| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 23 dub 2024, 23:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 18 črc 2011, 09:20 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Tak a tu už bol moskal v akcii

http://www.youtube.com/watch?v=dOx7xzvgtyc čas 7:43

http://www.youtube.com/watch?v=nONmvcJrBRM 1:40

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 28 čer 2011, 21:53 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
RALLYE BOHEMIA 30.6-3.7 2011 http://www.rallybohemia.cz/2011/html/historic_show.html

v štartovke je aj náš známy nemecký červený moskvič, takže, kto to nemá daleko do Mladej Boleslavy može sa íst pozriet, snát aj pojde, ked je už prihlásený


Přílohy:
06b7846d4dafb9db17b4f51c745eb.jpg
06b7846d4dafb9db17b4f51c745eb.jpg [ 72.84 KiB | Zobrazeno 13422 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 02 čer 2011, 22:01 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Píšu o Moskviči vše možné, ale ty se zajímáš přímo o sportovní kariéru Moskviče, a to by se mi hodilo. Takže tvé letité informace rád vložím na stránky časopisu. Takže budu rád když mi časem dáš pokud možno co nejvíce informací.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 02 čer 2011, 21:44 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Mna moc neprekvapuje, že ich máš, ja som niektoré už videl aj inde, len chlapík to pekne spracoval a tiež nám kus poraboval forum, lebo niektoré fotky sa objavili zrejme len tu a u neho, ináč o tej 24 hod. v Spa tuším v r. 71 viem, riešilo sa to cez Scaldiu.

a tiež si ma neprekvapil množstvom foto čo máš, ja stahujem len generáciu 412-2140 a vačšinou rally a aj to len niektoré,no je zopár fotiek, ktoré by ma skutočne zaujímali, ale to radšej nechám tak,ja mám s tých závodákov okolo 250 foto, ale to ako vizerala uzka 2140 dnu viem viacmenej s foto exterierov a pod kapotu som ešte nevidel, ináč mna tiež napadlo, že by som niečo napísal do časopisu ohladne závodnej kariery moskvičov, a tým by som vás sčasti odbremenil, len to by zas chcelo skecnút

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 02 čer 2011, 20:30 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1142
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Petře, já ty fotky mám asi už dva roky. Foto dvouváčkového Moskviče mám ještě jiné. Mimochodem, právě dvouváčkový motor měl premiéru ve 412, a v 70 letech jely tři 412 kde snad ani nebylo omezení v objemu. Právě tehdy se utkaly v 24 hodinovým závodu, kde jezdilo i mnoho amerických osmiválců. Mám i mnoho dalších fotek, které by tě určitě zajímaly, ale problém je ten, že já mám přes 60 000 fotek a hledat to je pro mě přímo na :sibenice: . Aleš by ti mohl říct, jak se vztekám, když jenom hledám třeba tři dny nějaké fotky třeba do časopisu :lol: . Jinak časem připravím i mnoho čtení o závodních Moskvičích.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 02 čer 2011, 12:00 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
a ešte uzka 2140 na elektronoch, ja som si vždy myslel, že elektrony mala len SLR


Přílohy:
91367031.jpg
91367031.jpg [ 114.35 KiB | Zobrazeno 13441 krát ]
91367183.jpg
91367183.jpg [ 52.47 KiB | Zobrazeno 13441 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 02 čer 2011, 11:58 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Podarilo sa mi objavit skutočne niečo, neviem, či to už niekto videl, je tu obrovské množstvo fotiek celej zbornej, dokaz o tom, že sa dochoval minimálne jeden moskvič 1600 slr(továrenský originál!!!!).
http://photo.qip.ru/users/vfts/

a pár skutočných chtoviek, vrátane toho ako vyzerala dvojvačková hlava!!


Přílohy:
90573163.jpg
90573163.jpg [ 63.69 KiB | Zobrazeno 13440 krát ]
90573157.jpg
90573157.jpg [ 62.36 KiB | Zobrazeno 13440 krát ]
91366605.jpg
91366605.jpg [ 139.77 KiB | Zobrazeno 13440 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 19:29 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
PÁN BRUNDZA-2004 interviu-preložené guglom+ originál http://www.auto-sport.ru/archive/2004/03/brundza/

Nosia prostý čierny oblek, drahé hodinky a zlato-obrúčkami okuliarov. V čele predstavenstva solídne banka, má dom v Španielsku, potom sa sťahoval do luxusná limuzína Maybach, teraz Bentley Continental R, zbiera starožitné automobily ... V Rusku, títo ľudia sú nazývaní oligarchu. Ale my nie sme v Rusku. A hovoriť je nielen úspešný podnikateľ. A s desaťkrát ZSSR šampión rally, návrhár a výrobca z najlepších v Sovietskom zväze, športové vozidlo, muž doma, v Litve, sa dlhodobo žijúci legendou. S Stasys Brundzoy.



Stáže, dnes v Litve, vy - národný hrdina. A keď protokolov sa prvýkrát objavil Brundza meno?

V roku 1963. Som 16 rokov dostal zákon a zároveň sa začala v prvej rally - cena závodu radio Vilnius. Malý-dňový závod - 250 km od rýchlostné skúšky - "číslo" a nahradiť bicykel. A vo februári 64 th bol prvý vážny pretek - Winter Rally Teamu Baltu. Tri dni, dva tisíce míľ - a späť na Smolensk. Bolo to ťažké - hmla, sneh, topenia, veľa pobilos stroje. Hovoril som o rodičov Volga, presvedčiť ich, že vagón bude len lepšie, keď to pôjde na tejto rally. Potom boli všetci na štandardných strojoch bez kostry, a o bezpečnostných pásov nikto nevie. Takže, čo bol tento krst ohňom. Šli dobre - Zdá sa, že tretie miesto. Prečítajte si viac závodov sa stalo, ale v roku 1966 som sa Zaporozhets prevrátený na základe obvinení pred niektorých závažných rally: vypadol z auta (pás-to nebol!) A zlomil chrbticu - je to som trochu ďalej.

Sa nemýlim - ste na Zaporozhets?

Áno, Zaporozhtsya potom hral z majstrovstiev Európskej únie, a máme časť závodu radio Vilnius tam bolo niekoľko kusov. Mimochodom, v januári 1967 prvé majstrovstvá Únie uskutoční na dostihovom areáli, bol som na Zaporozhets, a tím AZLK - na Moskvané. Majú 75 silu, so mnou - 30! Ale motor vzadu. Kým Moskvané zastavil, já jdu! V prvej zákrute som bol prvý, a potom - ako to bude. Potom Bubnové, Riga sa stal majstrom krajiny, a ja som prišiel na treťom mieste v semifinále a finále nebolo hit. Pravda, potom bola kontrola, kde všetci spoločne prijaté, a tam som prvýkrát prišiel.

Ako sa to stalo, že ste sa posunuli od Vilniuse v roku Izhevsk?

Ešte pred Izhmash Rozprával som s ľuďmi od športovej laboratória AZLK. Minuli niekoľko áut v Litve, a ja, napriek skutočnosti, že on bol mladý, už získal titul majstra športu a ja sľúbil jeden z týchto strojov. Neviete si predstaviť, že tam začalo - na môj domov šla delegácie staré a skúsených jazdcov, ktorý sa stal matkou vysvetliť, že som mladý, musím sa učiť ... Samozrejme, pretože auto bolo dva a 12 žiadateľov! V skutočnosti oba tieto stroje nakoniec dal seniorov. Nechcem ako negatívne povedať o AZLK, pretože som vyhral európske turné je na Moskvané Moskve. Ale v príprave na preteky na veľké rastliny - napríklad AZLK, a potom na VAZ bola taká zlá prax: ísť do obchodu, dať päť rubľov - a mať niečo do činenia. Nedávajte päť rubľov - nerobiť nič. Sami jazdci platiť tí istí ľudia, mechanik! Je tento prístup? V atmosfére Izhmash bol iný. Továreň zamestnaných mladých, svedomití, čestní ľudia a podporu vedenia nebol slovami: hlavný projektant z nás zúčastňujú, vie, že šport team - česť všetky rastliny. Dni na konci sme pracovali všetci experimentálne oddelenie, a nikto v obchode a ani, že jeho zamestnanci je niečo pre peniaze urobiť.

Je v Izhevsk, ste prišiel prvý vážny víťazstvo ...

V roku 1968 som išiel na majstrovstvách Európskej únie už Izhevsk a prehral s Ivanom Astafyev iba osem sekúnd. V čase, keď rally musel strieľať a hádzať granáty. Nespadajú do priekopy - dostal trest 15 sekúnd. Tu je navigátor a jeden granát dokinul. V roku 1969 v EÚ musíme Brumov dve kolesá znížená na rýchlostnej skúške, veľa stratil, ale dostal nakoniec až tretie miesto. Bol som už majster Rusko. A v roku 1971 v Estónsku, sme už vyhrali majstrovstvá ZSSR a v tom istom roku išiel na prvé zámorské rally - Švédsko. Zdá sa, že to nie je zlé ísť, ale zdá sa, príliš rýchlo - na konci 50 metrov skĺzol na streche ... Ale v roku 1972 sme boli tretí v "absolútnej" na poľskej cesty. Prvý bol Rafael Pinto na Fiat Abarth 124, druhý - mladý Walter Rerl na Ford Capri 2,8. Brundza a Broome prišiel tretí na Izhevsk Moskvič "rovnako ako" 90 sila!


1969. Prvý "zlato" Stasys Brundzy a Anatolij Broome (vľavo) - vyhrať šampionát v Yaroslavl, Rusko rally trate 1000 jazier stázy poznal takmer naspamäť - Brundza objavila na javisku, fínske majstrovstvá sveta 11 krát! Lada EVA. Tí, ktorí videli prototyp Brundzy v akcii, povedal - a podľa zvuku, a jazda - rozliatej Lancia Stratos

Kto bol, je primárny - Brundza-racer alebo Brundza-designer?

My v prvom rade povolaní - vodiči. Avšak, v čase, keď som sa začal angažovať v auto šport, bol prevezený do automobilový pretekár sám pripravoval. Ale v Izhevsk, sme boli schopní predstaviť iné princípy. Na Izhmash si uvedomil, že auto musí byť postavený profesionálny mechanici a vodiči by mali byť profesionálmi vo svojom odbore. Som projektant a inžinier, samozrejme, niečo pochopiť. Ale to neznamená, že by som mal stáť na stroji. Ak ležíte pod autom, takže nebudete v tejto dobe za volantom. Si len strácame čas a zručnosti ako pretekár.

Zostanete v Izhevsk už takmer desať rokov ...

Išiel som s Izhmash v roku 1975, stávať sa na štvrté miesto v Pohári priateľstvo socialistických krajín (na prvých troch miestach išiel do jazdci na Renault a ďalších významných technológie), posledný z jazdcov tímu Únie presťahovala z Moskvané na starosti. Lada bol lepší Moskvič: ľahšia, modernejší dizajn bŕzd a odpruženie, lepšie rozloženie hmotnosti. A potom by na vozy VAZ riešiť závažné posilnenie motora. V roku 1976 sme postavili svoj prvý automobil v Litve, na VAZ-2103. A vo svojom prvom rally - Akropolis - dorazil na ňu na šiestom mieste v celkovej klasifikácii. Bývalého Sovietskeho zväzu, a to len vtedy, Markku Martin podarilo zlepšiť naše výsledky - za dvadsať rokov.

To je tak jednoduché - a tu?

Na Acropolis-76 bola 2.800 míle celková vzdialenosť a 800 - vysokorýchlostné oblastí. Prepis 2000-km - šesť kníh. Prepisy a napísaný na trati, pretože závod bol veľmi tvrdý. Tak som sa začať s bola taktika - zachovať auto. Pneumatík v závodnej tím bol veľmi málo - o tri sady piatich vozidiel a servis vozidiel, a to nielen dosť. Nechcel som nikomu povedať, ale vedel, že po štyroch alebo piatich-rýchlostný sekcie, by som pneumatík dosť, a servis. Pretože v čase, keď závod z tímu nebol nikto - zlomil zavesenie, tlmiče, kolesá ...

Naša trieda bola až dva litre, ale šli sme do 1600 ccm vozov. A na poslednom kole som šiel prvý v triede, a môj súper z Rakúska na dvoch-liter Opel Ascona - druhá. Ale musím rýchlosť sekcii prázdnu pneumatiku, a ja som predbehol rakúskej. Keď sa asfalt SU Hral som ho asi 20 sekúnd - nikto neveril, že sme 1600 motor! Ja by som šiel, ale nemal dosť pneumatík - už nie držať. Výsledkom bolo druhej a šiestej v triede "absolútnej". A budúci rok sa určite na koni piatom až jedenástom model s motorom 1600 (to bolo jednoduchšie), ale tri dopa dokončiť zadnú nápravu v polovici vypredané ... Neskôr v tíme oceľových mostných a radiacej vopred - Nečakajte, až sa break.

Páčilo sa vám ísť do Svetového pohára, a to predovšetkým v troch pretekoch - vo Fínsku, Grécku a Švédsku. Prečo je to tak?

Jednalo sa o politiku Autoexport, ktorí potrebovali reklamu v týchto krajinách. Napríklad, po našom prvom vystúpení na Acropolis v Grécku predaj Lada rástli dvakrát! V záujme Autoexport, od roku 1980, som začal chodiť do Nemecka, rally Essen. Avšak potom, čo takmer obmedzená na dovolenku. Jeden z nemeckých novinárov po ukončení opýtal, ako rozvíjať Motorsport v Sovietskom zväze. Vedel som, že nemecké a povedal mu, že sme Motorsport financované vládou, a všetky naše dobré. A odpovedal s povolením vedúceho delegácie! Ale potom niekto rozhodol, že člen ZSSR národný tím nie je prilepené rozdávať rozhovory v nemčine, a nabudúce miesto Fínska, som šiel do Československa.

Potom v tíme ZSSR skladal sa väčšinou Litovci, Estónci, a niekoľko jazdcov z Moskvy. Prečo tomu tak je zemepisu?

No, nezabudnite Odessa - Sergej Vukovich a Victor Moskve boli vážne konkurentmi. A toto družstvo je spôsobené nielen prítomnosť v Pobaltí cestách, aj keď, samozrejme, naše trasy učil jazdiť na koni. Zdá sa, že pobaltské štáty, tam je aj niekoľko špeciálnych vlastností znak, ktorý chcete rally - možno viac, než si chladnú hlavu. Možno pre niekoho, Ivanov alebo Petrov by bolo lepšie tím než Brundza, ale keď vyhráte majstrovstvá únie, jeden po druhom, od vás nie je tak jednoduché, ako sa zbaviť (smeje sa). Kým anonymný nie raz prísť - napríklad, Londýn-Mexiko v roku 1970 a turné po Európe v roku 1979, pretože som nešla. Ale po týchto listov, ktoré stratilo svoj účinok - po všetkých mojich svokor bol predsedom Rady ministrov Litovskej ...


Acropolis Rally v roku 1977 by sa mohol stať najúspešnejším závod Brundzy a Broome vo finále majstrovstiev sveta majster vášeň - zber vo veľkom meradle modely áut svojej pretekárskej kariéry hromadeniu Brundza dokončené v roku 2000 na Nürburgringu - Porsche 911 vodičských

V ZSSR národný tím bol veľmi často prirodzený talent, alebo niekto vzal jeho tvrdej práce, vytrvalosť?

Bolo to krásne vo svojej dobe povedal o Kastytis Girdauskas: bola to Beethoven rally. Bol veľmi kreatívny typ, improvizátor. On dostal všetky jednoduchšie - som musel pracovať usilovnejšie. Nemôžem povedať, že nemám talent, ale skôr to bola práca na vytvorenie systému, ktorý podľa mňa nielen rýchlosť, ale aj sa-

'S bezpečnosťou. Ak som 11 rokov - 1976 - 1988, prešiel bez jediného škrabnutia, je to o niečo povedal. A počas tej doby som bol trikrát alebo štyrikrát, sa stal majstrom Európskej únie - potom nešiel tak pomaly ...

A pred tým nehoda, ste často videli?

V národnom tíme poraziť priemere raz za rok, I - raz za dva roky. V roku 1976, NDR sme Brumov veľmi broken - s 140 letel do lesa, deväť stromov stanovená. Potom ďalšie dva museli byť zrazený k nám vytiahnuť. Nedávna nehoda som bol v roku 1988 na školenie tímu Únie. Tesne pred prelome prototypu Lada EVA rozišla som na jar na plynový pedál - to zostalo na podlahu, a ja som letel do stromov. Pár z nich zbúrané, a tretí - že to (rozpätie rúk) skočil ... Ale druhý deň som išiel až k mať iný auto a necítil žiadne psychické problémy, pretože moja chyba to nebola. Takže môj systém pomohol. Samozrejme, že publikum bolo zaujímavé pozrieť sa na Kastytis Girdauskas, ako chodí: Stroj je vždy na bok, slučka štrku pod kolesami ... Pracoval som viac na optimalizáciu trajektórie. Externe to je, snáď, vyzeral nie tak pekné, ale bolo to racionálne a bezpečne.

Nachádzate sa v tíme bola takmer dvadsať rokov ...

S poplatky - 20, ale naozaj - 18.

Počas tejto doby to prešlo niekoľko generácií športovcov. Kto z uchádzačov bolo zaujímavejšie bojovať?

Od Kastytis. Bol starší ako ja, šiel na "čísla", a ja ho chytil Motorsport. A v rallye - časť továrne radio Vilnius - už som ho priviedol. Dokonca sme šli raz v rovnakej posádke - niektoré z rýchlostných skúšok hnacej mňa, čo je on. Potom, keď som rozbil jeho chrbtom, sa naše cesty rozchádzali, a v roku 1966 prvý z nás, aby sa stal majstrom Európskej únie. Sme skoro v rovnakom čase majú titul MSMK (to - pre Londýn-Mexiko City, a ja - pre Reid, poľština) a bol zaslúžený majster športu. Bohužiaľ, po rozpustení Únie, nemohol zaoberať rasy a rýchlo zomrel na rakovinu krvi. Teraz sa bývalý časti závodu radio Vilnius priamy syn Kastytis - Saulius - niekoľkonásobný víťaz Litvy na rally.

Mal ste veľa navigátorov. Toto je vaša všestrannosť ako vodič, alebo tím kvóty?

Bol to jeden a ďalší. Ale keď sa pozriete môj najlepšie výsledky, boli uvedené s rovnakými ľuďmi - Anatolija Brumov a Arvydasa Girdauskas. Z Brumov sme boli prvý v ZSSR v roku 1968 začal skúmať Prepis, keď tréner Karl V. Juicy priviedol ju zo Švédska. Zlepšenie z roka na rok, a myslím si, že ju priviedol na slušnej úrovni.

A pred tým, ako preč - bez prepisy?

A ako sme videli, a šiel. Keď som sa stal starší, dospel k záveru, že rally kreativita - to je dobré napísať prepisu. A potom, keď idete na to, práca končí. Prepis Racer - najdôležitejšia vec: pre rýchlosť a bezpečnosť. Preto Brumov Girdauskas a my sme v hmle rýchlo šla. Prepis bola overená s presnosťou na pouhých 10 metrov, a my sme mohli dovoliť ísť na to veľmi rýchlo za všetkých podmienok. V roku 1972, v hmle na cestách poľskej som dohnal a predbehol hviezda európskych hodnôt Attila Feryantsa na silný Renault Gordini! Asfalt, vysokorýchlostné časť vedie do kopca, som Moskvič štart minútu neskôr, tri alebo štyri míle dohnať, predbehnúť, a on za mnou nemôže pomoct! To všetko je spôsobené iba doslovne. A mládeže, samozrejme. Keď poviete "Právo, dva nebezpečné" - za normálnych okolností by ste mali spomaliť. Ale keď idete v hmle - potom samozrejme môžete ísť pomalšie, a táto rotácia môže ísť a nebrzdí! (Laughs.)

Hovorí sa, že okrem veľmi presný prepis, ste mali najlepší tím v mechanike?

Celý tím mal dobrý technickú podporu. Ak je úroveň technológie sme na svet rally priniesla silný tím, že na tomto faktora neboli horší, a často lepšie. Mnoho cudzincov sa prišli pozrieť, ako fungujú, sovietskej mechanika. Oni, rovnako ako piloti absolvovali špeciálne školenie. Ako výsledok, prevodovky na "klasike" Naši mechanici sa zmenili k 8,5-9 minút, a zadnej nápravy - pre 11. Potreba rýchle nahradenie v priebehu závodu veľa uzlov sme si uvedomili, len v 76 až 77 rok, kedy vystúpila na Acropolis.

Ako viem, hneď po úspechu Acropolis musíte pripraviť vozne pre celý tím ZSSR ...

Keď sme šli na naše autá veľmi dobre, bola položená otázka - prečo nie, aby celý tím týchto vozidiel, pokiaľ továreň je pripraviť nie. Autoexport nás podporili, a 1978-1979 sme začali stavať stroje, a to nielen pre seba. Opravy automobilov Vilnius závod, ktorého riaditeľom bol vášnivý fanúšik, organizovanej "športové" sekcie, ktorá sa nakoniec vyvinula do WFTC.

A čo je WFTC?

Vilnius továreň vozidla. Neskôr sme boli oddelení od zariadení ako nezávislá spoločnosť, a objavil sa názov EVA - Experimentálna Vilnius automobilov. Avšak, z nejakého dôvodu boli všetci presvedčení, že je to - meno mojej ženy ...

Rovnaké meno, a nosil prototyp založený na slávnej "G" ...

Po niekoľkých rokoch sme vybudovali na základe automobilov VAZ-2105 Lada WFTC, sa rozhodli urobiť auto skupiny B a na základe skupiny osem. Postavili sme prototyp Lada EVA - správať-pohon kolesa, stredné-, 16-ventil preplňovaný motor. Ukázali prototyp zampredsovmina Maslyukov, bola podpora a Algirdas Brazauskas - potom prvý tajomník Litvy. Oni spočítali, že 200 bude kupovať dobré brzdové systémy, 200 škatúľ, možno 200 motorov a robiť naozaj slušné stroje. Mám peniaze, ktoré už, ale FIA zakázala skupine B.

V Rusku, tam bol povesti, že v poslednej dobe stázy Brundza veľmi ďaleko od športu. Povedz, má dobrý obchod a žije v Španielsku ...

Nie. Ja som dlhú dobu bol predsedom litovského automobilového klubu. Vykonané vo Vilniuse dve súťaže za rok a nikdy zlomil motorizmus. Teraz je tu robí projekt na výstavbu novej závodná dráha v predmestí Vilniuse. Už sme kúpili pozemok, teraz prijať bankový úver na výstavbu 10 miliónov eur. Som veľmi potešený, že najlepší architekt Formule-1 Hermann tielka, ktorý pripravila projekt pre nás pretekárskej dráhe. V prvom vzorci, sme naozaj nečakali - príliš drahé potrebnej infraštruktúry. Ale motocykla Grand Prix sa bude konať v budúcnosti, je docela reálne. Rokujeme za novú cestu k získaniu dobrej hospodárskej súťaže z kalendára FIA. Napríklad - "historický", prvý vzorec. Okrem cestnej okruh, máme v pláne vybudovať trasu pre rally-cross, autokros, karting, Drag Racing a ľadu Racing, otvorený okruh v škole pre vodičov nákladných automobilov školenia. Dúfam, že tento rok bude stavať školenia ceste a čiastočne trať a v druhej polovici roka 2005 už aj závod pre jej správanie. Budovanie takejto zložité by bolo impulzom pre rozvoj motoristického športu, a to nielen v Litve a pobaltských štátoch, ale v celej severnej Európe - pretože v poslednej dobe tu nie je stavať nové autodróm.

Stáži, ale ako často sa vám komunikovať sa s ľuďmi z Ruska?

Je mi ľúto, ale môj vzťah s Ruskom je teraz takmer nefunkčný. Je stratil veľa kontaktov - ľudia umierajú z mojej generácie. Na smrti Tolley Broome, našiel som len o šesť mesiacov neskôr. A keď zomrel, ďalší môj priateľ Sergej Dadvani, ja sám som bol v intenzívnej starostlivosti - v Nemecku zdvihol srdca. Avšak potom, čo som bol v Rusku v rally komisár Claus - je, keď máte víza nie je potreba. Zdalo sa mi, že rally je veľmi populárny vo vašej krajine. To je dôvod, prečo by som chcel rozšíriť pozdravy do Ruska, a to nielen preto, že z mojich kamarátov, ktorí sú ešte nažive a kto zapamätať, ale všetky ruské fanúšikov.


-------------------------------------------------- ------------------------------

Z Súbory Motorsport
Zástava krvného obehu Brundza

Narodil sa 22. februára 1947 v Kaunase.

V roku 1976 absolvoval Vilnius stavebné ústav v odbore automobilového priemyslu.

Ctenej Majster športu ZSSR.

Tri-majster RSFSR o rally.

10 krát ZSSR šampión rally (1971-1983).

19 krát začal v majstrovstvách sveta.

Najlepší úspech v majstrovstvách sveta - 6. miesto v Acropolis Rally (1976).

Tri-víťaz fínskej fázy majstrovstiev sveta v skupine 2 (1980-1982).

Víťaz Rally turné po Európe 1974.

Bronz medzinárodné rally: Reid poľský (1972), Tatra (1977), Šumava (1985).

Členské maraton Sydney-Darwin (1986).

Člen 24-hodinovom závodu na Nürburgringu (1998-2000).

1982-1988 - vedúci výroby vozidiel Vilnius (OCSS).

1988-1992 - riaditeľ Vilnius Pilot Automobile (EVA).

1992-2001 - všeobecná dovozcu Volkswagen a Audi auta v Litve.

Od roku 1996 - predseda litovského automobilový klub (teraz - čestný).

Od roku 2000 - predseda Klubu Litva Rolls-Royce.

V súčasnej dobe - predseda predstavenstva banky Snoras.

Žije so svojou druhou ženou v Španielsku a Litve. Chodí na Maybach, Aston Martin DB7, Cadillac Escalade a Bentley Continental R.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 21 dub 2010, 20:42 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
19.4.1970 sa 5 moskvičov 412 s ktorých dodnes asi jeden v meste Tula existuje vybrali na cestu dlhú 26 000km a ciel uvideli 3, ktovie kolkí s tých čo sedel za ich volantami žije, no isté je, že moskvič sa dostal vdaka svojej odolnosti do povedamia(aspon na chvílu)aj kapitalistickému svetu


Přílohy:
lm-pr-01.jpg
lm-pr-01.jpg [ 41.05 KiB | Zobrazeno 13939 krát ]
lm-70-10.jpg
lm-70-10.jpg [ 33.88 KiB | Zobrazeno 13939 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008, 08:57 
Offline
Muž z Moskvy
Muž z Moskvy
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 18:20
Příspěvky: 530
Bydliště: Moskva,Rusko
Majitel Moskviče: ne
Tour de Europe 1971


Přílohy:
412R.jpg
412R.jpg [ 71.71 KiB | Zobrazeno 14829 krát ]

_________________
Pokud bez Moskvice...
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 10 zář 2008, 09:57 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
No vieš šli viac menej skušobne a auto skladali den pred pretekmi a žial to aj tak dopadlo- neprežila kluka, pozri si emilovu stranku ma tam aj odkaz do kostelca a tam sa troch pohrab, skus tam tiež ewrc.cz a niekde v archyvoch možno najdeš ešte aj zostrich videi.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 09 zář 2008, 20:03 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Fakt, tak to je super. Není o nich vůbec slyšet, nikde se ani nic nepíše. Já znám akorát bratry Černé

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008, 22:03 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Nie boli oni stale su a zevraj budu, uvidime na konci septembra 2008

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008, 19:27 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Jojo, Peklo tým - to byly časy

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008, 13:10 
Offline
Muž z Moskvy
Muž z Moskvy
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 18:20
Příspěvky: 530
Bydliště: Moskva,Rusko
Majitel Moskviče: ne
Tady jeste jedna stara fotecka PEKLO TEAM


Přílohy:
autowp.ru_azlk_2140_4.jpg
autowp.ru_azlk_2140_4.jpg [ 135.63 KiB | Zobrazeno 14725 krát ]

_________________
Pokud bez Moskvice...
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 20:10 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
No a taktiež nemožno zabudnut na bratov Černých ktorý s poriadne poladenov seriovkou ponahanali v roku 2004 dvakrat najrychlejších hystorikov


Přílohy:
kram_2004%20cizkov.jpg
kram_2004%20cizkov.jpg [ 133.16 KiB | Zobrazeno 14755 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 20:07 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
zatial len po troch, uvidime kedy zlamu prvý strom!!!!!!!!!!!


Přílohy:
kostelc08_5279pl.jpg
kostelc08_5279pl.jpg [ 84.9 KiB | Zobrazeno 14311 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 20:05 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
PEKLO TEAM dnes po 17 rokoch sa vratili, prvy augustovy tyžden ho boli prevetrat v Kostelci nad orlicou


Přílohy:
P1030879.jpg
P1030879.jpg [ 94.51 KiB | Zobrazeno 14011 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 20:02 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1259
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Peklo Team CZECH REPUBLIC


Přílohy:
5.jpg
5.jpg [ 42.11 KiB | Zobrazeno 14002 krát ]

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 20:00 
Offline
Зависимый москвичник
Зависимый москвичник
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 18:32
Příspěvky: 1546
Bydliště: UNHOŠŤ,FRÝDEK-MÍSTEK
Majitel Moskviče: ne
Aleši tyhle fotky jsem včera taky vyšňupal na ruských stránkách mám jich víc uložených v galerii co mám v podpisu :mrgreen:

_________________
LADA 2106 1.7 5q 1986
MERCEDES BENZ 220E 1993
FORD ESCORT IV 1.6 1990
SIMSON S51 ENDURO

http://fotoalba.cz/Kopr21061

ICQ: 191499863

noga.r@seznam.cz


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 09:36 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Finská rallye z 1962 a 1974


Přílohy:
fin62.jpg
fin62.jpg [ 32.59 KiB | Zobrazeno 14026 krát ]
fin623.jpg
fin623.jpg [ 37.51 KiB | Zobrazeno 14026 krát ]
fin071974.jpg
fin071974.jpg [ 30.69 KiB | Zobrazeno 14024 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 09:32 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
A slavná Rallye Monte Carlo roku 1964


Přílohy:
011.jpg
011.jpg [ 35.68 KiB | Zobrazeno 13711 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 09:30 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Rallye Etiopy 1967


Přílohy:
01.jpg
01.jpg [ 33.18 KiB | Zobrazeno 13710 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 09:29 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Tour de Europe 1971


Přílohy:
712.jpg
712.jpg [ 18.77 KiB | Zobrazeno 13612 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 06 zář 2008, 09:28 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2008, 21:59
Příspěvky: 2598
Bydliště: Ostrava
Majitel Moskviče: ano
Typ: Moskvič 412
Londýn -Mexico 1970 - start


Přílohy:
a_rally_startja.jpg
a_rally_startja.jpg [ 51.4 KiB | Zobrazeno 13584 krát ]

_________________
Moskvič 412, Mercedes Benz E Klasse, Lada 2107, Yamaha Ybr 125
V životě se řídím třemi hesly: Neser se do toho čemu nerozumíš, Nemrdej do toho co funguje, A že jsou zámky a klíče lidé a pi**
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 21:26 
Offline
Зависимый москвичник
Зависимый москвичник
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 18:32
Příspěvky: 1546
Bydliště: UNHOŠŤ,FRÝDEK-MÍSTEK
Majitel Moskviče: ne
Co tohle ?? :P


Přílohy:
large-412.jpg
large-412.jpg [ 98.88 KiB | Zobrazeno 13603 krát ]

_________________
LADA 2106 1.7 5q 1986
MERCEDES BENZ 220E 1993
FORD ESCORT IV 1.6 1990
SIMSON S51 ENDURO

http://fotoalba.cz/Kopr21061

ICQ: 191499863

noga.r@seznam.cz
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Sportovni historie Moskvic.
PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 13:53 
Offline
Muž z Moskvy
Muž z Moskvy
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008, 18:20
Příspěvky: 530
Bydliště: Moskva,Rusko
Majitel Moskviče: ne
Pridavam par fotek Moskvic-412 z Rally-Marafonu "London-Mexico"..


Přílohy:
0003.jpeg
0003.jpeg [ 49.66 KiB | Zobrazeno 13539 krát ]
0002.jpeg
0002.jpeg [ 51.93 KiB | Zobrazeno 13538 krát ]
0001.jpeg
0001.jpeg [ 58.64 KiB | Zobrazeno 13534 krát ]

_________________
Pokud bez Moskvice...
Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting