek Napsal: 06 lis 2009, 10:18
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
coudy píše:
Michal.AZLK píše:
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)


Mechanickým? Nemáš na mysli s podtlakovým otvíráním?Já to měl,byl to JIKOV ze závodní Š110. Raketa.


Noo já tam měl karbec DAAZ 2140, kterej otevírá druhej stupeň při zvýšení otáček motoru. Nejlíp to bylo poznat u Laduše když jsem jel 70, při prudkém přidání začala pomalu zrychlovat a jak se točky dostaly okolo 3000/ minutu tak jednak motor dostal moment a potom se otevře podtlakem druhej stupeň karburátoru a Lada jede. Proč zase zmiňuju Ladu? Jednak to v ní mám odzkoušené už mnohokrát a potom karbec ze Žigula a karbec z Moskviče 2140 je si skoro jako vejce vejci podobnej. ( ale myslím pozdější 2140, rok 77 a výš )
Ovšem hrdí majitelé Moskvičů 412 ( 408 taky, ale u 412 to asi funguje líp ) mají karburátor K 126 N, který při sešlápnutí otevírá druhý stupeň mechanicky. Tudíž nečekáš na to až ti stoupnou otáčky, ale rovnou motoru pořádně přidáš - výsledek: Z Moskviče se asi stane raketa a palivová pumpa vcucne nádrž :lol: :lol:
( jen tak mimochodem, měl jsem tu možnost se svézt ve 2140, která myslím měla K 126 N a ta 160ka na tachometru tam držela i v půlce kopce. A to jsme v autě byly 3 !!! Celková zátěž baj voko 290 kg 8-) )
Příspěvek Napsal: 06 lis 2009, 06:51
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
7000rpm ? A neni to už přetáčení ? Řekl bych, že křivka max výkonu je položená o dost níž. :?
Příspěvek Napsal: 05 lis 2009, 22:11
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


Prečo len do 6 ja som ho už mal aj na 7 000, ale važne skvor treba vediet karovat ono tie nove auta su postavene na iných požiadavkach... nezaleží či je to moskvič alebo trebars starý bawor, to su auta z inej doby podobne ako vtedy boli auta z 30 r. Mne nejak ani moc nejde porovnavat obzvlašt ked si neviem predstavit že v čom sa budem vozit o 30-40 r.
Příspěvek Napsal: 05 lis 2009, 19:55
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Michal.AZLK píše:
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)

Mechanickým? Nemáš na mysli s podtlakovým otvíráním?Já to měl,byl to JIKOV ze závodní Š110. Raketa.
Příspěvek Napsal: 05 lis 2009, 18:53
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
No u Lady když se ucpala podtlaková hadička, tak pumpa splácla nádrž.. :lol:
Příspěvek Napsal: 05 lis 2009, 14:08
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Petr408 píše:
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:


V každym případě ve svý obsahový třídě je to dost mrštný auto ;) samozřejmě když budu hovaďák šoupnu tam vojku a dám plyn až na zem tak jsem v momentě pryč. Ovšem splácne se mi nádrž :mrgreen: pač plánuju do mého SuperMoskviče 2139 dát karbec s mechanickym otevíránim druhýho stupně tak jsem zvědav co to bude dělat při akceleraci 8-)
Příspěvek Napsal: 05 lis 2009, 07:32
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Taky záleží na odvaze řidiče a ohleduplnosti k motoru, ten kdo se nebojí vytočit Moskviče na 6 000 ot/min, tak je jasný, že ujede :auto: hodně autům. Záleží na situaci. Pravda je, že výkon je pořád dost velký na dnešní dobu-přesně řečeno tak akorát. Prostě jede........ :auto:
Příspěvek Napsal: 04 lis 2009, 21:09
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Jirka píše:
Ale houby, já samozřejmě neujel díky výkonu Moskviče, ale díky včasné startovní reakci a vhodné volbě jízdních pruhů :D



To se nemusí říkat nahlas.Prostě kdo umí tak umí a kdo neumí tak i s turbem čumí jak mu Moskvič ujíždí. :auto:
Příspěvek Napsal: 04 lis 2009, 21:05
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
Ale houby, já samozřejmě neujel díky výkonu Moskviče, ale díky včasné startovní reakci a vhodné volbě jízdních pruhů :D
Příspěvek Napsal: 04 lis 2009, 18:26
  Předmět příspěvku:  Re: LADA versus MOSKVIČ  Odpovědět s citací
neni TDI jako TDI .... memu urcite ne ! :)
Příspěvek Napsal: 04 lis 2009, 17:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting