Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: M 408 |
|
|
Dík za informace o válcích a teď kdyby někdo chtěl objednávat z Ruska tak jak na to. Objednával jsem na M408 plastovou kapličku kole tachometru. Vyměnili jsme si několik mailů,dokonce mě i telefonovali v ruštině v sobotu dopoledne v tramvaji jsem s nimi mluvil rusky,připadal jsem si divně jak celá tramvaj na mě hleděla protože to bylo slabý tak jsem do toho musel křičet,tak jsem čekal kdy mě z tramvaje vyhodí, ale co by člověk neudělal pro rodinný klenot. Tak a teď jak na to. Bral jsem od firmy Retrodetal, stačí napsat do Guglu. Otevřete si odkaz a vyberete model auta.Mají tam asi 5 stránek. Pokud najdete co potřebujete odkliknete a dáte do -korzina- což je nákupní košík. Jesti něco není jasné napíšete do poznámky stačí česky. Teď k placení. Kaplička stála 4000 rublů k tomu 1930 rublů doprava a všechny poplatky, v přepočtu 138eur. Doprava je cca polovina ceny objednávky, ne podle váhy. Ped zaplacením dostanete adresu kterou uvedete v příkazu k platbě. Platí se systémem Western Union a to v rublech nebo dolarech. Žádný převod z účtu na účet. Na poště po zaplacení dostanete formulář s číslem které odmailujete do Ruska kde mají peníze během hodiny k dispozici. Pak už jenom počkat na balík a je to. Balík došel po cca 10 dnech.
Dík za informace o válcích a teď kdyby někdo chtěl objednávat z Ruska tak jak na to. Objednával jsem na M408 plastovou kapličku kole tachometru. Vyměnili jsme si několik mailů,dokonce mě i telefonovali v ruštině v sobotu dopoledne v tramvaji jsem s nimi mluvil rusky,připadal jsem si divně jak celá tramvaj na mě hleděla protože to bylo slabý tak jsem do toho musel křičet,tak jsem čekal kdy mě z tramvaje vyhodí, ale co by člověk neudělal pro rodinný klenot. Tak a teď jak na to. Bral jsem od firmy Retrodetal, stačí napsat do Guglu. Otevřete si odkaz a vyberete model auta.Mají tam asi 5 stránek. Pokud najdete co potřebujete odkliknete a dáte do -korzina- což je nákupní košík. Jesti něco není jasné napíšete do poznámky stačí česky. Teď k placení. Kaplička stála 4000 rublů k tomu 1930 rublů doprava a všechny poplatky, v přepočtu 138eur. Doprava je cca polovina ceny objednávky, ne podle váhy. Ped zaplacením dostanete adresu kterou uvedete v příkazu k platbě. Platí se systémem Western Union a to v rublech nebo dolarech. Žádný převod z účtu na účet. Na poště po zaplacení dostanete formulář s číslem které odmailujete do Ruska kde mají peníze během hodiny k dispozici. Pak už jenom počkat na balík a je to. Balík došel po cca 10 dnech.
|
|
|
|
Napsal: 16 říj 2013, 13:51 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: M 408 |
|
|
Jediný rozdíl ve vnitřnostech válců je zpětný ventil v brzdovém válci na konci (ve výkresu jsou to položky 3,4,5). Proto je brzdový válec delší. Nevím, jestli mám pravdu, ale na mě to působí tak, že zpětný ventil zpomaluje vracení kapaliny do válce. Nicméně si myslím, že brzdit to bude dobře i bez zpětného ventilu. Většinou bývá ve starších válcích gumový klobouček zpětného ventilu rozpadený, takže původní funkci moc neplní.
Jediný rozdíl ve vnitřnostech válců je zpětný ventil v brzdovém válci na konci (ve výkresu jsou to položky 3,4,5). Proto je brzdový válec delší. Nevím, jestli mám pravdu, ale na mě to působí tak, že zpětný ventil zpomaluje vracení kapaliny do válce. Nicméně si myslím, že brzdit to bude dobře i bez zpětného ventilu. Většinou bývá ve starších válcích gumový klobouček zpětného ventilu rozpadený, takže původní funkci moc neplní.
|
|
|
|
Napsal: 16 říj 2013, 12:22 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: M 408 |
|
|
Pepa má pravdu v celku prohodit nejdou. Ale některé vnitřnosti jsou stejné. Pístek, pružina a ten gumový klobouček na b. válci č. 8. Možná ještě něco, ale to jsem nepotřeboval študovat.
Pepa má pravdu v celku prohodit nejdou. Ale některé vnitřnosti jsou stejné. Pístek, pružina a ten gumový klobouček na b. válci č. 8. Možná ještě něco, ale to jsem nepotřeboval študovat.
|
|
|
|
Napsal: 15 říj 2013, 21:31 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: M 408 |
|
|
Pánové já vám to vyřeším- spojkový a brzdový hl. válec nikdy neprohodíte a to proto, že mají každý jinak natočenu přírubu.
Pánové já vám to vyřeším- spojkový a brzdový hl. válec nikdy neprohodíte a to proto, že mají každý jinak natočenu přírubu. :lol:
|
|
|
|
Napsal: 15 říj 2013, 19:44 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: M 408 |
|
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: M 408 |
|
|
Mě to také napadlo, ono to asi funguvat bude, ale brzdový asi bude uzpůsobený tak, aby dávkoval kapalinu pomalu. U spojky by to mohlo vadit při rychlém přeřazování, ale zkušenost s tím nemám. Jestli nebude ještě jiný složení uvnitř. To se chce kouknout do katalogu. Jestli budu mít čas, tak bych sem vložil foto z katalogu.
Mě to také napadlo, ono to asi funguvat bude, ale brzdový asi bude uzpůsobený tak, aby dávkoval kapalinu pomalu. U spojky by to mohlo vadit při rychlém přeřazování, ale zkušenost s tím nemám. Jestli nebude ještě jiný složení uvnitř. To se chce kouknout do katalogu. Jestli budu mít čas, tak bych sem vložil foto z katalogu.
|
|
|
|
Napsal: 15 říj 2013, 17:48 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: M 408 |
|
|
Jo rozdíl tam je.Spojkový válec je o něco kratší.
Jo rozdíl tam je.Spojkový válec je o něco kratší.
|
|
|
|
Napsal: 12 říj 2013, 11:51 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
M 408 |
|
|
Je nějaký rozdíl mezi brzdovým a spojkovým válcem kromě koncovky a šel by použít brzdový jako spojkový? Ještě jsem je neviděl rozebraný.
Je nějaký rozdíl mezi brzdovým a spojkovým válcem kromě koncovky a šel by použít brzdový jako spojkový? Ještě jsem je neviděl rozebraný.
|
|
|
|
Napsal: 12 říj 2013, 08:58 |
|
|
|
|