| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 12 kvě 2024, 21:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 330 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 čer 2015, 18:32 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak škody bohužel totální :( Klasicky zlomenej ten kroužek od páčky blinkrů (což by možná ještě šlo nějak zavařit), ale ten plast, v čem to celé sedí, je úplně na kaši....no, sfouknu nějakej provizorák a uvidí se.... nějaké rady?dík.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 čer 2015, 07:14 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Tak pánové, dnes ráno při cestě do práce jsem si nezablikal, nýbrž mával rukou z okénka :( - páčka blinkrů drží sotva na posledním vlásku než upadne...daří se mě samý špeky - ted ty blinkry, dále sháním tu membránu do ac pumpy...odpo do toho juknu a zjistím škody.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015, 19:45 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Umělec :lol:

Tak těžko říci, nebyl jsem u toho, ovšem evidentně to bude rychlost, špatné zajištění a případná nezkušenost.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015, 16:26 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2013, 21:11
Příspěvky: 252
Bydliště: Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: IŽ 2715, Volha 24 rok 1976,Volha 21 rok 1970,Moskvič 2140 dárce orgánů,šlapací moskvič
Tak po dnešním odtahu musím k této diskuzi dodat, že nezáleží pouze na autě, ale i na řidiči. Tohle umí udělat podval když s ním někdo jede jak prase a navíc s naloženým špatně zakurtovaným autem. Na fotce je vozidlo které táhnulo podvalník.Stalo se to v místě kde je malá vlna na silnici, normálně se tam dá jet s naloženým podvalem 80 - 90 km rychlostí, tak si ani netroufám odhadnout kolik jel, ta vlna ho rozhoupala a i s podvalem katapultovala přes škarpu do pole. No a zbytek je dílo prudkého zastavení v rozbláceném poli a setrvačné síly převáženého auta.


Přílohy:
IMG_1688.JPG
IMG_1688.JPG [ 108.36 KiB | Zobrazeno 28606 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 22 bře 2015, 18:13 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Teď jsem to studoval na mém tažném zařízení na Škodě Favorit a zjistil jsem, že nesmím vozit moc písku a kamení :lol: :lol: . Mohu táhnout jen 400 kg nebrzděných, ovšem vlek má celkovou hmotnost s maximálním naložením 600 kg. :D

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 18 bře 2015, 07:03 
Toto píšu já, Kauly, nepřihlášený :?
Jejej, to jsem tu rozpoutal bouři !
Nicméně, z Pepova elaborátu mě vyšlo, že pokud má moje Xsara celkovou hmotnost 1682 Kg, na kouli limit 1100Kg bržděných, tak můžu táhnout platák s celkovou menší než 1682 avšak okamžitá platák + náklad musí být do 1100Kg. Toto snad už chápu a skutečně to tak je.
Pro zpestření mám v OTP ještě údaj "celková hmotnost jízdní soupravy", která činí 2582 Kg. Zřejmě se jedná o součet celkové vozu a celkové vleku, takže na vlek by zbývala celková hmotnost 900 Kg..... a je vymalováno :D


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 22:06 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2013, 21:11
Příspěvky: 252
Bydliště: Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: IŽ 2715, Volha 24 rok 1976,Volha 21 rok 1970,Moskvič 2140 dárce orgánů,šlapací moskvič
Vez si co chceš a jak chceš, ale hlavně se proboha nenech chytit !!!!!!! :lol:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 21:34 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3017
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Pepa píše:
Su z teho volaaký zmetený, teď se budu bát vzít někoho třeba na lano :lol: .
No právě proto abys zmetený nebol, snažil jsem se udělat výcuc vlastními slovy. Hrabat se v paragrafovaném znění je vždycky těžkopádné.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 21:21 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Su z teho volaaký zmetený, teď se budu bát vzít někoho třeba na lano :lol: .


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 20:12 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2010, 16:37
Příspěvky: 659
Bydliště: Žižkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 408, 2140 a šlapací
Ještě malý dodatek :)

- okamžitá hmotnost – hmotnost zjištěná v určitém okamžiku při provozu vozidla na pozemních komunikacích

- celková hmotnost – největší povolená hmotnost, se kterou smí být vozidlo užíváno v provozu na pozemních komunikacích

- pohotovostní hmotnost – hmotnost nenaloženého vozidla s karoserií a se spojovacím zařízením (jen u tažných vozidel) v pohotovostním stavu nebo hmotnost podvozku s kabinou, pokud výrobce nemontuje karoserii nebo spojovací zařízení

_________________
Moskvič 407, , Moskvič 408, Moskvich 2140, Velorex 16/350, Citroen 2CV,,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 19:33 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2010, 16:37
Příspěvky: 659
Bydliště: Žižkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 408, 2140 a šlapací
Jirko, nebude lepší pro toto téma udělat zvášť rubriku :?:

Nadpis: Podmínky spojování vozidel do jízdních souprav a jejich vozidel

Podmínky spojování vozidel do jízdních souprav a jejich vozidel

Technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních souprav a jejich provoz upravuje vyhláška č. 341/2002 Sb. o schvalování technické způsobilosti vozidel a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích (dále jen "vyhláška"), ze které vyplývají určitá omezení pro spojování vozidel do jízdních souprav a jejich provoz. Zájemce by měl mít při výběru přívěsu na paměti zejména § 14 – Technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních souprav a jejich provoz, ze kterého vybíráme:

(2) Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla.

(3) Okamžitá hmotnost jízdní soupravy nesmí být větší než celková hmotnost jízdní soupravy stanovená při schválení technické způsobilosti tažného vozidla.

(6) Nebrzděná vozidla kategorie O1 mohou být zapojována jen za vozidla kategorií M a N, jejichž pohotovostní hmotnost je nejméně dvojnásobkem okamžité hmotnosti připojovaného vozidla, pokud při schválení technické způsobilosti tažného vozidla nebylo stanoveno jinak.

(7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí

a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než celková hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,

b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než celková hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že celková hmotnost takového přípojného vozidla není větší než celková hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek celkové hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.

(9) Do jízdní soupravy s tažnými vozidly kategorií M1 a N1 smí být zapojeno přípojné vozidlo kategorie O1 nebo O2 o maximální celkové šířce vyhovující podmínce, aby bod činné svíticí plochy přední obrysové svítilny tažného vozidla, který je nejbližší rovině vymezující největší šířku přípojného vozidla, nebyl dále než 400 mm od této roviny, měřeno na každé straně (po obou stranách) soupravy vozidel zapojených do soupravy a podélné ose.



Z odst. 7 písm. a) tak vyplývá, že pokud je, například

celková hmotnost přípojného vozidla 750 kg (nebrzděné, kategorie O1) a tažné vozidlo má povolenou hmotnost nebrzděného přívěsu 500 kg, je možné přívěs zapojit. Okamžitá hmotnost přívěsu (pohotovostní + nákladu) však nesmí překročit 500 kg.

Z odst. 7 písm. b) tak vyplývá, že pokud je například

celková hmotnost přípojného vozidla 1 200 kg (brzděné, kategorie O2) a tažné vozidlo má povolenou hmotnost brzděného přívěsu 900 kg, je možné přívěs zapojit za předpokladu, že celková hmotnost tažného vozidla není menší než 1 200 kg. Okamžitá hmotnost přívěsu (pohotovostní + nákladu) však nesmí překročit 900 kg.

celková hmotnost přípojného vozidla 2 500 kg (brzděné, kategorie O2) a tažné vozidlo má povolenou hmotnost brzděného přívěsu 1 400 kg, je možné přívěs zapojit za předpokladu, že celková hmotnost tažného vozidla není menší než 2 500 kg u kategorie M1/N1, resp. 1 667 kg u kategorie M1G/N1G. Okamžitá hmotnost přívěsu (pohotovostní + nákladu) však nesmí překročit 1 400 kg.

celková hmotnost přípojného vozidla 3 000 kg (brzděné, kategorie O2) a tažné vozidlo má povolenou hmotnost brzděného přívěsu 3 500 kg, je možné přívěs zapojit za předpokladu, že celková hmotnost tažného vozidla není menší než 3 500 kg u kategorie M1/N1, resp. 2 334 kg u kategorie M1G/N1G. Okamžitá hmotnost přívěsu (pohotovostní + nákladu) však nesmí překročit 3 000 kg.

_________________
Moskvič 407, , Moskvič 408, Moskvich 2140, Velorex 16/350, Citroen 2CV,,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 11:42 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3017
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Tak to bylo a pořád si myslím že to tak je.

Ano, trochu v tom plaveš. Liší se dvě věci:

- Pokud jde o skupiny řidičáku, tam to tak je. Tam rozhoduje MAXIMÁLNÍ hmotnost.

- Ale pokud jde o to co máš aktuálně na kouli, rozhoduje aktuální hmotnost. Viz 341/2002, paragraf 14:
(7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí
a) okamžitá hmotnost přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být
větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného
vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena
v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,


Čili opět opakuji - prázdný podval můžeš tahat skoro za vším...

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 07:18 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2013, 21:11
Příspěvky: 252
Bydliště: Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: IŽ 2715, Volha 24 rok 1976,Volha 21 rok 1970,Moskvič 2140 dárce orgánů,šlapací moskvič
Nějak se v tom ztrácím, když jsem začal jezdit s podvalem, tak rozhodovala celková váha, to znamená součet pohotovostní a užitečné, bez ohledu na to, jestli je podval zrovna naložený nebo ne. Já mám na podvalu celkovou 2000kg , tak podle mně musím mít BE. Pak je důležité za jakým autem to táhnu, nesmí se překročit povolená váha na kouli, ale počítá se znova celková váha přívěsu bez ohledu na to jestli je prázdný neb naložený, v mém případě tahám za Opel Frontera, na kouli mám max 2200kg tak mám ještě 200kg rezervu. Tak to bylo a pořád si myslím že to tak je.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 02:28 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3017
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Pánové (Aleš a Milánek) znova - NEMÁTE PRAVDU. Není to jak píše Milánek a není to jak tvrdí Aleš.

Je to takhle
1) Pokud mám auto do 3500 a vlek do 750 nemusím mít E. Maximální hmotnost soupravy 4250.

2) Pokud mám vlek nad 750, tak buď se
a) vejdu do celkové 3500 a opět nemusím mít E
b) nevejdu se do celkové 3500, ale nemám víc než 4250 - pak musím mít B rozšířené (jak píše Pepa) a E opět mít nemusím

3) BE je potřeba podle platné legislativy POUZE pro soupravy nad 4250 kg, kde tažné i tažené vozidlo má maximálně 3500 kg. Tedy maximálně 3500 auto + 3500 vlek.


Z výše uvedeného vyplývá, že za autem nižší střední třídy plaťák naložený lehce opelichaným youngtimerem většinou tak nějak plus mínus uvezete s čistým B, protože celková hmotnost soupravy bude okolo 3500.
Všechny hmotnosti jsou hmotnosti okamžité, nikoliv papírové. Týká se to nejen skupin, ale i údajů o max. hmotnosti na kouli v TP. Čili například prázdný plaťák co má 460 kg můžu klidně vézt za Moskvičem a samo jen s B.


Ovšem to se mi to radí, když mám BE CE DE a tyhle hmotnosti mně vlastně nezajímají :).

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 20:24 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2010, 16:37
Příspěvky: 659
Bydliště: Žižkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 408, 2140 a šlapací
Pokud dobře odhaduji, tak odvoz Moskviče 2137 má být vozidlem Citroen Xsara :). V tabulkách jsem našel celkovou hmotnost Citroenu Xsara break 1682 kg, když k tomu připočítám celkovou hmotnost 2000 kg polaťáku jsem tedy celkem na 3682 kg. K řízení této soupravy je potřeba skupina B 96, která je limitována do hmotnosti 4250 kg. Bohužel, ale celková povolená hmotnost bržděného přívěsu je 1100 kg, takže nelze oficiálně připojit tento průměrný dvouosý plaťák. Jen můj názor ;)

Já mám skupinu BE, CE a občas se opravdu hodí ;)

Ještě jedna opsaná modelová situace ze Světa Motorů číslo 47/ 2014
Automobil Škoda Octavia Scout, která má zapřažený plaťák a jako náklad automobil Ford Combi.

Škoda Octavia Scout smí táhnout 1800 kg, a celková hmotnost soupravy se dostane až na 3929 kg. Suma sumárum můžeme toto vozidlo táhnout. Ovšem pozor na jednu věc nestačí nám k tomu již řidičské oprávnění kategorie B, neboť celková hmotnost činí 3929 kg a překročili jsme tudíž hranici 3500 kg. V takovém případě je nutné udělat si rozšíření na skupinu B 96. Zde také počítají jen pohotovostní váhu plaťáku, jak píše Aleš. Naložený automobil na plaťáku celková hmotnost 1277kg + plaťák 500 kg - celkem 1777 kg :roll:

Skupina B 96:

V případě, že potřebujete řídit jízdní soupravu s přípojným vozem o hmotnosti převyšující 3.500 kg, avšak nepřevyšující 4.250 kg, je tu pro Vás skupina B96.

Skupina B96 je řidičským oprávněním skupiny B v rozšířeném rozsahu. V řidičském průkazu se vyznačuje harmonizačním kódem č. 96.

Pro získání skupiny B96 postačuje složení tzv. doplňující zkoušky podle § 45a zákona č. 247/2000 Sb.

_________________
Moskvič 407, , Moskvič 408, Moskvich 2140, Velorex 16/350, Citroen 2CV,,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 18:43 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2601
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Milanek píše:
ja byl v patek na skoleni a tam my bylo receno ze nad750kg potrebuju E

Je to přesně jak píše Milanek. Nad 750kg potrebuju E. Také jsem musel v práci dodělávat E na tahání aut - viz foto. Samotný podval má 500kg ten můžeš nově podle nějaké novely táhnout prázdný i se skupinou B, ale jakmile naň cokoliv naložíš, tak je potřeba E


Přílohy:
prace.jpg
prace.jpg [ 84.84 KiB | Zobrazeno 23445 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 11:21 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2015, 18:52
Příspěvky: 274
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 403,Moskvič 408,Moskvič 426, šlapací Moskvič, Iž 2125
Nezapomeň ještě na to,že tažný máš na 1100 Kg a když bude vlek otypovaný třeba na 2000Kg,tak ho nesmíš tahnout ani prázdnej.Mě se to stalo mám tažný na 2000kg a zapřahnul jsem vlek co je na 2500Kg a byl při kontrole problém.A to jsem na něj nestačil ani nic naložit.

_________________
Když to moc chceš, tak to koupíš.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 10:27 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2012, 21:39
Příspěvky: 120
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvich 2140
ja byl v patek na skoleni a tam my bylo receno ze nad750kg potrebuju E


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 08:23 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3017
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Milanek - To právě už není pravda, že nad 750 = automaticky B+E.

Prostuduj si to třeba tady http://www.adamek.cz/pick-up/pravo/taze ... u-ridicak/ - měnilo se každou chvíli. Já jsem si kvůli plaťáku před pár lety dodělával E a dneska ho nepotřebuju (ale dělal jsem si hned i CE a DE, a to využiju).

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 08:09 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2012, 21:39
Příspěvky: 120
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvich 2140
a nezapomen jestli mas pouze rp. skupiny B tak muzes tahnout pouze do 750kg pak uz musíš mit E


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 07:19 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně

Registrován: 10 lis 2014, 19:56
Příspěvky: 29
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140
Počítáš sice dobře až na jeden moment.Nemužeš počítat svahou moskviče ale s tou co platák múže naložit do maxima.Rovnež tak u tažného vozidla.Takže jednoduše ,sečti váhy tažného auta se zatíženim a platáku se zatíženim
,,celkové váhy,,a pokud nepřesáhneš 3,5t tak jsi vyhrál.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015, 06:41 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Nějak se tu v tom ztrácím. Celková 3,5t je jasná. Kouli mám na 1100Kg bržděných. Auto má pohotovostku 1289Kg, celkovou hmotnost soupravy psanou na 2500Kg plus minus. Takže pokud to dobře chápu, plaťák o cca 500kg a torzo 2137 řekněme 550Kg, dohromady 1050 Kg. Auto + přívěs dohromady 2339Kg, takže by to mělo být ok váhově i na B papíry. Nebo se mýlím?

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2015, 22:40 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2015, 18:52
Příspěvky: 274
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 403,Moskvič 408,Moskvič 426, šlapací Moskvič, Iž 2125
Přesně jak říká Pepa je jedno kolik to váží důležitý je na kolik je otypovanej plaťák a auto s kterým to budeš tahat.Jestli je koule na autě na víc kylo než plaťák tak není problém.Samozřejmě celková nesmí přesáhnout 3.5 tuny.Takhle odstrojený auto určitě neváží 1000 Kg.A ještě otázka,myslíš že po cestě někde potkáš poldy s váhou?

_________________
Když to moc chceš, tak to koupíš.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2015, 21:56 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
No já si myslím, že je to úplně jedno kolik to bude vážit, protože policajti budou koukat na max. váhu na plaťáku a na max. kg na kouli. Vlastně ani prazdný plaťák nemůžeš tahat pokud nemáš E řidičák a kg na kouli


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2015, 20:57 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Samo to chce komplet zvážit, ale jestli má vůbec cenu nějakej podval shánět :) Sedačky jasně vyndám a víc tam toho už neni. Na okna si netroufám, ale to už taková váha není. Podval počítám tak do 500kg bude, tohle by tak nějak taky mohlo mít.

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2015, 20:42 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2010, 16:37
Příspěvky: 659
Bydliště: Žižkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 408, 2140 a šlapací
Nejlepší, možná bude naložit 2137 na podvalník a nechat to celé zvážit ve sběrných surovinách ;) .
Tak budeš mít 100% jistou ;) Můj odhad včetně podvalu je 1200 kg. Akorát je otázka kolik má celkem podvalník náprav a jaká je jeho pohotovostní váha :?:

_________________
Moskvič 407, , Moskvič 408, Moskvich 2140, Velorex 16/350, Citroen 2CV,,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2015, 20:28 
Offline
Диспетчер форума
Диспетчер форума
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:16
Příspěvky: 3017
Bydliště: Pardubice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 412 + 2140
Tohle s podvalem se do 1100 podle mého odhadu musí vejít.

_________________
Škoda Fabia Combi 2003 * Moskvič 412 1971 * Moskvič 2140 1978 * Fiat 125p 1976 * Mercedes-Benz 123 240D 1976
Hyundai Sonata 2006 * Dacia Solenza 2004 * vlek Brigitte 1969 * karavan Langošák 2 1984 * Moskvič Pikap Home Made

Moskvič klub Pardubice na Facebooku

Obrázek
Bejvávalo:
Škoda Spartak 1956 * Škoda 1000MB 1968 * Moskvič 412 1972 * Škoda 110L 1976 * Moskvič 2140 1978 * Dacia 1300 1980 * Dacia 1300 1978 * VAZ 2102 1980 * Dacia 1310 1983 * Škoda 120L 1985 * Škoda 125L 1987 * Škoda Favorit 1992 * Škoda Felicia 1996


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2015, 19:41 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Já bych si tipl, že to bude něco kolem toho. Pohotovostní hmotnost je 1080 kg. Jen motor s převodovkou má 120 kg. Ohaduju, že jsi zhruba odstrojil váhu podvalu. Ale předpokládám, že to potřebuješ vědět přesně, neb je to o papíry, když tě zvážej na cestě.

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 15 bře 2015, 19:11 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 690
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
Pánové, mám na vás jednu takovou technickou - kolik může takto odstrojené auto vážit, potažmo komplet naložené i s podvalem? Nějaká šance dostat se do 1100Kg?


Přílohy:
moskal.jpg
moskal.jpg [ 84.3 KiB | Zobrazeno 21405 krát ]

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kaulyho 2137
PříspěvekNapsal: 08 bře 2015, 22:31 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Teda ten malý Kaulyček roste jak z vody,kdy půjde do školy? :lol:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 330 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting