Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
https://forum.moskvich.cz/

Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.
https://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=1209
Stránka 2 z 4

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2011, 19:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Do difu jsem dával olej naší výroby, přesně si to již nepamatuji ale označení bylo PP 140 H nebo tak nějak . Dával se do koncových převodů Liazek. Do těchto servisů jsem na něj "chodil" ,v malém balení vůbec nebyl. Jezdilo na něj několik Moskvičů v mém okolí bez nějakých následků.
Chce ho opravdu měnit po 40 000 km. On olej tam dostává dost zabrat /hypoidní soukolí s dost velkým přesazením/ - pokud je dif dobře seřízen a nehučí tak si na něj zkuste po 100 km rychlejší jízdy dát ruku.

Autor:  Klásek [ 27 dub 2011, 18:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

jo a to přesně tady: viewtopic.php?f=6&t=143

Autor:  Petr408 [ 27 dub 2011, 17:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Asi udělal chybu a nalil tam PP 90 nebo PP 80. Nejlépe nechat originál ruský olej. Už jsme o tom psali. Já ho mám naštěstí přes 5 litrů, takže ho možná i vyměním. Při normálním oleji začne hučet každý diferák Moskviče. Každý dnešní olej je moc řídký.

Autor:  Peter- Slovensko [ 27 dub 2011, 16:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Slávek píše:
Díky za chválu,ta vždycky potěší.
Do Litovle a zpět průměrná spotřeba 8,1.Jen na dálnici,kde jsem držel tempo mezi 90 až 110ti. se mi bohužel při tak závratný rychlosti trochu rozezpíval diferák,tak bych to chtěl než pojedu do Plumlova,vyřešit.Zvedák u Rudy je ale bohužel nejmíň na čtrnáct dní obsazen.



Kolega, čo sa týka toho difu, kedysi si spomýnal, že ti často odchádzal aj v 70-tych rokoch a kedže ti odyšiel zas a po komplet rekonštrukcii (dif ju asi nepodstupil ale to je jedno) chcem sa spýtat, čo si tam nalial, lebo origo ruský olej tam určite nemaš a asi ani vazelinu A00, ja mám síce len 65 000km ale ide mi to 170 tachometrických a bežne ked sa idem previest do vrchu tak gumujem na dvojke na suchom asvalte a dif mi drží, pýtam sa aj preto, že tvoje auto tam pred renováciou takmer určite malo originál jeho vzhlad mi napovedal, že ho musel mat niekto kto moskvič velmi dobre poznal

Autor:  Slávek [ 27 dub 2011, 09:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Díky za chválu,ta vždycky potěší.
Do Litovle a zpět průměrná spotřeba 8,1.Jen na dálnici,kde jsem držel tempo mezi 90 až 110ti. se mi bohužel při tak závratný rychlosti trochu rozezpíval diferák,tak bych to chtěl než pojedu do Plumlova,vyřešit.Zvedák u Rudy je ale bohužel nejmíň na čtrnáct dní obsazen.Musím ale vyseknout poklonu Tobě a panu Polívkovi.407čky v takový kndici se snad už v republice nevyskytují.Vyjímka je snad jen ta v Říčanech,ale to není zásluhou majitele.Má prostě najeto 1500 km.

Autor:  Pepa [ 26 dub 2011, 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Pepa píše:
Opravdu moc pěkné auto a ta barva prostě nádhera zase jedno nové auto



Slávku opravdo se Ti to moc povedlo, když jsem tvůj vůz viděl na vlastní oči ,tak jsem nevěřil prostě BOMBA

Autor:  Pepa [ 08 úno 2011, 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Opravdu moc pěkné auto a ta barva prostě nádhera zase jedno nové auto

Autor:  Peter- Slovensko [ 08 úno 2011, 15:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Slávek píše:
Petře,prosím Tě tykej mi,ať se necítím tak starej.Myslím si že všichni příznivci Moskvičů by si měli tykat.

Tak teda to som rád, ja som ti vykal hlavne s toho dôvodu, že kedže s tých mladších vpodstate ako jediný chodím aj na zrazy, kde som ako majitel moskviča 1:1 najmladší a ked so tam bol a pobzeral som sa okolo napriek tomu, že dovtedy som všetkým na fore tykal tak že odomna nebude príliš taktné tykat aj tým čo mi možu byt s velkým prehladom rodičia(poniektorí aj starí rodičia) takže tykám len tým čo by im to nevydalo,tak to robím aj v bežnom živote :ok: :pivo:

Autor:  Jara [ 07 úno 2011, 20:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Slávku, já se klaním a rovnou říkám. Krásná práce a krásné auto. Moc bych si přál tohle auto si prohlédnout v Plumlově. :ok:

Autor:  Petr408 [ 07 úno 2011, 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Radost pohledět :mnam: .

