| | | Diskusní fórum pro všechny přátele značky Moskvič * Kontakt: info@moskvich.cz * Moskvič klub Pardubice je i na facebooku - facebook.com/moskvich.cz | | |

Právě je 06 čer 2024, 11:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 02 črc 2009, 15:54 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1260
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
Ja ked som zvažoval ako moskvič poskladat vlasne z ničoho tak bolo medzi nimi aj zbrusenie hlavy, roby sa to na všetkých autach tak by mal fungovat aj moskvič, no ale nejak som to preposla aj Černým, mne sa to síce nejak nevidelo ale aj tak, on kedysi ešte aj z Vodehnalom okolo toho špekolovali, ten mal povodne hlavu dole o 1,5 mm, ale nenačasovali to, takže ked tam dali normalnu hlavu šlo to lepšie, ono Jožkov problem je aj to, že on chce hlavne jazdit, on vela vecí nerieši, treba to vidiet na vlasne oči, aj ked je pravda, že jazdit vie, Černý neskvor preberal, čo s motorom aj s nemcom s Magdeburgu- Bosse, ten mu tiež vravel, že nech to nebrúsi ak chce od moskviča skutočne velký výkon a perfekný tah, ono dvojvačková hlava , ktoru som videl len na obrázku ma skoro raz taký spalovací priestor ako hlava čo mame v moskviči,Černý mi to opísal asi tak, že ten motor sa tvári, že ide o čosi lepšie ale v skutočnosti sa kus dusí, ževraj najviac to citit hore kopcom, po rovikach to šlo pibližne rovnako, ale nebolo to načasované ako som spomýnal, čiže je tažko povedat ako by to šlo v reale, tiež maju obaja problem s prepalovaním seriových piestov, Černemu ich síce načisto neodpálilo ale vravel, že tretie preteky by už asi nedošiel a to tam mal nejaký weber s fiata,čiže od serie sa to nejak nelíšilo, ja som potom začal zvažovat blok, tiež som natrafil na chlapíka,čo sa motal okolo metalexu a tí, ževraj na ladach tiež prvotne brúsili blok, až potom hlavu a nakoniec vymysleli piesty, vravel to asi tak, že neni príliš dobre brat z hlavy lebo to ma vpliv na konštrukciu celeho motora, tiež bol kus zaskočený principom moskviča,(tam je problem s krajmi piestov- teoreticky by to šlo povrcho niečím upravit ale ktovie, čo to spravý v reale) ale zas skoro všetci ladiči BMW pri upravach vymienali piesty-neviem neskúšal som, ale obe strany a oba nazory majú čosi do seba. Ono Bmw je tiež sranda upravovat, len načipovat niektore verzie je umenie.

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 30 čer 2009, 20:09 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2008, 18:13
Příspěvky: 1084
Bydliště: Praha
Majitel Moskviče: ano
Typ: 407, 412, Škoda 120 L, šlapací Moskvič 412,
jezek píše:
Peter- Slovensko píše:
No k tomuto sa vyjadrím aj ja,
neviem síce na akej je presne baze to palivo, ale ak ma tie oktany čo píšeš tak do moskviča je ti to aj tak na nič, ten motor ma pomerne nizku kompresiu(8,8:1) aby to s ním išlo lepšie, ten motor to tepelne nevyužije a zrejme pojde kus horšie aj ked upravýš predzapal, problem moskviča je aj v tom, že bežnými sposobami do neho pravdepodobne kompresiu nedostaneš, išlo by zbrusit z bloku ale potom ti kus vystúpia piesty nad vložky a prave v tom mieste ti ich začne určite prepalovat, z hlavy asi na 100% neni možné brusit, ten motor je udajne závyslí na obrovskom spalovacom priestore-to,že pri odbrusení ti kus potočí nazat vačku sa spravit da, tento motor je dos problem oklamat, neni to škodovka a tiež to neni stabilak,čiže nikto presne nič nevie a dnes ked iuž nemaš ničoho nejak na rozdavanie sa neoplaca príliš experimentovat

:) hmm tak já sem snížil hlavu o 1mm! vyleštil kanály a udělal svody. Moskal de jak hutě!! :lol:



já to viděl i slyšel a je to pravda ten motor jde jak blázen, na mé 2140 jsem hlavu také sundal o 1mm a najel jsem na ní 100tis km bez problemu, když jsem auto dával pryč mělo najeto 225tis km


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 30 čer 2009, 19:17 
Offline
Moskvičář III stupně
Moskvičář III stupně
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2009, 22:14
Příspěvky: 58
Majitel Moskviče: ano
Peter- Slovensko píše:
No k tomuto sa vyjadrím aj ja,
neviem síce na akej je presne baze to palivo, ale ak ma tie oktany čo píšeš tak do moskviča je ti to aj tak na nič, ten motor ma pomerne nizku kompresiu(8,8:1) aby to s ním išlo lepšie, ten motor to tepelne nevyužije a zrejme pojde kus horšie aj ked upravýš predzapal, problem moskviča je aj v tom, že bežnými sposobami do neho pravdepodobne kompresiu nedostaneš, išlo by zbrusit z bloku ale potom ti kus vystúpia piesty nad vložky a prave v tom mieste ti ich začne určite prepalovat, z hlavy asi na 100% neni možné brusit, ten motor je udajne závyslí na obrovskom spalovacom priestore-to,že pri odbrusení ti kus potočí nazat vačku sa spravit da, tento motor je dos problem oklamat, neni to škodovka a tiež to neni stabilak,čiže nikto presne nič nevie a dnes ked iuž nemaš ničoho nejak na rozdavanie sa neoplaca príliš experimentovat

:) hmm tak já sem snížil hlavu o 1mm! vyleštil kanály a udělal svody. Moskal de jak hutě!! :lol:


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 29 čer 2009, 21:19 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 21:01
Příspěvky: 201
Takže dneska jsem natankoval 10 litrů do cca 5 litrů co bylo v nádrži. Rozdíll zase nějak extra není,spíš mam problém že motor nechce točit více jak 4000 otáček a v malejch škube. Taky to divně smrdí jak když se vypaluje starej vejfuk.
Pár odpovědí - spotřeba stoupne i když oktanové číslo je 108 a to proto že E85 nemá takovou spalovací účinnost,aspoň tak nějak to tam psali. Cena je zatím 25 za litr ale čeká se na osvobození spotřební daně což dělá cca 11 korun na litru. Dá se předpokládat že bude pak stát pod 20 korun za litr. V německu stojí pouze už dnes 50 centů a auta na toto palivo nemusí platit parkovné v některých městech.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 29 čer 2009, 20:48 
Offline
Závislý moskvičář
Závislý moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 20:34
Příspěvky: 742
Majitel Moskviče: ne
Co stojí litr?
Probírali jsme to na ladaklubu tak před rokem, ale to to bylo ještě ve stádiu vývoje.

edit: už vidím cenu, 25Kč není žádný terno.
A co tam píší, nedočetl jsem se, že by se nás to nějak týkalo, pokud si nekoupíme nové auto.
http://autorecenze.centrum.cz/zpravy-v- ... 110516.htm


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 29 čer 2009, 17:10 
Offline
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Hvězda Moskvič fóra II. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2008, 18:28
Příspěvky: 1260
Bydliště: Brezno,Slovakia
Majitel Moskviče: ano
Typ: 2140( Elite 1500 S)
No k tomuto sa vyjadrím aj ja,
neviem síce na akej je presne baze to palivo, ale ak ma tie oktany čo píšeš tak do moskviča je ti to aj tak na nič, ten motor ma pomerne nizku kompresiu(8,8:1) aby to s ním išlo lepšie, ten motor to tepelne nevyužije a zrejme pojde kus horšie aj ked upravýš predzapal, problem moskviča je aj v tom, že bežnými sposobami do neho pravdepodobne kompresiu nedostaneš, išlo by zbrusit z bloku ale potom ti kus vystúpia piesty nad vložky a prave v tom mieste ti ich začne určite prepalovat, z hlavy asi na 100% neni možné brusit, ten motor je udajne závyslí na obrovskom spalovacom priestore-to,že pri odbrusení ti kus potočí nazat vačku sa spravit da, tento motor je dos problem oklamat, neni to škodovka a tiež to neni stabilak,čiže nikto presne nič nevie a dnes ked iuž nemaš ničoho nejak na rozdavanie sa neoplaca príliš experimentovat

_________________
Moskvich 2140- momentálne prestavba podla homologacie A2-1677/moskvitch 1600 rallye/ (4-1979)-predpokladaný termín dokončenia ??? :lol: , , Moskvich 2140 v započatej prestavbe na A2-1677/moskvitch 1600 rally-civilná verzia s bombovými plastmi v interieri(1976),Moskvich 2140


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 29 čer 2009, 15:05 
Offline
Nejupovídajnější Moskvičář
Nejupovídajnější Moskvičář
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2009, 16:58
Příspěvky: 1456
Bydliště: Dobříš
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408
V podstatě je to jedno, jenom právě musí být motor seřízen ne daný kompresní poměr aby netrpěly ventily. A s tím výkonem opatrně, Moskvič nemá zas tak pevný blok jako ten samý motor BMW, jak jsme jednou o tom psali. Moh by se roztrhnout motor. Těch pár koníků samozřejmě neuškodí.

_________________
http://moje.auto.cz/Petr408/ivan.html

http://moje.auto.cz/Petr408/ivan-druhy.html


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 29 čer 2009, 08:21 
Offline
Big Boss
Big Boss
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2008, 18:11
Příspěvky: 1144
Bydliště: Kopřivnice
Majitel Moskviče: ano
Jackal, trochu mě překvapil komentář na emise. Já na emisech kolikrát pozoroval, jak druhým starším vozům hrabou do motoru a štelujou a štelujou. Já procházím úplně v pohodě. Sice to není katalizátor ale v daném roku výroby to zas není vůbec špatné. Teď k tomu benzínu na 108 oktanů. Proč by ti to mělo brát více ? Já sice nevím jak se to bio palivo bude chovat ale říkám si více oktanů, větší kvalita a menší spotřeba.

_________________
Moskvič 2140, Izh 2715, Ford Bronco 5,8 XLT


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 28 čer 2009, 22:30 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2008, 16:12
Příspěvky: 1044
Bydliště: Brno venkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408-1
No jak myslíš ja zůstanu u svého dobrého speciálu :lol:

_________________
Moskvič 408/1 Griša * Vaz 2101 5x * Lada 2102 * Vaz 21053 * Vaz 2106 2x * Vaz 2107 * Lada Niva * Škoda Felicie 3x * Škoda 105L (Emko) * Škoda 120L (Užovka) ,Škoda Favorit 136L, Avie A31 DVS DA12, Mercedes W124 E200,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 28 čer 2009, 22:18 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 21:01
Příspěvky: 201
Zkusím tam natankovat 10 litrů a uvidíme. V případě nouze tam doleju čistej speciál. Pokud se toto palivo mýchá 50 na 50 s benzínem nemusejí být žádné úpravy na motoru. celej víkend nad tim dumám a scháním informace a došel jsem k docela zajímavému závěru. vezmu to trochu oklikou. Ještě když jsem dříve jezdil autokros tak jsem si auta upravoval s tátou sám. Při úpravách na motoru šlo hlavně o tyto věci. Co největší komprese,co nejvíc vzduchu a přiměřené množství paliva s vyšším oktanovým číslem. Palivo E85 má 108 oktanů,dobrá zpráva č.1, motor se musí upravit na větší kompresní poměr ( až 15 ),dobrá zpráva č.2. To znamená že jestli budu dělat go motoru tak ho trochu vymazlím a můžu v podstatě jezdit na E85 s výkonem o až 40 větším.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 28 čer 2009, 22:07 
Offline
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Hvězda Moskvič fóra III. kategorie
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2008, 16:12
Příspěvky: 1044
Bydliště: Brno venkov
Majitel Moskviče: ano
Typ: 408-1
Dane ja bych na to kaslal kvuli nejake eko sracce si likvidovat motor ovsem zalezi jen na tobe :lol: ja bych to do Griše nedal :lol:

_________________
Moskvič 408/1 Griša * Vaz 2101 5x * Lada 2102 * Vaz 21053 * Vaz 2106 2x * Vaz 2107 * Lada Niva * Škoda Felicie 3x * Škoda 105L (Emko) * Škoda 120L (Užovka) ,Škoda Favorit 136L, Avie A31 DVS DA12, Mercedes W124 E200,


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Biopalivo E85
PříspěvekNapsal: 28 čer 2009, 22:01 
Offline
Moskvičář I. stupně
Moskvičář I. stupně

Registrován: 29 říj 2008, 21:01
Příspěvky: 201
Co říkáte na nové palivo E85. Snese to Moskvič nebo ne? U nás otevřeli první čerpací stanici na toto palivo a docela přemýšlím že to zejtra zkusím natankovat. Oktanové číslo je 108 a spotřeba se zvedne asi o 2 litry. Úspora peněz v podstatě nepřichází v úvahu ale něco by jsem pro tu přírodu mohl udělat aspoň tím že natankuju čisté palivo. Co si budem říkat o emisích u Moskviče že.


Ohlásit tento příspěvek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz





kvalitní webhosting