Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdövý pístek |
|
|
Děkuji za radyy, po několikadenní přestávce budu pokračovat s tím lepším odrezovačem než je WD. Ale upozornili jste mne na kapalinu- já používám DOT 4, měnil jsem ji před asi více než 5 lety, ani nevím že existuje jiná, jen DOT 3, a na povrchu pístků pod prachovkami zarezlých pístků je šedivá sůl, snad je to nežere? je to M 408/I, původní byla Syntol červená kapalina.
Děkuji za radyy, po několikadenní přestávce budu pokračovat s tím lepším odrezovačem než je WD. Ale upozornili jste mne na kapalinu- já používám DOT 4, měnil jsem ji před asi více než 5 lety, ani nevím že existuje jiná, jen DOT 3, a na povrchu pístků pod prachovkami zarezlých pístků je šedivá sůl, snad je to nežere? je to M 408/I, původní byla Syntol červená kapalina.
|
|
|
|
Napsal: 15 črc 2021, 08:35 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdövý pístek |
|
|
Bohužiaľ, môj postup predpokladá vybratie z auta, čo asi v tomto prípade nepôjde bez poškodenia
Bohužiaľ, môj postup predpokladá vybratie z auta, čo asi v tomto prípade nepôjde bez poškodenia :-(
|
|
|
|
Napsal: 09 črc 2021, 19:50 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: brzdövý pístek |
|
|
Môj postup, ale kľudne nech skúsenejší opravia. Postriekať piestik s uvoľňovačom skrutiek a hrdze (používam nejaký Tectane z Autokelly a myslím, že funguje lepšie ako WD40). Nechať pôsobiť. Do vybrania zasadiť nie šrubovák, ale starú pakňu, a s tou skúsiť otočiť, ale fakt s citom. Skúsiť najprv zašrubovať dovnútra, tam by to mohlo ísť ľahšie, ak bola dnu správna kvapalina. Ak to nepôjde, zobrať rúrku a opatrne zatklepať piestik pár mm dovnútra - stačí pre začiatok len nejaký jeden/dva. Veľmi pomôže kompresor. Na pištoľ nasadiť prevŕtanú prachovku s odvzdušňovacieho ventilčeka a opatrne skúsiť fúknuť (pozor na oči!). Ak sa piestik začne hýbať, je to super, potom ho už bude možné opatrne vyskrutkovať a vytlačiť so vzduchom (pozor, je to projektil !). Krúžok ostane dnu. Týmto spôsobom som dostal bez poškodenia von všetky štyri piestiky ja. Nezabúdať vlhčiť uvoľňovačom.
Môj postup, ale kľudne nech skúsenejší opravia. Postriekať piestik s uvoľňovačom skrutiek a hrdze (používam nejaký Tectane z Autokelly a myslím, že funguje lepšie ako WD40). Nechať pôsobiť. Do vybrania zasadiť nie šrubovák, ale starú pakňu, a s tou skúsiť otočiť, ale fakt s citom. Skúsiť najprv zašrubovať dovnútra, tam by to mohlo ísť ľahšie, ak bola dnu správna kvapalina. Ak to nepôjde, zobrať rúrku a opatrne zatklepať piestik pár mm dovnútra - stačí pre začiatok len nejaký jeden/dva. Veľmi pomôže kompresor. Na pištoľ nasadiť prevŕtanú prachovku s odvzdušňovacieho ventilčeka a opatrne skúsiť fúknuť (pozor na oči!). Ak sa piestik začne hýbať, je to super, potom ho už bude možné opatrne vyskrutkovať a vytlačiť so vzduchom (pozor, je to projektil !). Krúžok ostane dnu. Týmto spôsobom som dostal bez poškodenia von všetky štyri piestiky ja. Nezabúdať vlhčiť uvoľňovačom.
|
|
|
|
Napsal: 09 črc 2021, 19:48 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
brzdövý pístek |
|
|
Dobrý den, kdo by věděl, jak dostat zarostlý pístek z válečku předního kola, je to ten s pístkem nahoru, na LP kole pryvý, váleček celý a trubku ani nebudy zkoučet sundyt a vyšlapáním bez čelistí vylezl jen ten první a na druhý již nejde tlak, Protočit šroubovákem ani nezkouším, pacičky by se ulomily. Dík.
Dobrý den, kdo by věděl, jak dostat zarostlý pístek z válečku předního kola, je to ten s pístkem nahoru, na LP kole pryvý, váleček celý a trubku ani nebudy zkoučet sundyt a vyšlapáním bez čelistí vylezl jen ten první a na druhý již nejde tlak, Protočit šroubovákem ani nezkouším, pacičky by se ulomily. Dík.
|
|
|
|
Napsal: 09 črc 2021, 15:34 |
|
|
|
|