Autor:  Aleš [ 07 úno 2011, 19:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Slávku, fakt krása. Bude to další skvost našich silnic :mnam:

Autor:  Slávek [ 07 úno 2011, 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Petře,prosím Tě tykej mi,ať se necítím tak starej.Myslím si že všichni příznivci Moskvičů by si měli tykat.

Autor:  Peter- Slovensko [ 07 úno 2011, 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Bude to fakt krásny kúsok, normálne ste ma inšpiroval, že by som už mal poriešit zopár detailov aj ja, tak do dvoch mesiacov dodám ,aj do poslednej temy v tejto časti časti nejaké foto, moskvič aj u mna vyzerá uplne ináč ako ste ho videli naposledy na zraze, no "žial" moj je už takmer nemožné vrátit do stavu ako bol z mototechny

Autor:  Jirka [ 07 úno 2011, 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Moc pěkný :ok: ! Tiše ti závidím možnost dělat na autě v pořádné dílně se zvedákem...
Moje 2140 by se určitě nezlobila, kdyby měla taky takovou péči. A zatím ještě nemá ani "střechu nad střechou".

Autor:  Slávek [ 07 úno 2011, 13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Teď jsem si všiml,že jsem neokomentoval ten obrázek s červenou šipkou.Při vystříkávání dutin jsem zjistil,že nejde prostrčit hadička.Tak jsem začal dutinu prošťourávat a čistit až se z toho vyklubala tahle nepříjemnost.Ale až to bude Ruda vařit,tak snad jen pod dozorem teplickýho profesionálního hasčskýho sboru.
P.S.a ještě jsem zapoměl napsat,že jsou vyměněný řídící tyče a přetěsněná převodka řízení.
To víte ve dvaašedesáti mám už na sklerozu narozdíl od vás nárok.

Autor:  Slávek [ 07 úno 2011, 12:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Myslím,že je na čase podat zprávu o současném stavu.Leonida.
Zhruba od listopadu jsem se ponořil pod auto a začal se potýkat se spoustou závad a problémů.Hned na začátek ale musím poděkovat kamarádovi Rudovi za pomoc a hlavně trpělivost.Díky níž můžu dělat v krásně vybavené a hlavně vytopené dílně.A zrovna tak bych byl namydlenej bez náhradních dílů a rad pana Holuba.Dokonce mi zapůjčil i stahováky na hlavní páku řízení a kuláky.Bez těch stahováků bych byl- no přece víte kde.
Takže vezmeme to odpředu:
Motor:Výměna zadního simeringu na klice,demontáž,vyčištění karburátoru,výměna membrány akcelerační pumpičky,přetěsnění.Rozdělovač:vyčištění,seřízení.
Výměna spojkové lamely,spoj.ložiska,pracovního válce,výměna gumiček v hlavním spojkovém válci.
Převodovka:G.O.-práce pana Holuba.
Kardanka:Výměna křížů.
Zadní náprava:Demontáž z auta.Výměna jedné poloosy a simeringů.Rozebrání per na jednotlivé listy,očištění,promazání grfitovou vazelinou,výměna teflonových podložek.-vzácnost od pana Holuba!!!!!a nové gumy do úchytů per.
Zadní brzdy: Výměna brzdové hadice,obou brzdových válečků a paken.
Na předních brzdách jsem pouze vyměnil destičky.
Teď se znovu vracím na horní palubu.Podařilo se mi totiž sehnat originál těsnění kufru a na troje dveře.Takže pracně nalepené těsnění půjde dolů a bude se lepit origo.

Přílohy:
100_1307.jpg
100_1307.jpg [ 69.45 KiB | Zobrazeno 18083 krát ]
100_1316.jpg
100_1316.jpg [ 65.55 KiB | Zobrazeno 18083 krát ]
100_1300.jpg
100_1300.jpg [ 63.13 KiB | Zobrazeno 18083 krát ]
100_1317.jpg
100_1317.jpg [ 57.58 KiB | Zobrazeno 18083 krát ]
100_1320.jpg
100_1320.jpg [ 62.37 KiB | Zobrazeno 18083 krát ]

Autor:  Jamaican [ 28 říj 2010, 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Mám možná hloupej dotaz ,ale nešlo by použít tešnění z LADY :?: .Někdo to tu myslím psal ,že to pasuje :?

Autor:  Aleš [ 28 říj 2010, 17:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Po dnešní vyjížďce jsem přehodnotil situaci a do lepení gum se pustím dříve. Ten průvan kolem dveří za jízdy se už nedá snést :mrgreen:

Autor:  Slávek [ 27 říj 2010, 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Kluci, kdybych měl těsnění-mechovku,tak tady nebudu kňučet.Jestli má Aleš novou repliku od Muromce a bude ji jednou lepit,tak vám to potvrdí.Ta guma je tvrdá.A pokud se vám podaří ji s úspěchem nalepit,nastanou další problémy.Třeba se zavíraním dveří.Jsem ale vděčnej i za tuhle,protože bych tam neměl co dát.Ta původní prakticky neexistovala.Nějak se s tím poperu.Nic jinýho mi nezbývá.

Autor:  Aleš [ 27 říj 2010, 18:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Luboš píše:
Já jsem tu původní mechovku lepil zpět normálním Alkaprenem a kolíčkováním a zatím drží.

Kolíčky - to bude ta pravá receptůra. Kolíčkova metoda je prostě nej :ok:

Autor:  Luboš [ 27 říj 2010, 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Já jsem tu původní mechovku lepil zpět normálním Alkaprenem a kolíčkováním a zatím drží.

Autor:  Aleš [ 27 říj 2010, 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Slávek píše:
Pohrávám si s jednou prasáckou myšlenkou,ale moc se mi do toho nechce.Co kdybych před a za ohyb tu gumu provrtal a přichytil ji ke dveřím malým samořezným šroubkem???Co vy nato?

Dírky bych nedoporučoval. Pod gumou se drží vlhkost a to je pro rez jak dělané. Raději bych zkusil metodu co poradil Mirdas :ok:

Autor:  Klásek [ 27 říj 2010, 15:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

mirdas píše:
čau, já bych do tý gumy udělal výřez v místě kde se ohýbá přes roh, v tý spodní části co se přilepuje, aby to tak nepružilo, něco podobnýho jako když dáváš lemovku kolem lina.
Zkoušels to lepit po částech? napřed jeden rovnej úsek a po zaschnutí přes roh druhej?

Podle mně by to takhle mělo fungovat.

Autor:  mirdas [ 27 říj 2010, 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

čau, já bych do tý gumy udělal výřez v místě kde se ohýbá přes roh, v tý spodní části co se přilepuje, aby to tak nepružilo, něco podobnýho jako když dáváš lemovku kolem lina.
Zkoušels to lepit po částech? napřed jeden rovnej úsek a po zaschnutí přes roh druhej?

Autor:  Slávek [ 26 říj 2010, 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Pohrávám si s jednou prasáckou myšlenkou,ale moc se mi do toho nechce.Co kdybych před a za ohyb tu gumu provrtal a přichytil ji ke dveřím malým samořezným šroubkem???Co vy nato?

Autor:  Aleš [ 26 říj 2010, 18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Slávek píše:
A ty se Aleši těš.Lepení těsnění dveří je opravdu neopakovatelný zážitek.Zamluv si místo u Dr.Chocholouška.

Tak to jsi mě teda moc nepotěšil :lol: . Já už myslel, že jsi přišel na nějaké zázračné lepidlo co lepí úplně samo. Ach jo, to zas bude porod :mrgreen:

Autor:  Slávek [ 25 říj 2010, 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Tak těsnění kufru mě ještě čeká.Ani ho ještě nemám.Kdyby někdo z vás věděl co tam dát jako náhradu,nebo dokonce ho měl original a byl ochotnej ho prodat,byl bych šťastnej.Jinak ze tří lepidel mi zatím vychází nejlíp Pattex-silolep.Přesto ale na ostrých záhybech mám problémy i s ním.A ty se Aleši těš.Lepení těsnění dveří je opravdu neopakovatelný zážitek.Zamluv si místo u Dr.Chocholouška.

Autor:  Aleš [ 25 říj 2010, 18:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Je pravda, že epoxidové lepidla jsou na lepení asi nejlepší tak zkus a uvidíš. Každý materiál k sobě přilne jinak, je to těžké v tomhle radit. Ale tyto nervy jsem zažíval také při lepení gumy okolo kufru. Pořád to sjíždělo a nechtělo to držet. Nakonec jsem koupil obyčejný chemopren, vypůjčil si od máti klamerky a po 24 hodinách se zatajeným dechem je sundával - těsnění drží do dnes.
Na jaře mě čeká ale to stejné - těsnění na dveře = to bude zase boj :mrgreen:

Přílohy:
tesneni.jpg
tesneni.jpg [ 97.61 KiB | Zobrazeno 17334 krát ]

Autor:  Slávek [ 25 říj 2010, 18:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Nezapomeň že starý těsnění jsem strhal než šlo auto do laku.Stejně ho byla půlka na dveřích a druhá připečená na karoserii.A epoxid dlouho schne.Jak bych potom udržel tvar tý gumy než by lepidlo zaschlo?

Autor:  Petr408 [ 25 říj 2010, 11:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek -2140 renovace pokračuje pomalu.

Chtělo by to přilepit nějakým epoxidovým lepidlem(, píši to tu pořád). Ale epoxidová lepidla jsou dost drahá. A ještě jsem s kamarádem přišel na takovou náhradní variantu, že se staré těsnění natře černým silikonovým tmelem. Zkoušel jsem to a dobý, není nikdy jako nové, ale nerozsype se, ztuhne a začné lépe těsnit. S tímto novým těsněním zkušenost nemám.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/