| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 21 čer 2021, 11:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 dub 2021, 20:11 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 12 bře 2012, 17:21
Příspěvky: 1492
Bydliště: Bílina
Majitel Moskviče: ne
Slávku tož gratulka :ok: ;)
Je vidět, že Tě pustili do haly, mne v listopadu 2020 ne - auto si převzali na parkovišti, tak jsem u toho ani nebyl.

_________________
Žigulíci : 2101 - r.1971, 2103 - r.1974, 2170 - r.2012
Obrázek
Obrázek


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 dub 2021, 19:03 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Tak jsem včera absolvoval již pátou STK po renovaci.Od dubna 2011 jsme spolu najeli 24 100 km.


Přílohy:
IMG_20210401_133359 (1).jpg
IMG_20210401_133359 (1).jpg [ 61.74 KiB | Zobrazeno 2198 krát ]
IMG_20210401_133415.jpg
IMG_20210401_133415.jpg [ 67.04 KiB | Zobrazeno 2198 krát ]
IMG_20210401_134425.jpg
IMG_20210401_134425.jpg [ 64.46 KiB | Zobrazeno 2198 krát ]
IMG_20210402_105721.jpg
IMG_20210402_105721.jpg [ 28.12 KiB | Zobrazeno 2198 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 pro 2012, 15:18 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Tak dneska jsem se šel podívat do garáže na kamarádku 2140ku.Neviděl jsem jí skoro dva měsíce.Prošlapal jsem brzdy,protočil motor a s pomocí manželky,která vyšlápla spojku,vyzkoušel jestli se nepřilepila lamela.Všechno zatím vypadá O.K.Potřeboval bych suchou silnici na projetí,ale zatím to vypadá u nás v Hrobu takhle.


Přílohy:
100_0937.jpg
100_0937.jpg [ 57.16 KiB | Zobrazeno 16210 krát ]
100_0938.jpg
100_0938.jpg [ 62.85 KiB | Zobrazeno 16210 krát ]
100_0940.jpg
100_0940.jpg [ 65.07 KiB | Zobrazeno 16210 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012, 18:38 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Peter- Slovensko píše:
Slávek píše:
Tak Kauly,měl jsi pravdu.Včera jsem si byl prohlédnout poškození motoru.Nevím jak to pan Holub myslel s tím pouzdrem,ale je fakt,že čep je rozlámaný na čtyři kusy.Tak si myslím,že ostatní poškození vznikla až následně.Proč ale vždycky jen na prvním válci?Nejsem automechanik ani metalurg,ale myslím si,že při jízdé při nízké venkovní teplotě v zimě je teplota v prvním válci daleko nížší než ve zbylé části motoru.Rozdílem teplot může vznknout v čepu nepatrná prasklina,která se lety pozvolna zvětšuje,až......Jestli máte někdo pro to jiné vysvětlení,tak sem s ním.



No má to niečo logiky do seba, ale aj keby ten jeden valec išiel o niečo chladnejšie tak by to zrejme až tak nevadilo, len otazne je, že či sa tam nejak nemení skokovo teplota, síce ked je termostat zavretý studená voda by sa tam vo vačšom mnostve dostávat nemala, ja si skôr myslím, že ak je to skutočne dôsledok teplotných rozdielov, udeje sa to skutočne v zime ale ked otvorý termostat, kedže sa to vyskytuje hlavne na 412, kde je horný termostat a tam neni malý okruh, ktorý to vpodstate pri spodnom termostate v 2140 môže kus tlmit.
toť môj názor :)

Jsem podobného názoru :) . Ale osobně jsem se s tím nesetkal.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012, 11:48 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1248
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Slávek píše:
Tak Kauly,měl jsi pravdu.Včera jsem si byl prohlédnout poškození motoru.Nevím jak to pan Holub myslel s tím pouzdrem,ale je fakt,že čep je rozlámaný na čtyři kusy.Tak si myslím,že ostatní poškození vznikla až následně.Proč ale vždycky jen na prvním válci?Nejsem automechanik ani metalurg,ale myslím si,že při jízdé při nízké venkovní teplotě v zimě je teplota v prvním válci daleko nížší než ve zbylé části motoru.Rozdílem teplot může vznknout v čepu nepatrná prasklina,která se lety pozvolna zvětšuje,až......Jestli máte někdo pro to jiné vysvětlení,tak sem s ním.



No má to niečo logiky do seba, ale aj keby ten jeden valec išiel o niečo chladnejšie tak by to zrejme až tak nevadilo, len otazne je, že či sa tam nejak nemení skokovo teplota, síce ked je termostat zavretý studená voda by sa tam vo vačšom mnostve dostávat nemala, ja si skôr myslím, že ak je to skutočne dôsledok teplotných rozdielov, udeje sa to skutočne v zime ale ked otvorý termostat, kedže sa to vyskytuje hlavne na 412, kde je horný termostat a tam neni malý okruh, ktorý to vpodstate pri spodnom termostate v 2140 môže kus tlmit.
toť môj názor :)

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 dub 2012, 21:28 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Tak Kauly,měl jsi pravdu.Včera jsem si byl prohlédnout poškození motoru.Nevím jak to pan Holub myslel s tím pouzdrem,ale je fakt,že čep je rozlámaný na čtyři kusy.Tak si myslím,že ostatní poškození vznikla až následně.Proč ale vždycky jen na prvním válci?Nejsem automechanik ani metalurg,ale myslím si,že při jízdé při nízké venkovní teplotě v zimě je teplota v prvním válci daleko nížší než ve zbylé části motoru.Rozdílem teplot může vznknout v čepu nepatrná prasklina,která se lety pozvolna zvětšuje,až......Jestli máte někdo pro to jiné vysvětlení,tak sem s ním.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 dub 2012, 20:37 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 23:40
Příspěvky: 685
Bydliště: Havlíčkův Brod
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2137, 2 x 412
..a já vloni řešil klepání motoru a objevil praskej pístní čep, taktéž záležitost prvního válce :| Že by tam soudruzi udělali chybu?

_________________
Ivánek 2137, r.v. 1980 v renovaci Brežněv 412, r.v. 1973 412, r.v. 1975 odhl. Citroen XSARA 1.4 Combi LPG r.v.2003
HD Sportster 1200
Jawa 21 Stadion
Bejvávalo: zelená M412 po tátovi, několik T601, Citroen AX 1.0 LPG "Toník", r.v. 1996 Čest jeho památce, Citroen AX 1,1 LPG r.v. 1992, Yamaha Diversion 600


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 dub 2012, 18:50 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2009, 00:38
Příspěvky: 1124
Bydliště: Sokolov
Majitel Moskviče: ano
Typ: Три машины Москвич, Первый - 412, второй - 2138 двигатель 412, Третий - 2137. Москвич 1500 "Универсал".
Slávek píše:
Jak jsem slíbil,podávám zprávu o stavu motoru.Ještě včera večer mi volal pan Holub.Motor už měl rozhozený na ponku.Nejdřív mě uklidnil,protože jsem si pořád vyčítal,že jsem do motoru,který má 116000km nalil polosyntetiku a myslel jsem si,že rozpuštěný karbon ucpal některý mazací kanálek.Poruchu olej nemá na svědomí.Poruchu způsobilo prasklé pouzdro v ojnici pístního čepu na prvním válci.Následně je i vydřená vložka válce.Díly do motoru má,takže prý klídek.


Ještě, že tak :ok: tak přeji brzké uzdravení motoru a další šťastné kilometry :auto:

_________________
москвич 412, москвич 2137,москвич 2138a půl

Možná jsem blázen co nemá dům ani bazén, ale shánim Москвич 433/434 "фургон" nebo Москвич 426/427 "Универсал"

Moskvičů neni nikdy dost :P :auto:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 dub 2012, 07:24 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Jak jsem slíbil,podávám zprávu o stavu motoru.Ještě včera večer mi volal pan Holub.Motor už měl rozhozený na ponku.Nejdřív mě uklidnil,protože jsem si pořád vyčítal,že jsem do motoru,který má 116000km nalil polosyntetiku a myslel jsem si,že rozpuštěný karbon ucpal některý mazací kanálek.Poruchu olej nemá na svědomí.Poruchu způsobilo prasklé pouzdro v ojnici pístního čepu na prvním válci.Následně je i vydřená vložka válce.Díly do motoru má,takže prý klídek.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011, 14:40 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2008, 16:51
Příspěvky: 564
Bydliště: Pardubice a okoli :)
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408 a 412
No to me to dela neco podobneho ale kola mam v takovem stavu, ze musim plaste stejne vymenit.
Pak uvidim co a jak ......

_________________
Obrázek
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-412.html
http://moje.auto.cz/Tonyxx/moskvic-408.html
http://www.youtube.com/user/tonyxq
http://tonyxq.rajce.idnes.cz/


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 čer 2011, 20:30 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Už na srazu v Plumlově jsem si Pepovi a některým z vás postěžoval,že mám problém asi s nevyváženými koly.Při rychlosti mezi 80-90 km se auto začalo třást a i po překročení téhle rychlosti,kdy rázi do volantu ustaly,jsem měl pořád dojem že jedu po roletě.Po návratu domů jsem zajel do pneuservisu nechal kola znovu vyvážit.Bohužel,výsledek byl,že problém přetrvával dál.Takže kola jsem vyloučil ale co dál?Vibrace od motoru to taky nemohly být,protože auto se chovalo stejně i při jízdě s kopce na neutrál kdy motor běžel na volnoběh.Tak jsem musel znovu požádat kamaráda Rudu,aby mě pustil na zvedák.Sundal jsem zadní kola,abych vyloučil jejich nevyvážení,nastartoval,zařadil čtyřku,vytočil motor aby tacháč ukazoval 80.Auto se roztřáslo i na zvedáku.Pořád se mi nechtělo uvěřit že to dělá kardanka.Vypadala nepoškozená.Vyvažovací destičky tam nachyběly.Na řadu přišel úchylkoměr.Docela blbě šel nainstalovat mezi kastli a kardanku.Ukázalo se že uprostřed její délky hází asi 1mm.Pořád jsem si myslel,že v rámci ruských tolerancí to není žádná katastrofa.No a včera jsme byli s Polívkovejma u pana Holuba.Kluci tam byli poprvé,tak aby to dlouho nehledali,jel jsem s nimi.Pan Holub mi půjčil na odzkoušení starší kardanku.Ještě večer jsem ji přehodil.A je po problemu.Nikdy bych neřek,co jeden milimetr nadělá. :D


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2011, 18:45 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2517
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Ok, tak je vem na sraz. Budeme za ně ručit s Járou hlavou

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz M Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2011, 11:02 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Jestli o to stojíš Aleši,přivezu ti přípravky a měřidla na sraz.Ztrátu ale trestám dživotím,nebo ještě hůř.Je to pmátka na bráchu.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2011, 20:28 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2517
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Gratuluji k povedené opravě. Na sraze hodíme řeč, protože tato oprava mě nejspíš taky čeká a rád se dozvím vše potřebné

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz M Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2011, 20:13 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Tak dneska jsem se konečně dal do výměny diferencialu.Minulou sobotu jsem přivezl od pana Holuba novější ale měl už taky něco za sebou.Takže tentokrát už jsem se držel hesla-důvěřuj ale prověřuj-a tak jsem ho znovu rozebral.Ložiska pastorku měla předpětí a pastorek byl usazen jak má být.Dobře jsem udělal že jsem kontroloval,protože jedno ložisko na kleci dif, bylo poškozené.Dal jsem obě nová-kuželíková,nastavil vůli v ozubení 0,1mm.Soukolí vypadalo zachovale a tak jsem se odvážil dif. zamontovat zpátky.A.....kluci,POVEDLO SE.Zatím jsem absolvoval zkušební jízdu asi 10km a je tichej.


Přílohy:
100_1489.jpg
100_1489.jpg [ 64.18 KiB | Zobrazeno 18341 krát ]
100_1488.jpg
100_1488.jpg [ 50.9 KiB | Zobrazeno 18341 krát ]
100_1488.jpg
100_1488.jpg [ 50.9 KiB | Zobrazeno 18341 krát ]
100_1492.jpg
100_1492.jpg [ 59.57 KiB | Zobrazeno 18341 krát ]
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2011, 21:41 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1248
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
približne 3 diely PP90 k A00, ja som to miešal na 2-krat

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2011, 19:16 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
A v jakém poměru k oleji jsi tam tu A00 dal?


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2011, 08:39 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1248
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
ináč, ked sme už u tých olejov, tak napríklad ja mám v prevodovke mix PP90 a A00 a po tomto zakroku mi stíchla prevodovka, akože išla ticho ale teraz ide tichšie a sinchron na 2-ke funguje aj pri radeni 1-2 v 6500-7000 otáčkach, to mi poradil otec, aj ked moskvič nemal nikdy rád, všetkým "muchám" sa prisposobil a poznal ich

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 dub 2011, 21:05 
Ten olej co jsem používal byl Gyrol 85W-140H snad výrobce Paramo a údajně se dá sehnat v litrovém balení . Ostatní oleje specifikace 80-90 sice papírově odpovídají ale ve skutečnosti ty požadavky nesplňují všecky /dle olejářů/.
Připomíná mě to situaci s prvními rotačními lištami a náplní do jejich převodovek. Sice dle specifikace náhradní náplň odpovídala , ve skutečnosti ale převodovky hřály a odcházely.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 dub 2011, 20:36 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1129
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Slávku, zkus do diferáku tohle Valvoline HP GL-5 SAE 80 W-90. V knížkách jsou i náhrady za ruský Gost, a tohle je jedna z nich.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 dub 2011, 11:51 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Díky za rady.ale zklamu vás.V diferáku už původní olej nebyl.Bylo tam něco co vypadalo a BYLO ŘÍDKÉ jako PP90.Protože ale po koupi, při cestě domů se mi zdál docela tichý,držel jsem se zásady:Neser se do věcí které fungují,přestože celá zad. náprava byla venku a demontovaná.Po opětovném složení,jsem tam nalil MOLLY LIQUI hypoidní(doufám že jsem to napsal zprávně) a t o není žádný levný olej.Do něj jsem pak ještě přidal EKOLUBE GEAR.A první kilometry jsem žádný hluk neregistroval.Všiml jsem si ho až na dálnici před Prahou.Protože jsem si už svý užil s diferákama v sedmdesátých letech,neberu to jako žádnou tragedii.S panem Holubem jsem už domluvenej.V sobotu si u něj koupím buď soukolí,nebo celý diferák,podle toho co bude mít.Přípravky na sesazení soukolí mám pořád uložené jako památku na bráchu.Pan Holub slíbil,že snad ještě nějaký ruský olej někde najde.Tak si myslím,že by to neměl být až tak velký problém.On ještě nemusí být odepsaný ani ten stávající dif.Pokud se dlouho nejezdilo s velkou vůlí mezi talířem a hruškou,stačí většinou znovu nastavit předepsanou hodnotu a je klid.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011, 19:59 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2010, 16:37
Příspěvky: 638
Bydliště: Žižkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 408, 2140 a šlapací
Pepa Zizkov píše:
Opravdu krásná a precizní práce. :mnam: :ok: Další vůz, který bude ozdobou srazu. ;)


Ahoj, Slávku děkuji za účast na sobotní klubové akci. :auto:

Musím se, ale zastat majitelů vozu 407. Myslím, že v republice v takový kondici ještě existují. Na obrázku je Moskvič 407 r.v. 1962 tohle auto je už několik let v péči jedné rodiny a majitel jezdí poctivě na každý sraz Moskvičů.

Já osobně mám rád auta, které mají původní stavy, byť třeba nejsou vzhledově tak super, jako ty přelakované akrylátem. Proto jsem dvě tato auta zachránil před pecí, (r.v. 1958 - 1959 + spousta práce ). Jednu 407 jsem nechal zcela původní a lakoval jen nutné věci, a proto nikdy nebude vypadat, tak jako auto pana Polívky a Pepy. Podle mého názoru se ti taky nebude moc líbit, protože auto je v původním stavu a nepřelakované.

Jinak můj děda nalíval olej PP 44 + mazivo A 00. S diferákem nebyl nikdy problém.

PARAMO PP 44 je vhodný pro převodovky zejména starších osobních a nákladních automobilů a průmyslové převodovky, které vyžadují oleje s viskozitou buď z funkčních důvodů (tlumení hluku), nebo pro snížení netěsnosti při teplotách nad 5 °C.
Klasifikace, specifikace:
API GL-3
DIN 51 517 III
Charakteristické vlastnosti:
• mají dobré antikorozní vlastnosti;
• zaručují nízké opotřebení a vysokou provozní spolehlivost ozubených převodů;
• mají velmi dobrou odolnost proti pěnění;
• mají výbornou snášenlivost s těsnícími materiály.


