| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 27 dub 2024, 23:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
 

Smajlíci
:fotic: :auto: :BOMBA: :mnam: :D :) ;) :( :o :shock: :angry: :? 8-) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :ok: :geek: :ugeek: :strelec: :pc: :cerv: :vlak: :lebka: :strach: :pivo: :spanek: :megafon: :tyty: :papa: :fuj: :tuktuk: :papir: :sibenice:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Vypočítej tři x deset a pak uber pět a přidej jedna = zapiš výsledek číslicemi:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   

Přehled tématu - Petr M403/3
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M403/3  Odpovědět s citací
Pokud jsi dal dif.4,22 tak se opravdu svezeš a i na spotřebě je to znát já ho mám na mé 407 už 7 let a je to super.
V létě na Slovesku jsem měl úsporu 30l benzínu oproti Pepovi Žižkov a Polivkovi na 800km dlouhé cestě
Příspěvek Napsal: 18 dub 2016, 19:53
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M403/3  Odpovědět s citací
Tak abych vykázal taky nějakou činnost, když konečně bylo teplo i o víkendu, proběhla příprava na novou sezonu.
Zjistil jsem už dřív axiální vůli na jedné poloose zadní nápravy, ale nepodařilo se mi ji vytáhnout. Nakonec jsem se rozhodl pro celkovou výměnu zadní nápravy.
Taky mě trochu vadilo, že bezdušové radiální pneumatiky mají měnší průměr než původní. Vzhledem k tomu, že jsem měl v zásobách diferenciál z 408 s rychlejším převodem, zkombinoval jsem ho s klecí se satelity s drážkováním pro M403 a připravil si nápravu pro výměnu. Jediný problém bylo neutrhnout brzdouvou trubku při demontáži spojovací hadice.


Přílohy:
Old_n.jpg
Old_n.jpg [ 80.25 KiB | Zobrazeno 4977 krát ]
Rep_n.jpg
Rep_n.jpg [ 75.14 KiB | Zobrazeno 4977 krát ]
Příspěvek Napsal: 17 dub 2016, 22:52
  Předmět příspěvku:  Re: Petr M403/3  Odpovědět s citací
Stísněné podmínky to opravdu jsou, jinak ten nový motor po tvé přípravě vypadá nádherně, přeji Ti aby i stejně nádherně šlapal. :ok:
Příspěvek Napsal: 05 dub 2015, 23:52
  Předmět příspěvku:  Petr M403/3  Odpovědět s citací
Je to z kategorie oprav, udržet provozní stav.
Minulý víkend proběhly zásadní závěrečné práce pro zahájení provozu v letošní sezoně, a to výměna motoru a převodky řízení. Důvodem byl tekoucí olej a jeho nízký tlak, při teplém motoru v otáčkách na budíku nula. Jako nové srdce stroje bude sloužit mírně jetý motor z elektrocentrály, který jsem chystal od nového roku. Prostory pro výměnu byly stísněné, ale podařilo se. Tedˇ už jen vyrazit na testovací jízdy a odchytat případné mouchy.


Přílohy:
Motor_r.jpg
Motor_r.jpg [ 63.27 KiB | Zobrazeno 5231 krát ]
Motor_cent_r_.jpg
Motor_cent_r_.jpg [ 92.82 KiB | Zobrazeno 5231 krát ]
Příspěvek Napsal: 05 dub 2015, 10:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting