Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
petrvo píše: Má o tu 407 zájem někdo z klubu?Pokud jo dejte vědět ,já o ní malinko uvažuji ,ale kdyby ji chtěl některý ze členu Vašeho klubu ,nebudu zbytečně přihazovat a zvyšovat cenu. Tak tomuhle říkám charakter takovejch lídí kdyby bylo víc. Posílám pozdrav a pokud 407 vyjde tam mnoho štěstí při renovaci.
[quote="petrvo"]Má o tu 407 zájem někdo z klubu?Pokud jo dejte vědět ,já o ní malinko uvažuji ,ale kdyby ji chtěl některý ze členu Vašeho klubu ,nebudu zbytečně přihazovat a zvyšovat cenu.[/quote]
Tak tomuhle říkám charakter ;) :ok: takovejch lídí kdyby bylo víc. Posílám pozdrav a pokud 407 vyjde tam mnoho štěstí při renovaci.
|
|
|
|
Napsal: 21 kvě 2010, 06:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Ahoj, doufám že se ti ji podáří koupit za rozumnou cenu. Podle mého názoru je horní strop 10000kč. Vzhledem k tomu, že se bude muset celé auto přestříkat a dohledat původní barevnou kombinaci. (je to vidět na spodním plechu pod předním narazníkem a v motoru.) Pozor většinou jsou rozpadlé plasty na přístrojové desce.(NENÍ FOTKA) Jinak dobrý základ pro renovaci. ZÁJEM URČITĚ NEMÁM. Zatím Ahoj
Ahoj, doufám že se ti ji podáří koupit za rozumnou cenu. Podle mého názoru je horní strop 10000kč. Vzhledem k tomu, že se bude muset celé auto přestříkat a dohledat původní barevnou kombinaci. (je to vidět na spodním plechu pod předním narazníkem a v motoru.) Pozor většinou jsou rozpadlé plasty na přístrojové desce.(NENÍ FOTKA) Jinak dobrý základ pro renovaci. ZÁJEM URČITĚ NEMÁM. Zatím Ahoj
|
|
|
|
Napsal: 20 kvě 2010, 18:39 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Má o tu 407 zájem někdo z klubu?Pokud jo dejte vědět ,já o ní malinko uvažuji ,ale kdyby ji chtěl některý ze členu Vašeho klubu ,nebudu zbytečně přihazovat a zvyšovat cenu.
Má o tu 407 zájem někdo z klubu?Pokud jo dejte vědět ,já o ní malinko uvažuji ,ale kdyby ji chtěl některý ze členu Vašeho klubu ,nebudu zbytečně přihazovat a zvyšovat cenu.
|
|
|
|
Napsal: 20 kvě 2010, 14:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
libor píše: Petr408 píše: U mého otce byl před 5 lety pán se Škodou Favorit 136-najeto 19 000 km..... a vyprávěl, že má doma Moskviče 407 a že má najeto: 600 000 km, byl s ním prý až ve Švédsku. Opravdu to chce slušné zacházení a Moskvič frčí bez problémů. Co se týče mazání, slyšel jsem že je složité, ale dostačující bude. Největší problém byl vždycky, že se podpálil ventil, potom prasknul ventil a ohnula se klika. 600tis.bez Go?Nevěřím No taky se mi tomu nechce věřit.
[quote="libor"][quote="Petr408"]U mého otce byl před 5 lety pán se Škodou Favorit 136-najeto 19 000 km..... a vyprávěl, že má doma Moskviče 407 a že má najeto: [size=150]600 000 km[/size], byl s ním prý až ve Švédsku. Opravdu to chce slušné zacházení a Moskvič frčí bez problémů. Co se týče mazání, slyšel jsem že je složité, ale dostačující bude. Největší problém byl vždycky, že se podpálil ventil, potom prasknul ventil a ohnula se klika.[/quote]
600tis.bez Go?Nevěřím :o[/quote] No taky se mi tomu nechce věřit.
|
|
|
|
Napsal: 20 kvě 2010, 08:28 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Petr408 píše: U mého otce byl před 5 lety pán se Škodou Favorit 136-najeto 19 000 km..... a vyprávěl, že má doma Moskviče 407 a že má najeto: 600 000 km, byl s ním prý až ve Švédsku. Opravdu to chce slušné zacházení a Moskvič frčí bez problémů. Co se týče mazání, slyšel jsem že je složité, ale dostačující bude. Největší problém byl vždycky, že se podpálil ventil, potom prasknul ventil a ohnula se klika. 600tis.bez Go?Nevěřím
[quote="Petr408"]U mého otce byl před 5 lety pán se Škodou Favorit 136-najeto 19 000 km..... a vyprávěl, že má doma Moskviče 407 a že má najeto: [size=150]600 000 km[/size], byl s ním prý až ve Švédsku. Opravdu to chce slušné zacházení a Moskvič frčí bez problémů. Co se týče mazání, slyšel jsem že je složité, ale dostačující bude. Největší problém byl vždycky, že se podpálil ventil, potom prasknul ventil a ohnula se klika.[/quote]
600tis.bez Go?Nevěřím :o
|
|
|
|
Napsal: 19 kvě 2010, 17:52 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
U mého otce byl před 5 lety pán se Škodou Favorit 136-najeto 19 000 km..... a vyprávěl, že má doma Moskviče 407 a že má najeto: 600 000 km, byl s ním prý až ve Švédsku. Opravdu to chce slušné zacházení a Moskvič frčí bez problémů. Co se týče mazání, slyšel jsem že je složité, ale dostačující bude. Největší problém byl vždycky, že se podpálil ventil, potom prasknul ventil a ohnula se klika.
U mého otce byl před 5 lety pán se Škodou Favorit 136-najeto 19 000 km..... a vyprávěl, že má doma Moskviče 407 a že má najeto: [size=150]600 000 km[/size], byl s ním prý až ve Švédsku. Opravdu to chce slušné zacházení a Moskvič frčí bez problémů. Co se týče mazání, slyšel jsem že je složité, ale dostačující bude. Největší problém byl vždycky, že se podpálil ventil, potom prasknul ventil a ohnula se klika.
|
|
|
|
Napsal: 19 kvě 2010, 09:14 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Pepa píše: Pro Petra408 já to myslel ze srandy to jsi opravdu špatně pochopil 2140 jsem měl 22let a najel jsem sní 200tis. 412 mám 9let a407 mám 10let, tak vím jaký je rozdíl mezi 15 a 13 motorem ale žádný auto jsem nikdy neproháněl.Ta 13 motor není zas tak špatný jak se říká chce to jen slušné zacházení a jede také solidně i za slušnou spotřebu viz. Kláskův stroj na cestě na Kokořín kdy sám majitel byl příjemně překvapen Otec automechanik měl kamaráda, který jezdil Moskvičem 407 a při 100tisicích bez GO dostal od Rusáků fotoaparát,při ujetí 200tis. bez GO dostal kameru.Auto jezdilo i když vylezl čep pístu.MajItel jezdil ještě pěknou dobu,ale potom to prodřelo blok a motor se zalil vodou.Otec říkÁ, že ten jeho kámarád jezdil pomalu a auto moc nehonil.Tak toto dokázal motor třináctka. Moskvič 407 je NEJ!!
[quote="Pepa"]Pro Petra408 já to myslel ze srandy to jsi opravdu špatně pochopil 2140 jsem měl 22let a najel jsem sní 200tis. 412 mám 9let a407 mám 10let, tak vím jaký je rozdíl mezi 15 a 13 motorem ale žádný auto jsem nikdy neproháněl.Ta 13 motor není zas tak špatný jak se říká chce to jen slušné zacházení a jede také solidně i za slušnou spotřebu viz. Kláskův stroj na cestě na Kokořín kdy sám majitel byl příjemně překvapen[/quote]
Otec automechanik měl kamaráda, který jezdil Moskvičem 407 a při 100tisicích bez GO dostal od Rusáků fotoaparát,při ujetí 200tis. bez GO dostal kameru.Auto jezdilo i když vylezl čep pístu.MajItel jezdil ještě pěknou dobu,ale potom to prodřelo blok a motor se zalil vodou.Otec říkÁ, že ten jeho kámarád jezdil pomalu a auto moc nehonil.Tak toto dokázal motor třináctka. :ok: Moskvič 407 je NEJ!!
|
|
|
|
Napsal: 18 kvě 2010, 20:18 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Pro Petra408 já to myslel ze srandy to jsi opravdu špatně pochopil 2140 jsem měl 22let a najel jsem sní 200tis. 412 mám 9let a407 mám 10let, tak vím jaký je rozdíl mezi 15 a 13 motorem ale žádný auto jsem nikdy neproháněl.Ta 13 motor není zas tak špatný jak se říká chce to jen slušné zacházení a jede také solidně i za slušnou spotřebu viz. Kláskův stroj na cestě na Kokořín kdy sám majitel byl příjemně překvapen
Pro Petra408 já to myslel ze srandy to jsi opravdu špatně pochopil 2140 jsem měl 22let a najel jsem sní 200tis. 412 mám 9let a407 mám 10let, tak vím jaký je rozdíl mezi 15 a 13 motorem ale žádný auto jsem nikdy neproháněl.Ta 13 motor není zas tak špatný jak se říká chce to jen slušné zacházení a jede také solidně i za slušnou spotřebu viz. Kláskův stroj na cestě na Kokořín kdy sám majitel byl příjemně překvapen
|
|
|
|
Napsal: 18 kvě 2010, 11:52 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Petr408 píše: Pepa píše: Petr408 píše: Michal.AZLK píše: Petr408 píše: A dokonce i s SPZ . Zapracovat na něm a rovnou jezdit. .......a pak šup na dalšího AZLK ? Nebo MZMA?? To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější. To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor Tak to jsem nepochopil, vůbec mě nenapadlo psát o 407, protože jsem myslel, že ji Michal jen těžko sežene nebo sežene, ale nemůže s tím rovnou jezdit a třetí možnost-drahý skvost. 407 byla na svou dobu dobrá, ale nemůžeme ji porovnovát s 2140, je jasný, že 2140 je úplně někde jinde. A musíme si přiznat, že starší motory 1360 byly dobrý, ale tak dobrý jako 1476 (1500) nikdy nebyly. Žádná 408 nebo 407 nevydržela nějakou zběsilou jízdu jako 412 nebo 2140, ty motory takový točky nevydrží. Hádat se nehodlám. Tak kdybych časem sehnal nějakej obstojnej kus tak bych měl radost. Jestli mi to vyjde těžko říct. Sehnat 407 s tříkvaltem je snad už téměř nemožné. Motory 408 jsou staré koncepce s rozvodem OHV což neni asi moc dobrý provedení pro vysoké otáčky. Někde jsem slyšel, že motory 408 neměly dobře vyřešenou mazací soustavu, ale co je na tom pravdy to netušim.
[quote="Petr408"][quote="Pepa"][quote="Petr408"][quote="Michal.AZLK"][quote="Petr408"]A dokonce i s SPZ :shock: :shock: . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.[/quote]
.......a pak šup na dalšího :mnam: AZLK ? Nebo MZMA?? :oops:[/quote] To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější.[/quote]
To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor :strelec: :strelec: :strelec: :lebka: :lebka:[/quote] Tak to jsem nepochopil, vůbec mě nenapadlo psát o 407, protože jsem myslel, že ji Michal jen těžko sežene nebo sežene, ale nemůže s tím rovnou jezdit a třetí možnost-drahý skvost. 407 byla na svou dobu dobrá, ale nemůžeme ji porovnovát s 2140, je jasný, že 2140 je úplně někde jinde. A musíme si přiznat, že starší motory 1360 byly dobrý, ale tak dobrý jako 1476 (1500) nikdy nebyly. Žádná 408 nebo 407 nevydržela nějakou zběsilou jízdu jako 412 nebo 2140, ty motory takový točky nevydrží. Hádat se nehodlám.[/quote]
Tak kdybych časem sehnal nějakej obstojnej kus tak bych měl radost. Jestli mi to vyjde těžko říct. Sehnat 407 s tříkvaltem je snad už téměř nemožné. Motory 408 jsou staré koncepce s rozvodem OHV což neni asi moc dobrý provedení pro vysoké otáčky. Někde jsem slyšel, že motory 408 neměly dobře vyřešenou mazací soustavu, ale co je na tom pravdy to netušim.
|
|
|
|
Napsal: 18 kvě 2010, 09:37 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Pepa píše: Petr408 píše: Michal.AZLK píše: Petr408 píše: A dokonce i s SPZ . Zapracovat na něm a rovnou jezdit. .......a pak šup na dalšího AZLK ? Nebo MZMA?? To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější. To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor Tak to jsem nepochopil, vůbec mě nenapadlo psát o 407, protože jsem myslel, že ji Michal jen těžko sežene nebo sežene, ale nemůže s tím rovnou jezdit a třetí možnost-drahý skvost. 407 byla na svou dobu dobrá, ale nemůžeme ji porovnovát s 2140, je jasný, že 2140 je úplně někde jinde. A musíme si přiznat, že starší motory 1360 byly dobrý, ale tak dobrý jako 1476 (1500) nikdy nebyly. Žádná 408 nebo 407 nevydržela nějakou zběsilou jízdu jako 412 nebo 2140, ty motory takový točky nevydrží. Hádat se nehodlám.
[quote="Pepa"][quote="Petr408"][quote="Michal.AZLK"][quote="Petr408"]A dokonce i s SPZ :shock: :shock: . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.[/quote]
.......a pak šup na dalšího :mnam: AZLK ? Nebo MZMA?? :oops:[/quote] To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější.[/quote]
To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor :strelec: :strelec: :strelec: :lebka: :lebka:[/quote] Tak to jsem nepochopil, vůbec mě nenapadlo psát o 407, protože jsem myslel, že ji Michal jen těžko sežene nebo sežene, ale nemůže s tím rovnou jezdit a třetí možnost-drahý skvost. 407 byla na svou dobu dobrá, ale nemůžeme ji porovnovát s 2140, je jasný, že 2140 je úplně někde jinde. A musíme si přiznat, že starší motory 1360 byly dobrý, ale tak dobrý jako 1476 (1500) nikdy nebyly. Žádná 408 nebo 407 nevydržela nějakou zběsilou jízdu jako 412 nebo 2140, ty motory takový točky nevydrží. Hádat se nehodlám.
|
|
|
|
Napsal: 17 kvě 2010, 10:57 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Pepa píše: Petr408 píše: Michal.AZLK píše: Petr408 píše: A dokonce i s SPZ . Zapracovat na něm a rovnou jezdit. .......a pak šup na dalšího AZLK ? Nebo MZMA?? To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější. To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor moment... 2140 = provozka ( ale do deště a do soli to tahat nebudu ) a dnes už celkem rarita... Teda aspoň v mém kraji. 407 - bonbónek to je mazel... nelze srovnávat s modernější 2140. U 407 nejde o rychlost, tady jde o to si vychutnat celkovou jízdu.
[quote="Pepa"][quote="Petr408"][quote="Michal.AZLK"][quote="Petr408"]A dokonce i s SPZ :shock: :shock: . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.[/quote]
.......a pak šup na dalšího :mnam: AZLK ? Nebo MZMA?? :oops:[/quote] To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější.[/quote]
To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor :strelec: :strelec: :strelec: :lebka: :lebka:[/quote]
:lol: moment... 2140 = provozka ( ale do deště a do soli to tahat nebudu ) a dnes už celkem rarita... Teda aspoň v mém kraji. 407 - bonbónek to je mazel... nelze srovnávat s modernější 2140. U 407 nejde o rychlost, tady jde o to si vychutnat celkovou jízdu.
|
|
|
|
Napsal: 16 kvě 2010, 17:41 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Petr408 píše: Michal.AZLK píše: Petr408 píše: A dokonce i s SPZ . Zapracovat na něm a rovnou jezdit. .......a pak šup na dalšího AZLK ? Nebo MZMA?? To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější. To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor
[quote="Petr408"][quote="Michal.AZLK"][quote="Petr408"]A dokonce i s SPZ :shock: :shock: . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.[/quote]
.......a pak šup na dalšího :mnam: AZLK ? Nebo MZMA?? :oops:[/quote] To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější.[/quote]
To chceš říct že 407 je krám???tak to pozor :strelec: :strelec: :strelec: :lebka: :lebka:
|
|
|
|
Napsal: 16 kvě 2010, 16:43 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Michal.AZLK píše: Petr408 píše: A dokonce i s SPZ . Zapracovat na něm a rovnou jezdit. .......a pak šup na dalšího AZLK ? Nebo MZMA?? To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější.
[quote="Michal.AZLK"][quote="Petr408"]A dokonce i s SPZ :shock: :shock: . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.[/quote]
.......a pak šup na dalšího :mnam: AZLK ? Nebo MZMA?? :oops:[/quote] To je těžké rozhodnutí, 408 je vzácnější a krásnější 2140 zase rychlejší a spolehlivější.
|
|
|
|
Napsal: 16 kvě 2010, 09:59 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
Petr408 píše: A dokonce i s SPZ . Zapracovat na něm a rovnou jezdit. To je pech volnou garáž mám, ale znáš to...zrovna když by se to hodilo nejvíc tak člověk smrdí korunou no nic...žijem dál... Další motivace pro dokončení zprovoznění 2140 a konečně 412...a pak šup na dalšího AZLK ? Nebo MZMA??
[quote="Petr408"]A dokonce i s SPZ :shock: :shock: . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.[/quote]
To je pech :? volnou garáž mám, ale znáš to...zrovna když by se to hodilo nejvíc tak člověk smrdí korunou :( no nic...žijem dál... Další motivace pro dokončení zprovoznění 2140 a konečně 412...a pak šup na dalšího :mnam: AZLK ? Nebo MZMA?? :oops:
|
|
|
|
Napsal: 15 kvě 2010, 15:33 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
|
|
|
Napsal: 14 kvě 2010, 20:17 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
A dokonce i s SPZ . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.
A dokonce i s SPZ :shock: :shock: . Zapracovat na něm a rovnou jezdit.
|
|
|
|
Napsal: 14 kvě 2010, 19:34 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: AUKRO M407 |
|
|
libor píše: http://www.aukro.cz/item1041047481_moskvic_407.html To je vtip? Takovej fešák za hubana
[quote="libor"]http://www.aukro.cz/item1041047481_moskvic_407.html[/quote]
To je vtip? :shock: Takovej fešák za hubana :mnam:
|
|
|
|
Napsal: 14 kvě 2010, 18:25 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
AUKRO M407 |
|
|
http://www.aukro.cz/item1041047481_moskvic_407.html
|
|
|
|
Napsal: 14 kvě 2010, 16:55 |
|
|
|
|