Přílohy:
p5220077-kopie.jpg
p5220077-kopie.jpg [ 74.27 KiB | Zobrazeno 18533 krát ]

_________________
Moskvič 407, , Moskvič 408, Moskvich 2140, Velorex 16/350, Citroen 2CV,,
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011, 19:47 
Do difu jsem dával olej naší výroby, přesně si to již nepamatuji ale označení bylo PP 140 H nebo tak nějak . Dával se do koncových převodů Liazek. Do těchto servisů jsem na něj "chodil" ,v malém balení vůbec nebyl. Jezdilo na něj několik Moskvičů v mém okolí bez nějakých následků.
Chce ho opravdu měnit po 40 000 km. On olej tam dostává dost zabrat /hypoidní soukolí s dost velkým přesazením/ - pokud je dif dobře seřízen a nehučí tak si na něj zkuste po 100 km rychlejší jízdy dát ruku.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011, 18:08 
Offline
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Hvězda Moskvič fóra I. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 15:32
Příspěvky: 1623
Bydliště: kousek od Pardubic
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
jo a to přesně tady: viewtopic.php?f=6&t=143

_________________
Moskvič Moskvich Москвич Moskwicz Moskwitch Moskwitsch Moskvitsh Moszkvics
Vůbec tomu nerozumím, ale baví mě to


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011, 17:19 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
Asi udělal chybu a nalil tam PP 90 nebo PP 80. Nejlépe nechat originál ruský olej. Už jsme o tom psali. Já ho mám naštěstí přes 5 litrů, takže ho možná i vyměním. Při normálním oleji začne hučet každý diferák Moskviče. Každý dnešní olej je moc řídký.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011, 16:47 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1248
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Slávek píše:
Díky za chválu,ta vždycky potěší.
Do Litovle a zpět průměrná spotřeba 8,1.Jen na dálnici,kde jsem držel tempo mezi 90 až 110ti. se mi bohužel při tak závratný rychlosti trochu rozezpíval diferák,tak bych to chtěl než pojedu do Plumlova,vyřešit.Zvedák u Rudy je ale bohužel nejmíň na čtrnáct dní obsazen.



Kolega, čo sa týka toho difu, kedysi si spomýnal, že ti často odchádzal aj v 70-tych rokoch a kedže ti odyšiel zas a po komplet rekonštrukcii (dif ju asi nepodstupil ale to je jedno) chcem sa spýtat, čo si tam nalial, lebo origo ruský olej tam určite nemaš a asi ani vazelinu A00, ja mám síce len 65 000km ale ide mi to 170 tachometrických a bežne ked sa idem previest do vrchu tak gumujem na dvojke na suchom asvalte a dif mi drží, pýtam sa aj preto, že tvoje auto tam pred renováciou takmer určite malo originál jeho vzhlad mi napovedal, že ho musel mat niekto kto moskvič velmi dobre poznal

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011, 09:04 
Offline
Zasloužilý moskvičář
Zasloužilý moskvičář

Registrován: 08 pro 2009, 22:23
Příspěvky: 368
Bydliště: okr.Teplice
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140 a 412
Díky za chválu,ta vždycky potěší.
Do Litovle a zpět průměrná spotřeba 8,1.Jen na dálnici,kde jsem držel tempo mezi 90 až 110ti. se mi bohužel při tak závratný rychlosti trochu rozezpíval diferák,tak bych to chtěl než pojedu do Plumlova,vyřešit.Zvedák u Rudy je ale bohužel nejmíň na čtrnáct dní obsazen.Musím ale vyseknout poklonu Tobě a panu Polívkovi.407čky v takový kndici se snad už v republice nevyskytují.Vyjímka je snad jen ta v Říčanech,ale to není zásluhou majitele.Má prostě najeto 1500 km.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 dub 2011, 21:41 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1065
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Pepa píše:
Opravdu moc pěkné auto a ta barva prostě nádhera zase jedno nové auto



Slávku opravdo se Ti to moc povedlo, když jsem tvůj vůz viděl na vlastní oči ,tak jsem nevěřil prostě BOMBA


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 úno 2011, 20:12 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1065
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
Opravdu moc pěkné auto a ta barva prostě nádhera zase jedno nové auto


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 úno 2011, 15:28 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1248
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Slávek píše:
Petře,prosím Tě tykej mi,ať se necítím tak starej.Myslím si že všichni příznivci Moskvičů by si měli tykat.

Tak teda to som rád, ja som ti vykal hlavne s toho dôvodu, že kedže s tých mladších vpodstate ako jediný chodím aj na zrazy, kde som ako majitel moskviča 1:1 najmladší a ked so tam bol a pobzeral som sa okolo napriek tomu, že dovtedy som všetkým na fore tykal tak že odomna nebude príliš taktné tykat aj tým čo mi možu byt s velkým prehladom rodičia(poniektorí aj starí rodičia) takže tykám len tým čo by im to nevydalo,tak to robím aj v bežnom živote :ok: :pivo:

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting