Ja ked som zvažoval ako moskvič poskladat vlasne z ničoho tak bolo medzi nimi aj zbrusenie hlavy, roby sa to na všetkých autach tak by mal fungovat aj moskvič, no ale nejak som to preposla aj Černým, mne sa to síce nejak nevidelo ale aj tak, on kedysi ešte aj z Vodehnalom okolo toho špekolovali, ten mal povodne hlavu dole o 1,5 mm, ale nenačasovali to, takže ked tam dali normalnu hlavu šlo to lepšie, ono Jožkov problem je aj to, že on chce hlavne jazdit, on vela vecí nerieši, treba to vidiet na vlasne oči, aj ked je pravda, že jazdit vie, Černý neskvor preberal, čo s motorom aj s nemcom s Magdeburgu- Bosse, ten mu tiež vravel, že nech to nebrúsi ak chce od moskviča skutočne velký výkon a perfekný tah, ono dvojvačková hlava , ktoru som videl len na obrázku ma skoro raz taký spalovací priestor ako hlava čo mame v moskviči,Černý mi to opísal asi tak, že ten motor sa tvári, že ide o čosi lepšie ale v skutočnosti sa kus dusí, ževraj najviac to citit hore kopcom, po rovikach to šlo pibližne rovnako, ale nebolo to načasované ako som spomýnal, čiže je tažko povedat ako by to šlo v reale, tiež maju obaja problem s prepalovaním seriových piestov, Černemu ich síce načisto neodpálilo ale vravel, že tretie preteky by už asi nedošiel a to tam mal nejaký weber s fiata,čiže od serie sa to nejak nelíšilo, ja som potom začal zvažovat blok, tiež som natrafil na chlapíka,čo sa motal okolo metalexu a tí, ževraj na ladach tiež prvotne brúsili blok, až potom hlavu a nakoniec vymysleli piesty, vravel to asi tak, že neni príliš dobre brat z hlavy lebo to ma vpliv na konštrukciu celeho motora, tiež bol kus zaskočený principom moskviča,(tam je problem s krajmi piestov- teoreticky by to šlo povrcho niečím upravit ale ktovie, čo to spravý v reale) ale zas skoro všetci ladiči BMW pri upravach vymienali piesty-neviem neskúšal som, ale obe strany a oba nazory majú čosi do seba. Ono Bmw je tiež sranda upravovat, len načipovat niektore verzie je umenie.
_________________ Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976), Moskvich 2140
|