Automobily značky Moskvič dospělé i šlapací, inzerce, srazy, info, technické rady ... FORUM.MOSKVICH.CZ
https://forum.moskvich.cz/

M 408
https://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=6&t=2618
Stránka 5 z 6

Autor:  Franta [ 26 črc 2013, 11:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Přihodil jsem na Rajče Frantam408 pár fotek po sobotě a neděli. Už to vypadá lépe.

Autor:  Petr408 [ 23 črc 2013, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Klásek píše:
Sakra není to tak dlouho co jsem to měnil a teď si lámu jak jsem to dělal. No každopádně to nebylo nic složitýho. Ty matky v pohodě sundej a ta řadička je zajištěná malinkým čepem.

Tak to bude, já už to dál nesundaval.

Autor:  Klásek [ 23 črc 2013, 14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Sakra není to tak dlouho co jsem to měnil a teď si lámu jak jsem to dělal. No každopádně to nebylo nic složitýho. Ty matky v pohodě sundej a ta řadička je zajištěná malinkým čepem.

Autor:  Franta [ 23 črc 2013, 11:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

To vše jsem udělal,protože plast přepínače blinkrů jsem taky měnil, ale ještě tam překáží mechanizmus řazení s pákou a 3 matice kolem dokola sloupku řízení zajištěné kolem dokola drátem. Tak se ptám než to budu rozebírat aby mi něco někam nezajelo a nemusel jsem vyndavat celý sloupek řízení.

Autor:  Petr408 [ 22 črc 2013, 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Franta píše:
Dík za telefonní číslo. Ještě dotaz. Vyměňoval jste někdo na 408 s řazením pod volantem plastový kryt u řadící páky co je pod přepínačem blinkrů? Co všechno se musí rozebrat a nebo jak ho tam nasadit?

Musí se sundat volant, přepínač blinkrů i s plastem a pak se to myslím odšroubuje.

Hlavně nevytahuj svazek kabelů z řízení :!: :!: :D
Už tam nejde zpátky.

Autor:  Franta [ 22 črc 2013, 08:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Dík za telefonní číslo. Ještě dotaz. Vyměňoval jste někdo na 408 s řazením pod volantem plastový kryt u řadící páky co je pod přepínačem blinkrů? Co všechno se musí rozebrat a nebo jak ho tam nasadit?

Autor:  Jara [ 19 črc 2013, 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Také si myslím, že Fenox je nic moc. Přiznám se ale že na Ižu mám nový hlavní brzdový válec od Fenoxu, tak uvidíme.

Autor:  Klásek [ 19 črc 2013, 18:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

No Fenox nic moc, ještě jsme zapomněli na repasi a to potom slouží dobře.

Autor:  Aleš [ 18 črc 2013, 17:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Na obrázku jsou válečky od firmy Fenox a těm se raději vyhni obloukem. Spíše všemu co je od Fenoxu. Zavolej tady na toto číslo, budou mít originály Moskvič, žádná druhovýroba +420 475 534 362

Autor:  Klásek [ 18 črc 2013, 10:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Já dávám M6AD, podle mně to bohatě stačí

Autor:  Franta [ 18 črc 2013, 08:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Kde se dají sehnat ty válečky jak jsou na fotce? A ještě s olejem do motoru. M6A nebo M6AD, nevím co tam bylo tak aby to ADéčko nerozpustilo nějaké karbonové usazeniny a nedošlo k ucpání kanálků. Brzdy jsou hotové, ale musel jsem tam zatím nechat vlevo ve předu válečky s ulomeným vedením pro paknu tak jsem zvědav jestli to půjde. Nalil jsem vodu asi týdem to kapalo mezi chladičem a přírubou spodní hadice, teď to drží. Spojka je propláchnutá kapalina čistá, snad funguje,dělám to vše ležíc na zemi pod autem. Teď koupit baterku a zkusit nastartovat, tedy až po tom oleji.

Autor:  Petr408 [ 14 črc 2013, 19:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Kikloop píše:
Nazdar chlapy,
Mám doma pod omáčkou udělaný auto s motorem z M 408. Ten borec predemnou ho nechtěl stát v mrazu bez fridexu= teče voda z motoru. Nejsem automechanik a vím ze tam mají byt proti mrazivé pojistky, ale nevím si s tím rady. A tak shanim pomoc. Jestli by to tu někdo dokazal oživit, připadne vyměnit motor.
Předem děkuji za podporu
Auto je v licencicich u KM. Já bydlím v Židlochovicích u Brna.

Vyměnit ty zátky, ale kde je sehnat a tak dál nevím :roll:

Druhá možnost vyměnit motor, nebo blok. To chce vidět, může to být zlé a nemusí.

Autor:  Kikloop [ 14 črc 2013, 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Nazdar chlapy,
Mám doma pod omáčkou udělaný auto s motorem z M 408. Ten borec predemnou ho nechtěl stát v mrazu bez fridexu= teče voda z motoru. Nejsem automechanik a vím ze tam mají byt proti mrazivé pojistky, ale nevím si s tím rady. A tak shanim pomoc. Jestli by to tu někdo dokazal oživit, připadne vyměnit motor.
Předem děkuji za podporu
Auto je v licencicich u KM. Já bydlím v Židlochovicích u Brna.

Autor:  Klásek [ 01 črc 2013, 17:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Tak jsem se do toho tak zamotal, že jsem z toho úplně :tuktuk: :tuktuk:
Tady je to skoro komplet a vše je jasné

Přílohy:
brzdválečky.jpg
brzdválečky.jpg [ 80.97 KiB | Zobrazeno 35565 krát ]

Autor:  Klásek [ 01 črc 2013, 14:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Aha omlouvám se, jsem to špatně pochopil. Levá a pravá strana auta :oops: :D

Autor:  Franta [ 01 črc 2013, 07:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

To mě dostalo,potřebuji dva válečky do levého předníhu kola a poslali mi dva do pravého. Dík za informaci.

Autor:  Petr [ 30 čer 2013, 22:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Ano, válečky na levé a pravé straně jsou odlišné, zrcadlově opačné. Pro ilustraci foto levého předního kola bez čelistí.

Přílohy:
LP.jpg
LP.jpg [ 64.84 KiB | Zobrazeno 33010 krát ]

Autor:  Klásek [ 30 čer 2013, 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

je to stejný

Autor:  Franta [ 30 čer 2013, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Po dlouhé době jsem sehnal brzdové válečky do předních kol, ale jsou zrdcadlově opačné. Jsou rozdílné do pravého předního kola a do levého předního kola?

Autor:  Franta [ 06 čer 2013, 08:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

To je rodinný klenot.Otec ho kupoval jako nový vůz v Mototechně a po tom co stál asi 15let u něho v garáži pak cca 10let u mě na chalupě ve stodole se ho snažím po svém nástupu do důchodu rozpohybovat. Bohužel jsem to nechal zajít moc daleko bez péče, protože na chalupu jsem s ním ještě přijel po vlastní ose.Ale plasty na palubovku už mám, kromě kapličky a volant taky vše nově udělané. Takže koupit baterii zprovoznit brzdy ,spojku a kdoví co ještě nalít benzín vyměnit oleje a pokusit se nastartovat.

Autor:  Klásek [ 05 čer 2013, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

No pěkný kousek, hlavně ten interier je pěknej. Umejt, naleštit a bude to fešák. Kde se chodí na takový kousky?

Autor:  Franta [ 05 čer 2013, 17:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Foto je zde : http://frantam408.rajce.idnes.cz/M408/

Autor:  Klásek [ 26 kvě 2013, 17:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Tak já se snažím jak vzteklej a fotky nikde :D

Autor:  Franta [ 26 kvě 2013, 16:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Po 14dnech stříkání WD 40 se kulatinou skoro stejného průměru podařilo pístek zarazit asi 2cm dovnitř a pak už to šlo tím kompresorem. Spojka se mezi tím sepla sama takže až to dám dohromady tak by to snad mělo chodit.Skusím podle rady tu DOT 4.

Autor:  Klásek [ 14 kvě 2013, 09:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

nalož ho do brzdovky, potom je dobrej kompresor, foukni tam zezadu a to by bylo, aby nešel ven. Jo a pod prachovkou ve vnitř toho válečku je takovej pojistnej drát. Ten musíš vyndat.
Jinak se daj v pohodě sehnat katalogy náhr. dílů aukro, bazoš atd.

Autor:  Návštěvník [ 14 kvě 2013, 08:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Váleček mám venku, ale pístkem nejde hnout. Spojka je přilepená tak, že je pořád jako sešlápnutá takže žádný rozjezd. Vypínací páka spojky má vůli 2,5cm.

Autor:  Klásek [ 13 kvě 2013, 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

spojkový váleček: odpojit trubičku, sundat vrtanou pružinu, odmontovat dvě matky. Hotovo. Rozebrat, vyčistit popř. vyměnit gumičky.
Spojka jako taková, tam bude nejspíš lamela přilepená k setrváku. Já bych to prostříkl asi čističem brzd. Někdo to dělá na hulváta, tj že to utrhne zběsilým rozjížděním, zastavováním. Pokud budeš chtít spojku vyndat, stačí sundat převodovku.

Autor:  Franta [ 13 kvě 2013, 08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Díky za rady kolem brzd, ale tak daleko zatím nejsem. Teď mě tíží spojka.Ta je asi slepená ale v rozpojeném stavu,jde to nějak napravit když se sundá ten krycí plech, nebo se musí vytahnout motor? A ještě jak rozhýbat spojkový pracovní váleček co je pod autem.Nebo nemáte ho někdo na prodej?

Autor:  Klásek [ 12 kvě 2013, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

No a o tom to je. Celý to slouží k tomu, že si ty vůle vymezujou vlastně sami. Podle mého. To ale mi nerozseknem, to necháme na profících ;)
jinak zadní prasátko funguje úplně stejně, akorát že je oboustranné.

Autor:  Aleš [ 12 kvě 2013, 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: M 408

Klásek píše:
jsme knihomol teoretik. Ale tím se snad vůle nešteluje. Ten pístek se povoluje pokaždé,aby měl nějakou vůli, která potom umožňuje lehké vrácení paken na své místo............ a jiný pístek než ve vepříku snad není...........Pokud se pletu,rád se nechám poučit...

Já jsem také knihomol. Je to složitější, ale je více způsobů. Pístek nejen můžeš zatlačit dovnitř, ale i s ním pootáčet a tím štelovat právě tu vůli. Těžko takhle vysvětlovat, ale funguje to ;)

Stránka 5 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/