Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ https://forum.moskvich.cz/ |
|
Kaulyho 2137 https://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=1107 |
Stránka 11 z 11 |
Autor: | Jirka [ 19 led 2012, 14:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Slávek píše: Kde se ty rozlamovače matek dají sehnat?Aukce na Aukru už skončila.Měl bych pro ně na přivezené 412ce práce habaDĚJ. Zkus napsat tomu prodejci, třeba mí další.Google mi našel třeba tohle http://www.novato.cz/cz/sortiment/speci ... tml?id=654 a tohle https://katalog.wuerth.cz/rucni-naradi/rozlamovac/ a nebo poněkud dražší značkové http://www.automedik.cz/zelit.html?product=186384 |
Autor: | Slávek [ 19 led 2012, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kde se ty rozlamovače matek dají sehnat?Aukce na Aukru už skončila.Měl bych pro ně na přivezené 412ce práce habaDĚJ. |
Autor: | Roman [ 19 led 2012, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Jirka píše: A co tohle - http://aukro.cz/rozlamovac-matek-2-ks-i1959514300.html Viděl jsem s tím dělat profíka, který mi měnil na fabii řízení a je to radost pohledět. Sice přijdeš o matku, ale šroubu se nic nestane... To jsou věci, to jsem v životě neviděl . |
Autor: | Jirka [ 19 led 2012, 10:06 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | ||
A co tohle - http://aukro.cz/rozlamovac-matek-2-ks-i1959514300.html Viděl jsem s tím dělat profíka, který mi měnil na fabii řízení a je to radost pohledět. Sice přijdeš o matku, ale šroubu se nic nestane...
|
Autor: | Kauly [ 18 led 2012, 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Tak je tu menší update. Klempířská "benzinka" to dokázala trochu nahřát a tak jsem 2 matky tak na čtvero ohřátí povolil. Horší je, ža jeden třmen se mě na obou koncích podařilo utočit, ač jsem na to šel opravdu s rozvahou a nahříval fest Celá tato taškařice mě stála cca 2 hodiny času.... U druhé strany lze očekávat podobně neslavný výsledek... No, mám tu sice komplet jednu zadní nápravu i s péry do zásoby, tak to asi dopadne tak, že ji hodím na vozík a posvištím do ZD vedle ve vsi to zkusit tím autogenem. Jináč, kde případně seženu jiné vhodné třmeny, kdyby to ani tam nevyšlo, nevíte? Dělá to někdo, daj se koupit, nebo tam pasujou něčeho jinýho? Dík za podporu a případné rady. Zdraví Kauly |
Autor: | Pepa [ 17 led 2012, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Járo já taky nemám autogen a dost mi pomáhá horkovzdušná pistole tak to ohřej a uvidíš |
Autor: | Kauly [ 17 led 2012, 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Hmm, vyzkouším. WDčko je fajn, ale na tohle se obávám, že slabej kalibr. Mám tu, dá se říct, profi "uvolňovací" spreje od borců, co to používaj denodenně a nic. Dneska jsem vzal půlpacovej trhák s ořechem nastavenej půlmetrovou trubkou a jen tak piánko zkoušel brát za ty matky, ale bylo cejtit, že se kroutil celej třmen, takže silnější zabrání a bylo by po něm Zkusim to nechat prosáknout tou brzdovkou pár dnů a uvidíme. Každopádně dík za rady |
Autor: | Pavel V. [ 17 led 2012, 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kauly červená brzdovka hadr a omotávka cca týden a ppřed demontáží Coca cola pak už to co radil Luboš dobrej ořech a dlouhá ráčna. Na Gazíku mi to zabralo. |
Autor: | Luboš [ 17 led 2012, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Použil jsem tuším WD40, palcovou ráčnu a tak za dvě hodiny to bylo dole. |
Autor: | KOPR [ 16 led 2012, 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Co tohle ??? http://www.nej-ceny.cz/161679/odrezovac-rost-flash.html |
Autor: | Kauly [ 16 led 2012, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Zdravm Vás, pánové. Mám tu jeden technickej dotaz. Shazuju zadní listový, abych si je nechal nahamrovat. Po letech je samo vše řádně zarostlé a tak otázka zní, jak na povolení matic třmenů? Nějakej penetrační olej jsem na ně nastříkal a jen zkusmo zkusil klasicky ořechem na středně dlouhý ráčně, ale záhy poznal, že tudy cesta nepovede.. Jak tedy na to, abych je neustříhl či jinak nezkurvil? Autogen na ohřátí po ruce bohužel nemám... A narazim pak ještě na nějakej další chyták při demontáži? Shazuju je prvně, tak abych věděl, do čeho jdu Dík předem za nasměrování správným směrem. Zdraví Kauly |
Autor: | Kauly [ 11 čer 2011, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Tak motor už je zpátky na svém místě a jen si šustí . No, předcházela tomu výměna palivový pumpy za repasovanej kousek-jaksi se jí nechtělo podávat palivo. Uvnitř vše absolutně v pořádku, ale nešla. Závada se ukázala po komplet odmontování - kdosi tak usilovně utahoval ty dvě dlouhý matky, co pumpu držej, až se celá doseddací plocha prohnula o cca 5mm a samozřejmně tam po bokách tělo prasklo...takže "tyčka" od vačky jaksi nedosáhla až tam kam měla... Jo a ještě mi během asi minuty běhu motoru zmizela komplet náplň v nádobce brzdové kapaliny. Louže nikde žádná, zato posilovač vážil asi o pět kilo víc než by měl... takže rozborka, vylití, nová manžetka na pístku a musí chodit. Pohodové sobotní dopoledne Ted už jen naházet zpět plechařinu, trochu potmelit, přebrousit a místy láknout a může na cesty Zdraví Kauly |
Autor: | Kauly [ 16 kvě 2011, 19:57 ] | |||||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | |||||
...ošetřené vnitřky blatníků, čelo a mé zátiší č.412
|
Autor: | Aleš [ 15 kvě 2011, 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kauly píše: ... a krůček po krůčku... podběhy dostaly vrstvu "bodýčka", opravený motor prošel menší očistou (svody ještě dostanou novej kabát, asi černej) a známej mi poopravil prohnilé "nosy" blatníků. Ruštinu nemám vůbec žádnou a tak jsem při čištění víka přemýšlel jednak nad nápisem, ale i "V" znakem, ve žlutých kroužcích. Rád se od znalejších kolegů přiučím Bohužel mé zelené kombi na Plumlově s největší pravděpodobností nepotkáte. Už jsem někde psal, že se mě perou dvě zásadní akce o jeden termín. Mušov vs. Plumlov. Konečné rozhodnutí ještě nepadlo, ale.... Zdraví Kauly Pěkná práce. Hezky si s tím pohráváš, jen tak dál |
Autor: | Kauly [ 15 kvě 2011, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Zase jsem chytřejší, ďakujem Peter |
Autor: | Peter- Slovensko [ 15 kvě 2011, 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kavly to "V" je vlastne len nejaký symbol výrobcu motora a YM3 je Ufynsky motorový závod-motor 412 sa nevyrábal v moskve ale v Ufe, niektorý ludia zvyknú "Y" odbrúsit -napríklad ten fínsky dragster a vznikne magické M3 |
Autor: | Kauly [ 15 kvě 2011, 18:31 ] | |||||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | |||||
... a krůček po krůčku... podběhy dostaly vrstvu "bodýčka", opravený motor prošel menší očistou (svody ještě dostanou novej kabát, asi černej) a známej mi poopravil prohnilé "nosy" blatníků. Ruštinu nemám vůbec žádnou a tak jsem při čištění víka přemýšlel jednak nad nápisem, ale i "V" znakem, ve žlutých kroužcích. Rád se od znalejších kolegů přiučím Bohužel mé zelené kombi na Plumlově s největší pravděpodobností nepotkáte. Už jsem někde psal, že se mě perou dvě zásadní akce o jeden termín. Mušov vs. Plumlov. Konečné rozhodnutí ještě nepadlo, ale.... Zdraví Kauly
|
Autor: | Kauly [ 13 kvě 2011, 22:13 ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | ||||
Tentokrát něco z prací na 412. Trocha očisty a barvy neuškodí, když už je to venku Ale řeknu Vám, odvrtávat zhulenej a navíc festovně zarostlej šteft na svodech je docela lahůdka
|
Autor: | Michal.AZLK [ 01 dub 2011, 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kauly píše: Ložisko je doma Kdo si chce napsat do notýsku poznámku, nechť si píše. Venkovní ložisko předního náboje lze sehnat pod označením KLF-ZVL DB 30304 A a mě stálo 115 peněz. Jinak, když už jsem pod ten předek lezl, tak šla ven spojovačka. Podezření na dva vadné čepy se potvrdilo, ale kontrolou prošly všechny. Nakonec ty dva špatné prošly kompletní GO, tj. novej samotnej čep, silonový misky a pružinka. A zpět k brzdám. Oříškem mi ted´jsou jaksi zatuhlé šrouby, které drží bzdový třmen na místě. Zatím se podařilo povolit jeden..... Nějaká finta v záloze? Nebo je to opět jen o hrubé síle? Každopádně, jen co to povolím, tak jdou kotouče na srovnání a pak zase všechno naskládat zpět, čistě preventivně odvzdušnit brzdy a mělo by to letos vydržet. Plumlov se blíží.... díky za typ ložiska, to jsem potřeboval vědět. Ještě vědět typ toho vnitřního... Šrouby brzdového třmenu - jestli si dobře vzpomínám tak jsou tam 3 - dva kratší a jeden delší. Stoupání 1,25 mm. Furt jsem to poklepával a nic tak holt ráčna, prodloužení a pomalu jsem na tý tyči skákal. Naštěstí se povedlo. Držim palce ať se to podaří i tobě Kdyby jsi tam chtěl dát nový šrouby a nemohl je sehnat někde u sebe v okolí tak dej vědět. Já s tim měl problémy, ale naštěstí u nás za Sokolovem je obchod, kterej se specializuje na spojovací materiál. Ty šrouby ( myslim černý železňáky ?? ) mě vyšly asi okolo 100,- kč jestli dobře vzpomínám. 4 kratší a 2 delší. |
Autor: | Kauly [ 31 bře 2011, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Ložisko je doma Kdo si chce napsat do notýsku poznámku, nechť si píše. Venkovní ložisko předního náboje lze sehnat pod označením KLF-ZVL DB 30304 A a mě stálo 115 peněz. Jinak, když už jsem pod ten předek lezl, tak šla ven spojovačka. Podezření na dva vadné čepy se potvrdilo, ale kontrolou prošly všechny. Nakonec ty dva špatné prošly kompletní GO, tj. novej samotnej čep, silonový misky a pružinka. A zpět k brzdám. Oříškem mi ted´jsou jaksi zatuhlé šrouby, které drží bzdový třmen na místě. Zatím se podařilo povolit jeden..... Nějaká finta v záloze? Nebo je to opět jen o hrubé síle? Každopádně, jen co to povolím, tak jdou kotouče na srovnání a pak zase všechno naskládat zpět, čistě preventivně odvzdušnit brzdy a mělo by to letos vydržet. Plumlov se blíží.... |
Autor: | coudy [ 29 bře 2011, 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Myslím že je normálně koupíš ale pod jiným číslem.Měli by mít tabulky podle kterých se to dopátrá.Kdysi jsem je taky měnil a v pohodě. |
Autor: | Kauly [ 29 bře 2011, 21:23 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | ||
Tak se opět hlásím. Nádrž už ja dávno natřená a zpět ve voze. Střechu jsem taktéž zalátal, ale nadšenej z toho nejsem. Dobře, díra tam už neni, ale nešel tam už zašít ten šponovací prut, tak to tak nějak visí... Ona ta koženka se rozpadala už jen při pohledu na ní... Zadní tapecky zatím zvažuju čím potáhnout. Jinak jsem oběhl auto hliníkovým tmelem a poopravil příznaky jara (blatníky a prahy jsou chycený dost špatně všechny i když to tak nevypadá a tak jednou půjdou, ovšem až se najde čas na kompletní GO karoserie), předělal zadní mlhovku pod nárazník z pátejch dveří, osadil origo zástěrky z nápisem, oblékl "letňácký" disky novým bílým kabátem... Dneska jsem se přesunul na předek, vyndal dva nejvíc vychlastaný čepy spojovačky pro repas, přešel brzdový desky a zkontroloval chod všech pístků, rozchodil notně zarostlé odvzdušňováky a vyhodil disky, který půjdou na srovnání, páč maličko hážou. No a u této operace neminete ložiska kol. Obrázek mého venkovního ze spolujezdcovy strany přikládám. A já, že to kolo trošku hučelo A vlastně, jak je to s dostupností těchto ložisek??? Já jen, aby se tu neřeklo, že Kauly nic nedělá Zdraví Kauly
|
Autor: | coudy [ 14 bře 2011, 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
To je snad nemoc nebo co. Já jsem ji měnil dvakrát (jednou v 1988 a pak 1999.) Nejsem moc zastáncem plastu ,ale tady by byl na místě. |
Autor: | Kauly [ 13 bře 2011, 22:33 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | |||
Tak si tak ležím pod autem a dávám nové úchyty na vejfuk a zaujala mě skvrna na nádrži...ano tušíte správně, okamžitě jsem letěl pro kanystřík a modlil se, aby šel vypoušták povolit a neutrhl se. Ruce pocejpraný naturalem z podzimu, smrad po celým baráku, paráda... Taková malá dirka jak po propíchnutí špendlíkem.. Nádrž šla navyhnutelně ven, poté do mé "pracovny" na opískování načež byla zacelena cínovou pájkou a po přezkoušení těsnosti natřena základem a připravena na zpětnou montáž. Jen taková radost navíc Apropo, asi nikdo doma nemáte povalující se gumovou "průchodku" pro hrdlo kombíkácké nádrže, že? Zdraví Kauly
|
Autor: | Kauly [ 03 bře 2011, 21:49 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 | |||
Mimo toho, jak laboruji s těmi velkými koly, tak jsem se pustil i do opravy poškozeného švu na střešní kožence. Bude to asi záhul, ale nějak to snad "sešiju". Tapecy z kufru dostanou novou "kostru" i potah. Aneb stále je co šmudlat. Pomalu, ale jistě. A to mě ještě čeká výlov motoru z mé 412 jen co půjde vyjet z garáže....
|
Autor: | Michal.AZLK [ 31 bře 2010, 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Kauly píše: Půl roku jsem čekal až se nakonec zadařilo no parádní! Na to čekám taky ale bohužel sehnat třeba 2K9 2140 pude u nás těžko v Sokolově máme jistý čísla přidělený takže se budu muset spokojit s 2K9 31xx nebo tak něco 2K9 21xx je pro okolní města |
Autor: | Aleš [ 25 bře 2010, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Krasavec |
Autor: | Peter- Slovensko [ 24 bře 2010, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Tak ja som na to kukal a vobec som si to nevšimol, mne blysli do oka zimáky ale hlavne som myslel, že si na to auto povodne pol roka čakal |
Autor: | Pepa Zizkov [ 24 bře 2010, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kaulyho 2137 |
Tak to nemá chybu mohlo být 2J1 2137 to už jsem moc velký šťoura |
Autor: | Kauly [ 24 bře 2010, 20:38 ] | ||
Předmět příspěvku: | Kaulyho 2137 | ||
Půl roku jsem čekal až se nakonec zadařilo
|
Stránka 11 z 11 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |