Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Stahování na stranu při brždění. |
|
|
Tak bohužel nový nemám jen použitý
Tak bohužel nový nemám jen použitý
|
|
|
|
Napsal: 09 úno 2009, 21:39 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Stahování na stranu při brždění. |
|
|
Návštěvník píše: Já jsem z Ostravy,takže to máme kousek :-),to je ale jedno,máme českou poštu. Mám zájem ale jen o nový a určitě za něho nedám 1500kč,jako po mě chtěli na tom odkazu,který mi doporučil Klásek. Joj to jsem narazil na nový za 3500 Kč
[quote="Návštěvník"]Já jsem z Ostravy,takže to máme kousek :-),to je ale jedno,máme českou poštu. Mám zájem ale jen o nový a určitě za něho nedám 1500kč,jako po mě chtěli na tom odkazu,který mi doporučil Klásek. [/quote] Joj to jsem narazil na nový za 3500 Kč :(
|
|
|
|
Napsal: 08 úno 2009, 20:06 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Stahování na stranu při brždění. |
|
|
Já jsem z Ostravy,takže to máme kousek :-),to je ale jedno,máme českou poštu. Mám zájem ale jen o nový a určitě za něho nedám 1500kč,jako po mě chtěli na tom odkazu,který mi doporučil Klásek. Márty Pepa píše: Jasně že 408 nemá posilovač já zapomněl a ohledně rozdělovače něco by se našlo odkud jsi, já Praha
Já jsem z Ostravy,takže to máme kousek :-),to je ale jedno,máme českou poštu. Mám zájem ale jen o nový a určitě za něho nedám 1500kč,jako po mě chtěli na tom odkazu,který mi doporučil Klásek. Márty[quote="Pepa"]Jasně že 408 nemá posilovač já zapomněl a ohledně rozdělovače něco by se našlo odkud jsi, já Praha[/quote]
|
|
|
|
Napsal: 08 úno 2009, 18:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Stahování na stranu při brždění. |
|
|
Jasně že 408 nemá posilovač já zapomněl a ohledně rozdělovače něco by se našlo odkud jsi, já Praha
Jasně že 408 nemá posilovač já zapomněl a ohledně rozdělovače něco by se našlo odkud jsi, já Praha
|
|
|
|
Napsal: 08 úno 2009, 14:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Stahování na stranu při brždění. |
|
|
Startovat se nemusí,páč nemá posilovač. GO brzd jsem dělal vloni v létě,tak už bych fakt nedal ruku do ohně za stejnou barvu obloža.Ale na 99% je stejná. Musím s tím zajet na Brzdové válce a nechat to změřit. Možnosti jsou dvě.Buď je rozdílný brzdný účinek v procentech,nebo je stejný,akorát to pravé kolo nabíhá později.To je třeba zjistit abych se hnul z místa. Problém je v tom,že jsem chtěl seřídit motor,ať to jede,(3.roky stál v garáži),pořádně to probrzdit,ať si vše sedne,ale k tomu už nedošlo,protože jsem vyměnil kontakty přerušovače za opálené a pak už jsem se stím vůbec nedomluvil. Už to ani neškytlo. Příčina-totálně vyběhaná hřídelka v rozdělovači. Vůle tak 1mm a pak to chěj seřídit na desetiny,že. No a ten rozdělovač právě sháním od léta a stále nic.Dva už mi utekli před nosem.Už jem docela zoufalý. Márty Pepa píše: Moje 412 také táhla k jedné straně a musím souhlasit stím, že obložení musí být stejné barvy, pak důkladně odvzdušnit brzdy nejlépe s nastartovaným motorem a bubny odmastit sprejem na kotouče. Tak jsem to udělal a od té doby mám pokoj. S autem hodně jezdí manželka a tak musí vše fungovat na jedničku.
Startovat se nemusí,páč nemá posilovač. GO brzd jsem dělal vloni v létě,tak už bych fakt nedal ruku do ohně za stejnou barvu obloža.Ale na 99% je stejná. Musím s tím zajet na Brzdové válce a nechat to změřit. Možnosti jsou dvě.Buď je rozdílný brzdný účinek v procentech,nebo je stejný,akorát to pravé kolo nabíhá později.To je třeba zjistit abych se hnul z místa. Problém je v tom,že jsem chtěl seřídit motor,ať to jede,(3.roky stál v garáži),pořádně to probrzdit,ať si vše sedne,ale k tomu už nedošlo,protože jsem vyměnil kontakty přerušovače za opálené a pak už jsem se stím vůbec nedomluvil. Už to ani neškytlo. Příčina-totálně vyběhaná hřídelka v rozdělovači. Vůle tak 1mm a pak to chěj seřídit na desetiny,že. No a ten rozdělovač právě sháním od léta a stále nic.Dva už mi utekli před nosem.Už jem docela zoufalý. :cry: Márty[quote="Pepa"]Moje 412 také táhla k jedné straně a musím souhlasit stím, že obložení musí být stejné barvy, pak důkladně odvzdušnit brzdy nejlépe s nastartovaným motorem a bubny odmastit sprejem na kotouče. Tak jsem to udělal a od té doby mám pokoj. S autem hodně jezdí manželka a tak musí vše fungovat na jedničku.[/quote]
|
|
|
|
Napsal: 07 úno 2009, 21:10 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Stahování na stranu při brždění. |
|
|
Moje 412 také táhla k jedné straně a musím souhlasit stím, že obložení musí být stejné barvy, pak důkladně odvzdušnit brzdy nejlépe s nastartovaným motorem a bubny odmastit sprejem na kotouče. Tak jsem to udělal a od té doby mám pokoj. S autem hodně jezdí manželka a tak musí vše fungovat na jedničku.
Moje 412 také táhla k jedné straně a musím souhlasit stím, že obložení musí být stejné barvy, pak důkladně odvzdušnit brzdy nejlépe s nastartovaným motorem a bubny odmastit sprejem na kotouče. Tak jsem to udělal a od té doby mám pokoj. S autem hodně jezdí manželka a tak musí vše fungovat na jedničku.
|
|
|
|
Napsal: 07 úno 2009, 10:08 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Stahování na stranu při brždění. |
|
|
je na všec kolech stejné brzdové obložení, pry ma jinou ucinnost cervene a jinou svetle ....? taky to prej pak muze tahnout k jedný straně
je na všec kolech stejné brzdové obložení, pry ma jinou ucinnost cervene a jinou svetle ....? taky to prej pak muze tahnout k jedný straně
|
|
|
|
Napsal: 07 úno 2009, 09:24 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Stahování na stranu při brždění. |
|
|
Zdarec,už si s tím fakt nevím rady. Nové všechny válečky,pakny,hadice,brzdy jednookruhové,bubny přetočené na soustruhu,vůle 180 stupňů na př. válečcích jak má být. Auto na zvedáku: kola se točí lehce,po sešlápnutí brzd.pedálu jsou zabržděné,po uvolnění pedálu jsou zase volně otočné. A stejně to zase stahuje doleva,jako před opravou a to jako že hodně! Je fakt,že jsem trubky neprofoukával vzduchem,ale kdyby byla nějaká ucpaná,tak by to přece nemohlo na zvedáku tak dobře fungovat. Jo a pravý přední buben má o 1.5mm větší průměr-víc házel. Bráchova 412 dělala to samé,ale v té jsem se nikdy nevrtal. Máte někdo podobnou zkušenost? Ještě chci sehnat ten p.p. buben o stejném průměru jako levý,ale pak už fakt nevím. Jinak je to 408 r.69 (4oko) Dík Márty-Oposum
Zdarec,už si s tím fakt nevím rady. Nové všechny válečky,pakny,hadice,brzdy jednookruhové,bubny přetočené na soustruhu,vůle 180 stupňů na př. válečcích jak má být. Auto na zvedáku: kola se točí lehce,po sešlápnutí brzd.pedálu jsou zabržděné,po uvolnění pedálu jsou zase volně otočné. A stejně to zase stahuje doleva,jako před opravou a to jako že hodně! Je fakt,že jsem trubky neprofoukával vzduchem,ale kdyby byla nějaká ucpaná,tak by to přece nemohlo na zvedáku tak dobře fungovat. Jo a pravý přední buben má o 1.5mm větší průměr-víc házel. Bráchova 412 dělala to samé,ale v té jsem se nikdy nevrtal. Máte někdo podobnou zkušenost? Ještě chci sehnat ten p.p. buben o stejném průměru jako levý,ale pak už fakt nevím. Jinak je to 408 r.69 (4oko) Dík Márty-Oposum
|
|
|
|
Napsal: 07 úno 2009, 01:18 |
|
|
|
|