Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: převodovka 403 -408 |
|
|
Děkuji za perfektní informace. Ještě jeden dotaz: vypinaci váleček na převodovce na spojku, je tam péro, nevím kde přesně má byt zaháknuté, hledal jsem v knize udržbě a tam nic není. jestli némá nékdo foto nebo nákres. předem děkuji
Děkuji za perfektní informace. Ještě jeden dotaz: vypinaci váleček na převodovce na spojku, je tam péro, nevím kde přesně má byt zaháknuté, hledal jsem v knize udržbě a tam nic není. jestli némá nékdo foto nebo nákres. předem děkuji
|
|
|
|
Napsal: 23 bře 2020, 18:22 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: převodovka 403 -408 |
|
|
Petr píše: Zdravím. Obecně převodovka M403 bývá hlučná. Převodovky M408 a 403 jsou stejné až na drobné detaily, ale je tu jiné uchycení na podvozek auta. Liší se to v provedení hliníkového nástavku převodovky. U M403 je to uchyceno do silentbloku až na konci nástavku, kde jsou montážní otvory v odlitku nástavku, u M408 je držák hned na zadní straně domečku převodovky a konec nástavku je kruhový bez montážních otvorů. Shrnuto: zaměnit kus za kus jednoduše nejde. Jedině se pustit do přehození nástavku, kde je uložený výstupní hřídel nebo řešit nějaký speciální držák na konec nástavku. Ano jak píše Petr ,,kus za kus,, to nejde ale já mám ve své 407 převodovku ze 412 a stačilo vyřešit ovládání řazení a na konci nástavku vytvořit uchycení držáku funguje to 10let.
[quote="Petr"]Zdravím. Obecně převodovka M403 bývá hlučná. Převodovky M408 a 403 jsou stejné až na drobné detaily, ale je tu jiné uchycení na podvozek auta. Liší se to v provedení hliníkového nástavku převodovky. U M403 je to uchyceno do silentbloku až na konci nástavku, kde jsou montážní otvory v odlitku nástavku, u M408 je držák hned na zadní straně domečku převodovky a konec nástavku je kruhový bez montážních otvorů. Shrnuto: zaměnit kus za kus jednoduše nejde. Jedině se pustit do přehození nástavku, kde je uložený výstupní hřídel nebo řešit nějaký speciální držák na konec nástavku.[/quote]
Ano jak píše Petr ,,kus za kus,, to nejde ale já mám ve své 407 převodovku ze 412 a stačilo vyřešit ovládání řazení a na konci nástavku vytvořit uchycení držáku funguje to 10let.
|
|
|
|
Napsal: 23 bře 2020, 13:00 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: převodovka 403 -408 |
|
|
Zdravím. Obecně převodovka M403 bývá hlučná. Převodovky M408 a 403 jsou stejné až na drobné detaily, ale je tu jiné uchycení na podvozek auta. Liší se to v provedení hliníkového nástavku převodovky. U M403 je to uchyceno do silentbloku až na konci nástavku, kde jsou montážní otvory v odlitku nástavku, u M408 je držák hned na zadní straně domečku převodovky a konec nástavku je kruhový bez montážních otvorů. Shrnuto: zaměnit kus za kus jednoduše nejde. Jedině se pustit do přehození nástavku, kde je uložený výstupní hřídel nebo řešit nějaký speciální držák na konec nástavku.
Zdravím. Obecně převodovka M403 bývá hlučná. Převodovky M408 a 403 jsou stejné až na drobné detaily, ale je tu jiné uchycení na podvozek auta. Liší se to v provedení hliníkového nástavku převodovky. U M403 je to uchyceno do silentbloku až na konci nástavku, kde jsou montážní otvory v odlitku nástavku, u M408 je držák hned na zadní straně domečku převodovky a konec nástavku je kruhový bez montážních otvorů. Shrnuto: zaměnit kus za kus jednoduše nejde. Jedině se pustit do přehození nástavku, kde je uložený výstupní hřídel nebo řešit nějaký speciální držák na konec nástavku.
|
|
|
|
Napsal: 23 bře 2020, 11:04 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
převodovka 403 -408 |
|
|
Dobrý den, mám dotaz : jestli je stejná převodovka z moskviče 403 a moskviče 408. oba mají řazení ještě pod volantem ptám se, protože se mi zdá, že moje převodovka je dost hlučnána na 1 a 2 stupeň, nevím jak moc hlučná má být
Děkuji
Dobrý den, mám dotaz : jestli je stejná převodovka z moskviče 403 a moskviče 408. oba mají řazení ještě pod volantem ptám se, protože se mi zdá, že moje převodovka je dost hlučnána na 1 a 2 stupeň, nevím jak moc hlučná má být
Děkuji
|
|
|
|
Napsal: 20 bře 2020, 20:17 |
|
|
|
|