Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
To je ohromný škody, přitom je to tak hezký.
To je ohromný škody, přitom je to tak hezký.
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 21:30 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Roman píše: Klásek píše: Jo láhváčová Tak to je krasavec . V kterým muzeu stojí? Nejsem si úplně jistý, je to určitě někde na západě - Belgie či tam někde, ale možná se pletu. Je mnoho věcí, co mi na našich vozech ani neznáme, vše lepší se dávalo na auta na export do západních zemí. Sem se vozili jen auta v podstantě - v základní výbavě
[quote="Roman"][quote="Klásek"][color=#004000][b]Jo láhváčová[/b][/color] :mnam: :mnam:[/quote]
Tak to je krasavec :mnam: . V kterým muzeu stojí?[/quote] Nejsem si úplně jistý, je to určitě někde na západě - Belgie či tam někde, ale možná se pletu. Je mnoho věcí, co mi na našich vozech ani neznáme, vše lepší se dávalo na auta na export do západních zemí. Sem se vozili jen auta v podstantě - v základní výbavě
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 20:58 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Klásek píše: Jo láhváčová Tak to je krasavec . V kterým muzeu stojí?
[quote="Klásek"][color=#004000][b]Jo láhváčová[/b][/color] :mnam: :mnam:[/quote]
Tak to je krasavec :mnam: . V kterým muzeu stojí?
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 20:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Takový interier jsem ještě neviděl, mám zelený, ale ty bílý středy by byly libový.
Takový interier jsem ještě neviděl, mám zelený, ale ty bílý středy by byly libový.
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 20:31 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Klásek píše: Jo láhváčová Tato zelená 408 z muzea je nádherná, jak po stránce barvy laku, tak po stránce interiéru, který je k sežrání
[quote="Klásek"][color=#004000][b]Jo láhváčová[/b][/color] :mnam: :mnam:[/quote] Tato zelená 408 z muzea je nádherná, jak po stránce barvy laku, tak po stránce interiéru, který je k sežrání :mnam:
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 20:19 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Já měl v TP lahvově zelená, na některých starších Fábkách o Ochcávkách byla hodně podobná barva. A ještě v obihoby marketech se prodává piksla, jmenuje se to Alkyton a maj hoooódně podobnej odstín, ale je to na bázi syntetiky. Jinak tuhle barvu na Mozgálech považuju já osobně za nejslušivější
Já měl v TP lahvově zelená, na některých starších Fábkách o Ochcávkách byla hodně podobná barva. A ještě v obihoby marketech se prodává piksla, jmenuje se to Alkyton a maj hoooódně podobnej odstín, ale je to na bázi syntetiky. Jinak tuhle barvu na Mozgálech považuju já osobně za nejslušivější :mnam:
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 19:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Ano a to je ta barva, o které píšu to je snad nejvíc nejlepčí moskvič, co jsem kdy viděl. Nezná někdo kód přímo téhle barvy?
Ano a to je ta barva, o které píšu :) to je snad nejvíc nejlepčí moskvič, co jsem kdy viděl. Nezná někdo kód přímo téhle barvy?
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 19:41 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 18:55 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
No google mluví takto: http://www.google.cz/search?tbm=isch&hl ... 5l0.frgbld , osobně bych tedy rači tmavší, na Kláskově Moskviči mi přišlo, že je nějaká tmavší. Asi jako nejtmavší odstín z toho odkazu na google, každopádně ta na tom kontejneru mi přijde moc světlá. Ideální pro mě by byla lahvově zelená: http://www.tikkurila.cz/images/swatches ... a_0456.gif
No google mluví takto: http://www.google.cz/search?tbm=isch&hl=cs&source=hp&biw=1280&bih=854&q=RAL+6029&gbv=2&oq=RAL+6029&aq=f&aqi=g1g-S2&aql=&gs_sm=3&gs_upl=1088l2039l0l2375l5l5l0l0l0l0l56l270l5l5l0&gs_l=img.3..0j0i24l2.1088l2039l0l2375l5l5l0l0l0l0l56l270l5l5l0.frgbld , osobně bych tedy rači tmavší, na Kláskově Moskviči mi přišlo, že je nějaká tmavší. Asi jako nejtmavší odstín z toho odkazu na google, každopádně ta na tom kontejneru mi přijde moc světlá. Ideální pro mě by byla lahvově zelená: http://www.tikkurila.cz/images/swatches/info/tikkurila_0456.gif
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 17:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Jelen píše: Ó děkuji velice, začínám uvažovat nad RAL 3000, nebo 3020, ještě 5010, ale ten je trochu tmavší, než v tomto vzorníku ten 4452. Každopádně v tý barvě to je paráda: http://www.youtube.com/watch?v=JLriSsE9 ... re=channel ještě ta zelená 5326 je moc hezká, no uvidíme. zelená 5326 sa podla Ral volá 6029 a mám ju aj ja na 1/3 moskviča
[quote="Jelen"]Ó děkuji velice, začínám uvažovat nad RAL 3000, nebo 3020, ještě 5010, ale ten je trochu tmavší, než v tomto vzorníku ten 4452. Každopádně v tý barvě to je paráda: http://www.youtube.com/watch?v=JLriSsE9g5I&feature=channel ještě ta zelená 5326 je moc hezká, no uvidíme.[/quote] zelená 5326 sa podla Ral volá 6029 a mám ju aj ja na 1/3 moskviča
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 16:15 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Ó děkuji velice, začínám uvažovat nad RAL 3000, nebo 3020, ještě 5010, ale ten je trochu tmavší, než v tomto vzorníku ten 4452. Každopádně v tý barvě to je paráda: http://www.youtube.com/watch?v=JLriSsE9 ... re=channel ještě ta zelená 5326 je moc hezká, no uvidíme.
Ó děkuji velice, začínám uvažovat nad RAL 3000, nebo 3020, ještě 5010, ale ten je trochu tmavší, než v tomto vzorníku ten 4452. Každopádně v tý barvě to je paráda: http://www.youtube.com/watch?v=JLriSsE9g5I&feature=channel ještě ta zelená 5326 je moc hezká, no uvidíme.
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 11:28 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Vzorník ještě z dob Mototechny existuje, minimálně jeden z našich členů ho vlastní - ta fotka vzorníku je jeho . Před časem byl stejný na prodej na aukru. Ale čísla a názvy podle ČSN už jsem se určitě někdy dával - převzato z Pragos.cz
Přílohy: |
vzornik.jpg [ 19.27 KiB | Zobrazeno 23643 krát ]
|
vzornik1.jpg [ 33.29 KiB | Zobrazeno 23643 krát ]
|
Vzorník ještě z dob Mototechny existuje, minimálně jeden z našich členů ho vlastní - ta fotka vzorníku je jeho :). Před časem byl stejný na prodej na aukru. Ale čísla a názvy podle ČSN už jsem se určitě někdy dával - převzato z Pragos.cz
|
|
|
|
Napsal: 13 bře 2012, 00:55 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Dotaz: existuje nějakej vzorník barev na Moskviče i s kódama barev? Třeba i ČSN, ale rači RAL, nebo rovnou, nevíte, jaká měla originální odstín tmavě modrá, nebo tmavě zelená?
Dotaz: existuje nějakej vzorník barev na Moskviče i s kódama barev? Třeba i ČSN, ale rači RAL, nebo rovnou, nevíte, jaká měla originální odstín tmavě modrá, nebo tmavě zelená?
|
|
|
|
Napsal: 12 bře 2012, 20:25 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Tak jsem dnes vzal brusnou pastu, tu nejjemnější a trochu jsem přejel ten starej ošklivej lak a je rozhodnuto. Žádnej novej lak, hezky zachovat ten starej, místo, co jsem vyleštil vypadá jak kdyby to vyjelo z fabriky. Až bude hezky, doufám, že letos, tak bych to chtěl poladit.
Tak jsem dnes vzal brusnou pastu, tu nejjemnější a trochu jsem přejel ten starej ošklivej lak a je rozhodnuto. :cerv: Žádnej novej lak, hezky zachovat ten starej, místo, co jsem vyleštil vypadá jak kdyby to vyjelo z fabriky. Až bude hezky, doufám, že letos, tak bych to chtěl poladit.
|
|
|
|
Napsal: 10 říj 2011, 16:16 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Tak už jsem na něm něco udělal - přeparkoval do jiný garáže každopádně už se to snad začne hejbat. Tomu autu chybí jenom lak a vyřešit tu elektriku a pak hurá na testaci. Nebo sehnat papíry na 408.
Tak už jsem na něm něco udělal - přeparkoval do jiný garáže :D každopádně už se to snad začne hejbat. Tomu autu chybí jenom lak a vyřešit tu elektriku a pak hurá na testaci. Nebo sehnat papíry na 408.
|
|
|
|
Napsal: 07 srp 2011, 19:28 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Je dobré dotáhnout všechny spoje, když už to člověk dělá. Mě ještě neshořel, ale vypálil se ten plast. Už jsem o tom sáhodlouze psal.
Je dobré dotáhnout všechny spoje, když už to člověk dělá. Mě ještě neshořel, ale vypálil se ten plast. Už jsem o tom sáhodlouze psal.
|
|
|
|
Napsal: 11 dub 2011, 15:29 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Naštěstí tam mám ještě dynamo, už jsem to takhle koupil, ale mám jinou přístrojovku, tak ji ošetřím, dám si na ní pozor a snad to bude o.k. Nemám teď na to čas, ale snad se na to v létě podívám, až budem mít podnikovou dovolenou. Rád bych se mrknul na celý auto, potřebuje obrušovací kůru, lak a hurá na Véčka.
Naštěstí tam mám ještě dynamo, už jsem to takhle koupil, ale mám jinou přístrojovku, tak ji ošetřím, dám si na ní pozor a snad to bude o.k. Nemám teď na to čas, ale snad se na to v létě podívám, až budem mít podnikovou dovolenou. Rád bych se mrknul na celý auto, potřebuje obrušovací kůru, lak a hurá na Véčka.
|
|
|
|
Napsal: 10 dub 2011, 19:18 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Problém je trochu jinde . Na ampermetru jsou kabely staženy mezi dvěma matičkami . Je ale potřeba ty matičky povolit a dotáhnou tu spodní přímo na umělé hmotě ampermetru . Je to ale potřeba s citem protože při přetažení může průchod umělou hmotou prasknout. Problém je v tom že ale ta matička přitom drží k sobě díly uvnitř ampermetru a protéká tím spojem dobíjecí proud takže zase musí být dotažena "fest".Pokud se tento přechod ohřeje začne měknout ta umělá hmota, odpor se zvýší a vyhoří vnitřek ampermetru. Je to poněkud konstruční chyba protože dříve ta hmota byla odolnější a hlavně amp. pochází z dob dynam které dávaly tuším asi 12 A . Alternátor pokud je vybitá baterie a je "zdravá" pošle ručičku na dost dlouhou dobu "za roh" Již si to dobře nepamatuji ,měl jsem na jednu stranu připojen pouze alternátor i všechny spotřebiče a baterii na druhou stranu takže amp. byl namáhán pouze dobíjecím proudem baterie a vše ostatní šlo přímo z alternátoru do spotřebičů.Je trochu horší kontrola dobíjení , protože po dobití baterie amp. ukazuje téměř nulu . Poruchu poznáme pouze podle toho, že při jízdě s rosvícenými světly amp. ukazuje vybíjení.Dříve se nesvítilo ve dne a měl jsem upravené nějaké tlf. relé které spínalo asi při 13 V. a bylo připojeno na kontr. ruční brzdy. Vše se týká typu 2140.
Problém je trochu jinde . Na ampermetru jsou kabely staženy mezi dvěma matičkami . Je ale potřeba ty matičky povolit a dotáhnou tu spodní přímo na umělé hmotě ampermetru . Je to ale potřeba s citem protože při přetažení může průchod umělou hmotou prasknout. Problém je v tom že ale ta matička přitom drží k sobě díly uvnitř ampermetru a protéká tím spojem dobíjecí proud takže zase musí být dotažena "fest".Pokud se tento přechod ohřeje začne měknout ta umělá hmota, odpor se zvýší a vyhoří vnitřek ampermetru. Je to poněkud konstruční chyba protože dříve ta hmota byla odolnější a hlavně amp. pochází z dob dynam které dávaly tuším asi 12 A . Alternátor pokud je vybitá baterie a je "zdravá" pošle ručičku na dost dlouhou dobu "za roh" Již si to dobře nepamatuji ,měl jsem na jednu stranu připojen pouze alternátor i všechny spotřebiče a baterii na druhou stranu takže amp. byl namáhán pouze dobíjecím proudem baterie a vše ostatní šlo přímo z alternátoru do spotřebičů.Je trochu horší kontrola dobíjení , protože po dobití baterie amp. ukazuje téměř nulu . Poruchu poznáme pouze podle toho, že při jízdě s rosvícenými světly amp. ukazuje vybíjení.Dříve se nesvítilo ve dne a měl jsem upravené nějaké tlf. relé které spínalo asi při 13 V. a bylo připojeno na kontr. ruční brzdy. Vše se týká typu 2140.
|
|
|
|
Napsal: 10 dub 2011, 17:16 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Michal.AZLK píše: Je to tak. Nevýhodou je, že na ampermetru je několik vývodů. Vibracemi se můžou oka na svorkách uvolnit, případně matičky povolit. A krátce po startu kdy nabíjecí proud je největší můžou tyto spoje začít hřát. Končí to vytavením přístroje. Ale to víte... takže když se člověk jednou za rok ohne a veme myslim 8čku klíč a zkusí to dotáhnout tak je vyřešeno Plný souhlas. Stačí jen jednou za rok na to mrknout a dotáhnout
[quote="Michal.AZLK"]Je to tak. Nevýhodou je, že na ampermetru je několik vývodů. Vibracemi se můžou oka na svorkách uvolnit, případně matičky povolit. A krátce po startu kdy nabíjecí proud je největší můžou tyto spoje začít hřát. Končí to vytavením přístroje. Ale to víte... takže když se člověk jednou za rok ohne a veme myslim 8čku klíč a zkusí to dotáhnout tak je vyřešeno :ok:[/quote] Plný souhlas. Stačí jen jednou za rok na to mrknout a dotáhnout :ok:
|
|
|
|
Napsal: 10 dub 2011, 17:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Aleš píše: coudy píše: To je nemoc.Mi se taky vytavil ampérmetr ven z palubky.Stačí trochu oxidace a je to v háji. Nenazýval bych to jako nemocí. Navíc každý kdo vlastní Moskviče nějakej ten pátek tak už ví, že se této bolesti dá zabránit pravidelnou kontrolou. O ni čem jiném to není Je to tak. Nevýhodou je, že na ampermetru je několik vývodů. Vibracemi se můžou oka na svorkách uvolnit, případně matičky povolit. A krátce po startu kdy nabíjecí proud je největší můžou tyto spoje začít hřát. Končí to vytavením přístroje. Ale to víte... takže když se člověk jednou za rok ohne a veme myslim 8čku klíč a zkusí to dotáhnout tak je vyřešeno
[quote="Aleš"][quote="coudy"]To je nemoc.Mi se taky vytavil ampérmetr ven z palubky.Stačí trochu oxidace a je to v háji. :angry:[/quote] Nenazýval bych to jako nemocí. Navíc každý kdo vlastní Moskviče nějakej ten pátek tak už ví, že se této bolesti dá zabránit pravidelnou kontrolou. O ni čem jiném to není[/quote]
Je to tak. Nevýhodou je, že na ampermetru je několik vývodů. Vibracemi se můžou oka na svorkách uvolnit, případně matičky povolit. A krátce po startu kdy nabíjecí proud je největší můžou tyto spoje začít hřát. Končí to vytavením přístroje. Ale to víte... takže když se člověk jednou za rok ohne a veme myslim 8čku klíč a zkusí to dotáhnout tak je vyřešeno :ok:
|
|
|
|
Napsal: 10 dub 2011, 15:32 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
coudy píše: To je nemoc.Mi se taky vytavil ampérmetr ven z palubky.Stačí trochu oxidace a je to v háji. Nenazýval bych to jako nemocí. Navíc každý kdo vlastní Moskviče nějakej ten pátek tak už ví, že se této bolesti dá zabránit pravidelnou kontrolou. O ni čem jiném to není
[quote="coudy"]To je nemoc.Mi se taky vytavil ampérmetr ven z palubky.Stačí trochu oxidace a je to v háji. :angry:[/quote] Nenazýval bych to jako nemocí. Navíc každý kdo vlastní Moskviče nějakej ten pátek tak už ví, že se této bolesti dá zabránit pravidelnou kontrolou. O ni čem jiném to není
|
|
|
|
Napsal: 10 dub 2011, 12:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
To je nemoc.Mi se taky vytavil ampérmetr ven z palubky.Stačí trochu oxidace a je to v háji.
To je nemoc.Mi se taky vytavil ampérmetr ven z palubky.Stačí trochu oxidace a je to v háji. :angry:
|
|
|
|
Napsal: 09 dub 2011, 06:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Tak to provizorně napoj na tvrdo k sobě a na ampermetr to nedávej. Jenom to nech propojený aby šel okruh, nu a časem vytáhnout přístroje a všechny kontakty vyčistit a utáhnout. Případně vyměnit ampermetr.
Tak to provizorně napoj na tvrdo k sobě a na ampermetr to nedávej. Jenom to nech propojený aby šel okruh, nu a časem vytáhnout přístroje a všechny kontakty vyčistit a utáhnout. Případně vyměnit ampermetr.
|
|
|
|
Napsal: 08 dub 2011, 20:39 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Dík, snad mi to pomůže. Každopádně sdruženej přístroj tu mám novej, tak ho zkusím prvně vyměnit. Uvidíme, co se stane.
Dík, snad mi to pomůže. Každopádně sdruženej přístroj tu mám novej, tak ho zkusím prvně vyměnit. Uvidíme, co se stane.
|
|
|
|
Napsal: 07 dub 2011, 07:59 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Pokračování [url=http://images.megaupload.cz/099w7lI6.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/099w7lI6.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/100ftDcX.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/100ftDcX.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/1010eo5p.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/1010eo5p.jpg[/img][/url]
|
|
|
|
Napsal: 06 dub 2011, 19:51 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Mně osobně umřel právě ten ampérmetr, dokonce přímo na loňském srazu :). Nakonec jsem ho překlemoval a holt dobíjení neměřím...
Šéma (od 412, ale bude to dost podobný) [url=http://images.megaupload.cz/091.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/091.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/092.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/092.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/093IE7WS.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/093IE7WS.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/094.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/094.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/095.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/095.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/096.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/096.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/097.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/097.jpg[/img][/url] [url=http://images.megaupload.cz/098.jpg][img]http://mini.megaupload.cz/200/098.jpg[/img][/url]
|
|
|
|
Napsal: 06 dub 2011, 19:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Tak jsem dneska moskala zas vytáhl z garáže (protože jsem za něj potřeboval umístit toho zlína, ale moskal se tam posléze vešel taky ) a řeknu vám, paráda stroj, chytil po chvilce, napumpoval jsem benzín, dal baterku, párkrát prošláp plyn a po pár vteřinách točení naskočil. Prostě paráda. Ty tvary vozu jsou krásný. 408 s řazením pod volantem je pro mě nej moskvič. Jediná jeho vada na kráse je to, že po zapnutí klíčku se vůbec nic nestane, nic nesvítí, nic nefunguje (jen klakson). Musím přivést + od baterky na první pojistku směrem od baterky, v tu chvilku se samy připnou přístroje a auto už klíčkem nastartuje. Nemáte někdo šéma, kam prvně vede + od baterky? Respektive od starteru? Asi to vidim na špatnej ampérmetr (kterej tam je už jen na kousku, skoro se protavil z přístrojů ven), popřípadě spínací skříňku, ale tu jsem měl rozebranou a čistil jsem jí, tou to snad nebude. Jinak jedna fotka z dneška:
Tak jsem dneska moskala zas vytáhl z garáže (protože jsem za něj potřeboval umístit toho zlína, ale moskal se tam posléze vešel taky :) ) a řeknu vám, paráda stroj, chytil po chvilce, napumpoval jsem benzín, dal baterku, párkrát prošláp plyn a po pár vteřinách točení naskočil. Prostě paráda. Ty tvary vozu jsou krásný. 408 s řazením pod volantem je pro mě nej moskvič. Jediná jeho vada na kráse je to, že po zapnutí klíčku se vůbec nic nestane, nic nesvítí, nic nefunguje (jen klakson). Musím přivést + od baterky na první pojistku směrem od baterky, v tu chvilku se samy připnou přístroje a auto už klíčkem nastartuje. Nemáte někdo šéma, kam prvně vede + od baterky? Respektive od starteru? Asi to vidim na špatnej ampérmetr (kterej tam je už jen na kousku, skoro se protavil z přístrojů ven), popřípadě spínací skříňku, ale tu jsem měl rozebranou a čistil jsem jí, tou to snad nebude.
Jinak jedna fotka z dneška:
[url=http://megaupload.cz/nahled/DSC03040.JPG][img]http://mini.megaupload.cz/200/DSC03040.JPG[/img][/url]
|
|
|
|
Napsal: 06 dub 2011, 18:58 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Tak aby mi to neumřelo. Na moskviče se zatím jen práší v garáži. Zauvažoval jsem o prodeji, ale pořát nevím. Mám to auto rád, je v dobrým stavu, ale... To je zas dilema... Nemám to srdce nic prodat, i když potřebuju peníze.
Tak aby mi to neumřelo. Na moskviče se zatím jen práší v garáži. Zauvažoval jsem o prodeji, ale pořát nevím. Mám to auto rád, je v dobrým stavu, ale... To je zas dilema... Nemám to srdce nic prodat, i když potřebuju peníze.
|
|
|
|
Napsal: 29 bře 2011, 20:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Klásku, prosimtě, jestli si tohle přečteš, kamarád jede v sobotu do Pardubic na jízdu zručnosti a vzal by mi domu ten motor, bylo by možno vyzvednutí? Popřípadě by naložil i tu zářivku od Jirky, jestli jí ještě nevyhodil.
Klásku, prosimtě, jestli si tohle přečteš, kamarád jede v sobotu do Pardubic na jízdu zručnosti a vzal by mi domu ten motor, bylo by možno vyzvednutí? Popřípadě by naložil i tu zářivku od Jirky, jestli jí ještě nevyhodil.
|
|
|
|
Napsal: 03 led 2011, 21:32 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Jelen - Moskvič 408/I sedan, rv 1971, |
|
|
Díky za reakce,
zkusím na to příští víkend v dílně mrknout a snad ho oživím.
Díky za reakce,
zkusím na to příští víkend v dílně mrknout a snad ho oživím.
|
|
|
|
Napsal: 11 říj 2010, 08:50 |
|
|
|
|