Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
https://forum.moskvich.cz/

Slávek-renovace 412ky.
https://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=32&t=2124
Stránka 4 z 5

Autor:  Klásek [ 21 pro 2012, 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Tak mně nepřijde co zamýšlí Slávek, jako nějaký tuning. I já o tom dost přemýšlel, že na Ziáčku udělám bílou střechu. Mi to přijde takový elegantní. Ostatně náše první rodinná 408, byla taky dvojbarevná. Světlezelený spodek a černá střecha a že to je už drahně let....

Přílohy:
dvěbarvy.jpg
dvěbarvy.jpg [ 51.55 KiB | Zobrazeno 24486 krát ]
dvěbarvy02.jpg
dvěbarvy02.jpg [ 35.05 KiB | Zobrazeno 24486 krát ]

Autor:  Peter- Slovensko [ 21 pro 2012, 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

OK, no zásterky preto, že na upravené autá sa nezvyknú dávať, aby to malo čistejšie línie a žiadne doplnky ako hmlovky a podobné somariny, to by bol zlý výsledok určite, bez toho so zachovaním zvyšku pôvodného stavu a bez zásterôk to môže byt v tejto kombinácii veľmi pekný kúsok, aj keď ja by som si aj kolesá vedel predstaviť inšie už teraz, stačilo by ich trebars zaujímavo nalakovať a dať normálne puklice, vieš teraz máš to auto s tým lakovaním našliapnuté na dokonalý tzv. old schol tuning, ktorý je relatívne lacný ak nechzeš chodiť na tuning zrazy ;) , doporučil by som nachromovat alebo kvalitne nastriekať a na strechu založiť aj záhradku, lyže už dávať nemusíš, ale bolo by to štýlové 8-) ;) a mnohý by asi mali dost, keby s toho vystúpil starší týpek a nie zasran ako ja :lol:

Autor:  Slávek [ 21 pro 2012, 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Petře,počkej si až bude auto hotový a pak hodnoť.Asi jsem už natvrdlej ale vůbec jsem nepochopil,proč bych tam neměl dávat zástěrky.

Autor:  Peter- Slovensko [ 21 pro 2012, 21:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

škoda, že nemôžem nájsť jedno video, starší týpek približne ako Slávek s upravenáným mustangom,riadne delo :D , píšem to preto, lebo dať dvojfarebný lak na inak seriové auto bude vyzerať trochu divne, ale je to každého osobná vec, obzvášť keď to nemá byť len strecha, vieš krásne renovovať, ale tuning neni tvoja silná stránka, bolo by špatné tú tvoju super odvedenú prácu dodrbať gýčom, chcelo by to potom kus viac upraviť aspoň zásterky nezakladať.

Autor:  Klásek [ 21 pro 2012, 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Tak, že bychom už znali toho lakýrníka? :D

Autor:  Slávek [ 21 pro 2012, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Když to tak vidím,tak varianta č. 2 je mi taky bižší.Ale jinak Valdo,dobrá práce.Včera jsem dodělal konečně zadní nápravu z 2140ky a brzdy.Na mostě jsem musel převařit úchyt rozvodky trubek,protože by mi neseděla délka původních trubek.Listy per jsou důkladně obroušeny a očistěny,natřeny grafitovou vazelinou a vloženy nové podložky.Zato když jsem se vrátil z dílny,tak mě manželka ani nechtěla pustit domů.Musel jsem se svlíknout málem na ulici a rovnou do sprchy.Pak jsem si já blbec vzpomněl,že jsem si měl někde půjčit respirátor,protože ještě druhý den jsem plival a smrkal rezavý bláto.Pepo,ještě Ti zavolám,chci se poradit o některých detailech toho dvoubarevného provedení.

Přílohy:
100_0926.jpg
100_0926.jpg [ 60.54 KiB | Zobrazeno 24488 krát ]
100_0923.jpg
100_0923.jpg [ 73.45 KiB | Zobrazeno 24488 krát ]
Poznámka: Most z 2140ky a púvodní diferák.Určitě už byl opravovaný,tak jsem zvědavej,jak se bude chovat při jízdě.
100_0919.jpg
100_0919.jpg [ 61.87 KiB | Zobrazeno 24488 krát ]
Poznámka: Nové úchyty heveru.
100_0922.jpg
100_0922.jpg [ 63.24 KiB | Zobrazeno 24488 krát ]

Autor:  Aleš [ 21 pro 2012, 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Já bych byl pro jednobarevnou variantu - klasiku. Jsem spíše názoru, že dvoubarevná varianta se hodí více na automobily staršího data výroby. Ale pokud je už Slávek rozhodnutý na beton pro dvoubarevnou variantu tak asi také číslo dvě

Autor:  Pepa [ 21 pro 2012, 12:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Klásek píše:
varianta č dva. A co varinta bílá střecha a zbytek zelinkavej? Dělení tak nějak..?



Varianta č dva je hezčí

Autor:  Klásek [ 21 pro 2012, 00:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

varianta č dva. A co varinta bílá střecha a zbytek zelinkavej? Dělení tak nějak..?

Přílohy:
480.jpg
480.jpg [ 53.62 KiB | Zobrazeno 18514 krát ]

Autor:  valda1971 [ 21 pro 2012, 00:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Mluvil jsem se Slávkem a chce kombinaci od prolisu dolů s tou zelenkavou + zelenou. Motorový prostor má už hotový tou světlou a autí se chystá na lak. Sám neví, jakou kombinaci zvolit :?: - domluvili jsme se, že udělám na PC náhledy (není to sice 100%, ale myslím, že pro představu to postačí) a tady vznikne "referendum" ;) Tak můžete prohlížet a hlasovat :pc:
Hlasuji tedy první :D pro variantu č.1
PS: Omlouvám se Banánovi za přebarvení :lol:

Přílohy:
Kombinace 1.JPG
Kombinace 1.JPG [ 111.99 KiB | Zobrazeno 18508 krát ]
Kombinace 2.JPG
Kombinace 2.JPG [ 113.48 KiB | Zobrazeno 18508 krát ]

Autor:  Klásek [ 09 pro 2012, 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Pár fotek dvoubarevnýho kabátku jsem na netu viděl. A mně osobně se to moc líbí. Už máš v hlavě kombinaci?

Autor:  Aleš [ 09 pro 2012, 13:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Slávek píše:
Aleši,nafotil jsem pero rozložené na jednotlivé listy.Před rozložením byla rozteč ok 118 cm jako u Tebe.Přesto si nemyslím,že auto bylo sedlé na zadek.Všimni si,že ten horní list je skoro rovný a ten druhý pod ním do oblouku.Radil jsem se s panem Holubem.Říkal,že víc než na rozteči,záleží na tvrdosti.To znamená jestli už ty pera nejsou unavená.Navíc většina teflonových podložek mezi listy už ani neexistuje.Nová prý zvednou zadek až o 2 cm.

Slávku, ale to je známé od začátku, že záleží hlavně na tvrdosti. Jenže jak to pero za ty roky ztratí tu tvrdost tak se přeci natahuje a prodlužuje se jeho rozteč. Ale taky souhlasím s názorem, že můžeš mít pero o délce 120 cm a zadek klidně nahoře. Já jsem tehdy zkoušel na své dvanáctce hned dvě sady per o délce myslím 118 cm (už přesně nevzpomínám) a jedny byly sesedlé úplně a druhé byly akorát, ale při jízdě auto plavalo, právě díky ztrátě té tuhosti. Tehdy jak jsem s tím laboroval jsem jen tak střelil, že ten rozměr naklepaných by měl být nějakých 115-113 cm. Na své naklepané listy nedám dopustit, je to úplně jiné svezení, auto sedí, neplave a i když říznu více zatáčku tak díky své tuhosti se ani tolik nenaklání. Mám to sice překlepané ( 107 cm - moje blbost ), ale tak někomu se nakopnutý zadek líbí a někomu zase ne.
Takže uvidíš sám, jak se ti to bude při jízdě chovat :ok:

Autor:  Slávek [ 09 pro 2012, 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Tak ještě jedna kontrola zabroušených svárů a pak už pokolikáté plechařinu zpátky a zkouknout,že vše lícuje alespoň v ruských tolerancích.Kluci,ale tohle auto narozdíl od 2140ky,kde jediný prohřešek je na kufru nápis LEONID nebude podle vašich měřítek originál.Předchozí majitel v něm udělal dost změn a vylepšení,které už nehodlám měnit.Navíc i já uvažuju o jedné změně.408ky a 412ky byly vždy jednobarevné.Chtěl bych tohle auto v dvojbarevném provedení.Ale je to samozřejmě zatím jen úvaha.

Přílohy:
100_0909.jpg
100_0909.jpg [ 52.5 KiB | Zobrazeno 18615 krát ]
100_0916.jpg
100_0916.jpg [ 54.36 KiB | Zobrazeno 18615 krát ]
100_0917.jpg
100_0917.jpg [ 50.66 KiB | Zobrazeno 18615 krát ]

Autor:  Peter- Slovensko [ 09 pro 2012, 10:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

veru pekne podľa originálu, tak to má byť, len škoda, že lakýrnikom pri renovácii 2140 nepovedal, že zadné okuliare majú byť čierna matná,obzvlášť, ked si lakoši dali extra záležať

Autor:  Jara [ 09 pro 2012, 10:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Slávku, musím říct že to je nádhera. Všechno děláš podle originálu, tak jak to má být. Je mi jasné, že to bude další nádherný vůz :mnam: .

Autor:  Slávek [ 08 pro 2012, 23:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Dnes jsem strávil skoro celé odpoledne a večerv dílně.Můj původní ůmysl,navařit jen spodní část prahu,mi Ruda rozmluvil.Co by tomu řekli lakýrové,že neumíme vyměnit práh tak jak se má.Šetrně bez poškození ostatních částí oddělit horní část prahu mi ale trvalo skoro šest hodin.Výsledek ale myslím stojí zato.Ruda navařil nové nosníky a výztuhu pod sedačkou řidiče.Nestačíl ale dodělat úchyty pro hever,protože jsem už chtěl demontovat most zadní nápravy a pera.Aleši,nafotil jsem pero rozložené na jednotlivé listy.Před rozložením byla rozteč ok 118 cm jako u Tebe.Přesto si nemyslím,že auto bylo sedlé na zadek.Všimni si,že ten horní list je skoro rovný a ten druhý pod ním do oblouku.Radil jsem se s panem Holubem.Říkal,že víc než na rozteči,záleží na tvrdosti.To znamená jestli už ty pera nejsou unavená.Navíc většina teflonových podložek mezi listy už ani neexistuje.Nová prý zvednou zadek až o 2 cm.

Přílohy:
100_0907.jpg
100_0907.jpg [ 50.84 KiB | Zobrazeno 18698 krát ]
100_0912.jpg
100_0912.jpg [ 47.91 KiB | Zobrazeno 18698 krát ]
100_0913.jpg
100_0913.jpg [ 63.88 KiB | Zobrazeno 18698 krát ]
100_0908.jpg
100_0908.jpg [ 56.42 KiB | Zobrazeno 18698 krát ]
100_0910.jpg
100_0910.jpg [ 51.88 KiB | Zobrazeno 18698 krát ]

Autor:  Peter- Slovensko [ 21 lis 2012, 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Pepa píše:
No oni jsou vlastně čtyři - na 407, na 408 a 412 a tam jsou dva druhy -jemné a hrubé drážkování na krátké a jeden druh s jemným drážkováním na dlouhé poloose z 412 a 2140
Prakticky na 412 můžeš mít tři druhy poloos krátkou s jemným nebo hrubým drážkováním a nebo dlouhou s jemným drážkováním
Bubny jsou dva druhy na 407 a na 408, 412 a 2140
Převodovky jsou čtyři se Slávkovou pět druhů




No tak chytrejší som aj ja kus :D ,kedže vždy som si myslel dlhšia a kratšia, ale treba povedat, že ak sa bavíme od 407 až po 2140 do roku 80 ako sa k nám vozili tak tých prevodoviek bez Slávkovej bolo oficialne 6, pravda, dve sa takmer nedajú zohnat :D :cry: , to len tak na doplnenie.

Autor:  Aleš [ 21 lis 2012, 18:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Pepa píše:
No oni jsou vlastně čtyři - na 407, na 408 a 412 a tam jsou dva druhy -jemné a hrubé drážkování na krátké a jeden druh s jemným drážkováním na dlouhé poloose z 412 a 2140
Prakticky na 412 můžeš mít tři druhy poloos krátkou s jemným nebo hrubým drážkováním a nebo dlouhou s jemným drážkováním
Bubny jsou dva druhy na 407 a na 408, 412 a 2140
Převodovky jsou čtyři se Slávkovou pět druhů

Díky moc, zase jsem o něco chytřejší :P

Autor:  Pepa [ 20 lis 2012, 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Aleš píše:
Pepa píše:
Teda Slávku moc hezké fotky a pěkná práce, ten stabilizátor zadní nápravy je pěkně vidět, ale já ho tam asi nedostanu, protože ty vzduchové tlumiče jsou moc velké na průměr, škoda moc se mi to líbí a asi to má vliv na jízdní vlastnosti.Tu zadní nápravu můžeš klidně vyměnit vše pasuje bez úprav jen poloosy jsou tři druhy ale to ty znáš.

Pepo: možná blbý dotaz, ale jaký je ten třetí druh poloos? jedna je krátká (408 a 412) dlouhá (2140) a třetí???



No oni jsou vlastně čtyři - na 407, na 408 a 412 a tam jsou dva druhy -jemné a hrubé drážkování na krátké a jeden druh s jemným drážkováním na dlouhé poloose z 412 a 2140
Prakticky na 412 můžeš mít tři druhy poloos krátkou s jemným nebo hrubým drážkováním a nebo dlouhou s jemným drážkováním
Bubny jsou dva druhy na 407 a na 408, 412 a 2140
Převodovky jsou čtyři se Slávkovou pět druhů

Autor:  Aleš [ 20 lis 2012, 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Pepa píše:
Teda Slávku moc hezké fotky a pěkná práce, ten stabilizátor zadní nápravy je pěkně vidět, ale já ho tam asi nedostanu, protože ty vzduchové tlumiče jsou moc velké na průměr, škoda moc se mi to líbí a asi to má vliv na jízdní vlastnosti.Tu zadní nápravu můžeš klidně vyměnit vše pasuje bez úprav jen poloosy jsou tři druhy ale to ty znáš.

Pepo: možná blbý dotaz, ale jaký je ten třetí druh poloos? jedna je krátká (408 a 412) dlouhá (2140) a třetí???

Autor:  Slávek [ 20 lis 2012, 00:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Díky za povzbuzení všem.Problem s místem nad zadní nápravou budu mít asi i já.Předchozí majitel to vyřešil tím,že zadní tlumič výfuku visel na nestejně dlouhých závěsech a tím vyklonil koleno do míst kde nenaráželo o tlumič ani o tyčku stabilizátoru.Až to bude aktuální,budeme muset asi to koleno navařit pod jiným úhlem.Starý výfuk je už stejně ve šrotu.

Autor:  Pepa [ 19 lis 2012, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Teda Slávku moc hezké fotky a pěkná práce, ten stabilizátor zadní nápravy je pěkně vidět, ale já ho tam asi nedostanu, protože ty vzduchové tlumiče jsou moc velké na průměr, škoda moc se mi to líbí a asi to má vliv na jízdní vlastnosti.Tu zadní nápravu můžeš klidně vyměnit vše pasuje bez úprav jen poloosy jsou tři druhy ale to ty znáš.

Autor:  Aleš [ 19 lis 2012, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Slávku, ty se nezdáš a jedeš jako drak :mrgreen: . Co se týká rozteči těch pér tak nemusíš nic převařovat

Autor:  Klásek [ 18 lis 2012, 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Slávku nejsem automechanik ani karosář a jediný prahy který jsem kdy udělal byli dřevěný. U mně máš za jedna :ok: a zo odvahu podtržku.

Autor:  Slávek [ 18 lis 2012, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Pepo,skvělá práce a smekám klobouk.Ale já jsem psal,že nekňučím,protože jiní,např. Ty jste si pořídili auta v daleko horším stavu. prostě se dostavila krize,ale přesto makám dál.Trochu mě deptá,že Ruda je zavalenej prací,a tak dělám jenom sám,někdy jen podle jeho rad.Přesto,že jsem při opravě 2140ky napsal,že už se v mém věku klepmpířinu učit nebudu,tak se stalo,že se učím.Ale klempíři a automechanici ať jsou prosím shovívaví.Krom toho jsem se pustil do rozebírání zadní nápravy.Po vymontování středu jsem se okamžitě zajímal o stav soukolí.Kupodivu se zdá,že bylo opravováno a po opravě už moc nenajjezdilo.Absolutně bez vůlí,ani simerink na hrušce neteče a vůle v ozubení nastavena na 5 až 6 setin což je podle chytré knihy málo.Dloubat do toho ale nebudu a jsem zvědavý jak se bude chovat při jízdě.Protože hodlám vyměnit most zadní nápravy za 2140kový,ptám se Pepy Hořáka:Má 412ka stejnou rozteč per s 2140kou?Nebudu muset převařit patky?Díky.

Přílohy:
Poznámka: Vyvařený podběh za levým před. kolem
100_0897.jpg
100_0897.jpg [ 42.52 KiB | Zobrazeno 19177 krát ]
Poznámka: Odstranil jsem část levého prahu.Byl zdeformován.Zítra se pokusím napasovat nový.
100_0898.jpg
100_0898.jpg [ 45.25 KiB | Zobrazeno 19177 krát ]
Poznámka: Přestože na spodku odřízlého prahu byla centimetrová vrstva rezistinu,korozi vnitřního prahu to nezabránilo.
100_0905.jpg
100_0905.jpg [ 49.39 KiB | Zobrazeno 19177 krát ]
100_0903.jpg
100_0903.jpg [ 42.21 KiB | Zobrazeno 19177 krát ]
100_0901.jpg
100_0901.jpg [ 57.29 KiB | Zobrazeno 19177 krát ]
100_0906.jpg
100_0906.jpg [ 62.04 KiB | Zobrazeno 19177 krát ]

Autor:  Pepa Zizkov [ 07 lis 2012, 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Slávku, moje renovace 407čky, začala 2.10. 2008 a první oficiální jízda, byla 25.6. 2011. Krize mě taky občas přepadla, to přiznávám, ale pořád jsem měl před sebou sen, že 407čku opět vrátím na české silnice. Na ukázku ti posílám foto mého interieru při koupi 407čky, kde měla být přístrojová deska + veškeré ovládaní vozu. Vše bylo uříznuto a ukradeno prostě vůbec nic, žádné topení, ofuky na okno a příčka, kde je spínací skříňka o té jsem mohl jen snít. Druhé foto je finální provedení, které trvalo přesně rok.

Přílohy:
087.JPG
087.JPG [ 107.79 KiB | Zobrazeno 19205 krát ]
068.JPG
068.JPG [ 88.95 KiB | Zobrazeno 19205 krát ]

Autor:  Slávek [ 06 lis 2012, 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Díky za podporu,tak tohle se ukázalo po stržení výstuhy pod řidičovo sedačkou.A takhle to vypadá interier.

Přílohy:
100_0876.jpg
100_0876.jpg [ 49.01 KiB | Zobrazeno 19210 krát ]
100_0878.jpg
100_0878.jpg [ 51.15 KiB | Zobrazeno 19210 krát ]
100_0891.jpg
100_0891.jpg [ 62.67 KiB | Zobrazeno 19210 krát ]

Autor:  Pepa [ 06 lis 2012, 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Slávku, nedej se, to auto bude nádhera

Autor:  Klásek [ 06 lis 2012, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Slávek píše:
Teď procházím krizí.Přede mnou ještě spousta práce a pořád se objevují další a další problémy.Pořád si ale říkám,že jiní auto koupili v daleko horším stavu,tak nekňuč.

Vyděržaj pianěr :!: Kukuškin se přece jan tak nedá ;)

Autor:  Slávek [ 05 lis 2012, 19:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Slávek-renovace 412ky.

Mazlení je když už auto dáváš dohromady.Teď procházím krizí.Přede mnou ještě spousta práce a pořád se objevují další a další problémy.Pořád si ale říkám,že jiní auto koupili v daleko horším stavu,tak nekňuč.

Přílohy:
100_0881.jpg
100_0881.jpg [ 54.31 KiB | Zobrazeno 19161 krát ]
Poznámka: Celá pravá strana a komplet předek jsou už O.K.
100_0882.jpg
100_0882.jpg [ 53.04 KiB | Zobrazeno 19161 krát ]
Poznámka: Levý zadní blatník jsem si opravil sám.
100_0883.jpg
100_0883.jpg [ 40.16 KiB | Zobrazeno 19161 krát ]
Poznámka: Tohle ale čeká na Rudu.
100_0889.jpg
100_0889.jpg [ 46.35 KiB | Zobrazeno 19161 krát ]
100_0774.jpg
100_0774.jpg [ 61.86 KiB | Zobrazeno 19161 krát ]

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/